![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad wel heel opvallend hoe woke zich dwingend aandient en dat alwie een kritisch geluid laat horen, vrijwel onmiddellijk afgebrand wordt. Is het nu net niet een kenmerk van de vrije westerse samenleving dat de gedachten en het woord vrij zijn? Zit de woke-ideologie trouwens niet in de hoek van wie ooit al krijsend de straat opging "VERBODEN TE VERBIEDEN"? Wel, dan is iedere dwang om iets te accepteren gewoonweg verboden. Leve de vrijheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
|
![]() Citaat:
Louter het gevoel vrouw te zijn is voor de communisten voldoende om van iedereen te EISEN dat iedereen ook denkt, meent, zegt, voelt; de Peter/Petra? DAT IS EEN VROUW. Never. Dit is en blijft de verkeerde draad ervoor dus; https://forum.politics.be/showthread.php?t=272414
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 25 juni 2024 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is dat duidelijk niet OK. Een zebrapad zoals in het in het verkeersreglement wordt voorzien moet witte strepen vertonen. Een op straat geschilderde "progressieve" regenboogvlag beantwoordt daar niet aan. Weg met dat gedoe.
![]() |
#489 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn toch de stukken straat die in regenboogkleuren zijn geschilderd en niet de witten strepen zelf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
|
![]() Jazeker. En tussen de regendruppels is het perfect droog.
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou wel problematisch zijn als de witte strepen zelf plots in regenboogkleuren worden gekleurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn helemaal geen witte strepen. Tussen de regenboogstrepen zie je het grijs van de straattegels.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 25 juni 2024 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb 2 rode kaders aangebracht. Binnen die kaders zie je toch een duidelijk kleurverschil tussen de strepen (die volgens mij wit zijn) en het grijs van de straattegels? https://freeimage.host/i/d3EnYVn Volgens mij is het gewoon een wat donkere foto waardoor de witte strepen grijs lijken. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 26 juni 2024 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
|
![]() Citaat:
Dan heb je gelijk: is een donkere foto en is gewoon wit
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het zou wel illegaal zijn moest men de witte banden in de regenboogkleuren hebben gekleurd. In dat geval zou het immers geen regulier zebrapad meer zijn. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 26 juni 2024 om 16:27. |
||
![]() |
![]() |