Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 januari 2025, 00:21   #481
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
... of is niet aan het eind van zijn latijn qua inhoudelijke argumenten.
Volgens Fox is Musk autistisch.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Omdat Dadee Musk niet in het achterlijk hokje kan duwen begint hij maar te spelen op zijn autisme. En dat is dan iemand die naar anderen het morele vingertje durft uitsteken. Zelden zoveel hypocrisie meegemaakt.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 22 januari 2025 om 00:24.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2025, 00:23   #482
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Volgens Fox is Musk autistisch.
De leugenaar! We weten toch al lang dat Musk een doorwinterde nazi is die in Zuid-Afrika een privé concentratoekamp had waarin hij alle zwarten en joden vergaste.

Wie dat nu nog niet ziet, is of blind of MAGA!
* "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23)

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 22 januari 2025 om 00:24.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2025, 00:27   #483
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De leugenaar! We weten toch al lang dat Musk een doorwinterde nazi is die in Zuid-Afrika een privé concentratoekamp had waarin hij alle zwarten en joden vergaste.

Och.. Complotten.
Oud 22 januari 2025, 00:30   #484
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ssst, straks komen Protea ‘s nachts bij u spoken.
Oud 22 januari 2025, 00:33   #485
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

wat een komedie om een hartjewerp gebaar
Oud 22 januari 2025, 00:35   #486
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat extreemrechtsen slaapkoppen zijn dat weten we.
Pfff.

Oud 22 januari 2025, 00:36   #487
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Obama, Harris en Clinton in hetzelfde bedje ziek.

Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2025, 00:37   #488
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hitler, de ultieme progressieveling.

Maar hij is dood dus conservatieven bewonderen hem. Zo werkt dat.
Oud 22 januari 2025, 00:39   #489
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Pfff, ik ga eens een luchtje scheppen want die progressieve horde.
Oud 22 januari 2025, 00:59   #490
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oud 22 januari 2025, 01:25   #491
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

om 1 uur snachts met hitler bezig zijn...
Oud 22 januari 2025, 01:28   #492
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Normaal gezien is de eerste 50 jaar van je leven gewijd aan het slijpen van een steen. Gewoon het saaie grinden. Geld, macht, controle, dominantie, roem, seks. Het creëren van een nieuwe generatie.

Waarom is de pres van het machtigste land ter wereld 50+? Dat was vroeger zoals de paus. Die was ook altijd 50+ en werd vervangen om het jaar. Ja; wijsheid is het enige excuus is dat ik kan verzinnen.

Progressief. Je moet al minstens onder de 50 zijn en een zeer grote seksdrive hebben. Zoals een raket. Alles veranderen.

Neen, ik zie het niet in het huidige Europese mijnenveld.
Oud 22 januari 2025, 01:31   #493
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=gfF8jMN-2CM

"You got some house niggaz fooled." Gebruik het N-woord niet, de Grootmoe heeft dat niet graag. Jaja.
Oud 22 januari 2025, 06:50   #494
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
...dat ik Musk er van verdenk het opzettelijk gedaan te hebben, om de collectivisten nog eens, voor de zoveelste keer, te kakken te zetten.
Natuurlijk doet hij het expres. Je brengt niet per ongeluk een Hitlergroet.

Maar variaties op dit kunstje hebben ze vaker laten zien. Dat heet "trolling the libs". Je doet een Hitlergroet, maar je doet hem net een beetje slordig. Het Nazistische deel van je aanhang herkent hem gewoon, die zijn er blij mee en posten dat ook gewoon online. Je tegenstanders herkennen hem ook, want die zijn niet gisteren geboren. Maar het wat gematigdere deel van je aanhang heeft net genoeg reden om te twijfelen. "Dat zou hij toch nooit doen?" Vervolgens wacht je even op de reacties die mensen geven, en daarna ontken je dat het een Hitlergroet was, het is alleen een heksenjacht door links. Als je het goed doet dan neemt je meer gematigde aanhang die verklaring over, je hebt iedereen die niet achterlijk was en op je Hitlergroet reageerde in diskrediet gebracht. En je hebt het tegelijkertijd normaler gemaakt om de Hitlergroet te brengen. Volgende keer kan je weer iets verder gaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Misbruik maken van de vreemde bewegingen van mensen met autisme, jij kan dat. Ik zou hier heel graag een scheldwoord gebruiken om u te omschrijven. Veel lager kan je als mens niet gaan.
Ik weet vrij zeker dat ik meer persoonlijke ervaring met autisme heb dan jij. Niet omdat ik weet hoeveel ervaring jij ermee hebt, maar omdat ik weet hoeveel ervaring ik ermee heb. En dit is niet hoe autisme werkt. Een autist die normaal lijkt te functioneren doet niet eens in zijn leven opeens uit onhandigheid een Hitlergroet. Het is al erg genoeg dat een sociopatische conman als Musk de "poster boy" voor autisme is geworden. Maar wanneer je dat als zijn excuus gebruikt om de Hitlergroet te brengen verspreid je actief een verkeerd beeld van autisme, je verslechtert de maatschappelijke positie van austisten* om de machtigste man op aarde uit een door hemzelf gegraven gat te krijgen, en dat neem ik je kwalijk.

*Om dit voor te zijn: er zijn mensen die zeggen dat je "mensen met autisme" moet zeggen, dat "autistische mensen" of "autisten" een belediging zou zijn. Voor zover ik weet wordt deze bewering voornamelijk gedaan door mensen die het zelf niet zijn. Meer activistische autisten geven vaak zelfs de voorkeur aan de "beledigende" termen.
Oud 22 januari 2025, 07:56   #495
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Natuurlijk doet hij het expres. Je brengt niet per ongeluk een Hitlergroet.

Maar variaties op dit kunstje hebben ze vaker laten zien. Dat heet "trolling the libs". Je doet een Hitlergroet, maar je doet hem net een beetje slordig. Het Nazistische deel van je aanhang herkent hem gewoon, die zijn er blij mee en posten dat ook gewoon online. Je tegenstanders herkennen hem ook, want die zijn niet gisteren geboren. Maar het wat gematigdere deel van je aanhang heeft net genoeg reden om te twijfelen. "Dat zou hij toch nooit doen?" Vervolgens wacht je even op de reacties die mensen geven, en daarna ontken je dat het een Hitlergroet was, het is alleen een heksenjacht door links. Als je het goed doet dan neemt je meer gematigde aanhang die verklaring over, je hebt iedereen die niet achterlijk was en op je Hitlergroet reageerde in diskrediet gebracht. En je hebt het tegelijkertijd normaler gemaakt om de Hitlergroet te brengen. Volgende keer kan je weer iets verder gaan.

Ik weet vrij zeker dat ik meer persoonlijke ervaring met autisme heb dan jij. Niet omdat ik weet hoeveel ervaring jij ermee hebt, maar omdat ik weet hoeveel ervaring ik ermee heb. En dit is niet hoe autisme werkt. Een autist die normaal lijkt te functioneren doet niet eens in zijn leven opeens uit onhandigheid een Hitlergroet. Het is al erg genoeg dat een sociopatische conman als Musk de "poster boy" voor autisme is geworden. Maar wanneer je dat als zijn excuus gebruikt om de Hitlergroet te brengen verspreid je actief een verkeerd beeld van autisme, je verslechtert de maatschappelijke positie van austisten* om de machtigste man op aarde uit een door hemzelf gegraven gat te krijgen, en dat neem ik je kwalijk.

*Om dit voor te zijn: er zijn mensen die zeggen dat je "mensen met autisme" moet zeggen, dat "autistische mensen" of "autisten" een belediging zou zijn. Voor zover ik weet wordt deze bewering voornamelijk gedaan door mensen die het zelf niet zijn. Meer activistische autisten geven vaak zelfs de voorkeur aan de "beledigende" termen.
Het.was.geen.hitlergroet.

Hoe graag het links canaille het ook zou hebben.

Maar er is gewoon geen argumentatie meer.

Dus iedereen die het niet met de dwanggedachten van het collectivistisch kamp eens is MOET wel een fan van hitler zijn.

DAT is de enige positie die ze nog hebben.

Zoals kindjes die met zand in de zandbak beginnen te gooien…

En mocht je het nog niet in de gaten hebben, het werkt niet meer, die taktiek. Je gaat iets anders moeten verzinnen.
Oud 22 januari 2025, 08:03   #496
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het maakt niet uit of de kat wit is of zwart, als ze maar muizen vangt.

Dat is Egidius zijn standpunt, en niks meer of minder.
We gaan zien of deze kat muizen vangt. Het is een kat die zegt dat ze een geweldige muizenvanger is. De beste die er ooit is geweest. We moeten nog zien wat daar van aan is.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2025, 08:18   #497
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Erg interessant, onder de “verdedigers” van Musk over zijn groet, zijn er 3 reacties:
1. Het was geen hitlergroet
2. Het was een romeinse groet
3. Het was een hitlergroet, haha linkse traantjes, goed gedaan!

Op dit forum is er convergentie naar standpunt [1].

Erg interessant hoe dit proces verloopt. Ik vermoed dat er binnen sub-groepen automatisch convergentie is naar 1 van die 3 posities (om toch een beetje consistent te zijn), maar dat als die sub-groepen niet verbonden zijn, dat die sub-groepen tot unaniem compleet andere posities komen. Bvb. de tribe van Nick Fuentes zit op lijn [3].

Aja, ook nog opvallend en eigen aan elke groep: een dissidente mening over wat die groet al dan niet was (als je dus binnen de Fuentes-stam zegt dat het geen groet was), dan ben je de domste idioot everrrrrrr.

Interessant
Oud 22 januari 2025, 08:23   #498
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
We gaan zien of deze kat muizen vangt. Het is een kat die zegt dat ze een geweldige muizenvanger is. De beste die er ooit is geweest. We moeten nog zien wat daar van aan is.
Daarin ben ik het met je eens.

Dat is met alle katten zo. Eén ding weten we wel: de Dem-katten vingen geen muizen, ze kweekten integendeel zoveel muizen als ze konden.

Dus zegt de Amerikaan: laten we maar eens een andere kat proberen.
* "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23)
Oud 22 januari 2025, 08:26   #499
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Erg interessant, onder de “verdedigers” van Musk over zijn groet, zijn er 3 reacties:
1. Het was geen hitlergroet
2. Het was een romeinse groet
3. Het was een hitlergroet, haha linkse traantjes, goed gedaan!

Op dit forum is er convergentie naar standpunt [1].

Erg interessant hoe dit proces verloopt. Ik vermoed dat er binnen sub-groepen automatisch convergentie is naar 1 van die 3 posities (om toch een beetje consistent te zijn), maar dat als die sub-groepen niet verbonden zijn, dat die sub-groepen tot unaniem compleet andere posities komen. Bvb. de tribe van Nick Fuentes zit op lijn [3].
Ge zit er pal op: het is inderdaad een samenzwering. Wij komen bijeen in geheime fora, bepalen daar ons standpunt en verspreiden het dan hier.
Oud 22 januari 2025, 08:27   #500
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
wat een komedie om een hartjewerp gebaar
Het toont de wanhopige leegheid van links aan hé. Meer dan dat en genderneutrale toiletten hebben ze al een paar decennia niet meer te bieden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be