Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2009, 23:17   #481
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Dat gij u nog laat meeslepen in die oeverloze discusies over bouten en balken terwijl die hele 9/11-dag uitpuilt van de "coinsidences"!
Tja ,Atmoshere beweerde bij hoog en laag dat er enkel bouten bij de verbindingen van de vloeronderleggers werden gebruikt...

Hij had echter zijn eigen geposte link alles behalve goed bestudeerd....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2009, 23:19   #482
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Het NIST_rapport ook mijn beste,plus het feit dat de officiële verklaringen in de maanden na 9/11 ettelijke keren zijn aangepast toen bleek dat de officiële versie niet klopte....
Wat klopt er dan wel niet aan 'het NIST rapport'?

En dat de officiele verklaringen in de maanden na 9/11 werden aangepast is volstrekt normaal, aangezien het onderzoek naar de omstandigheden van de instortingen in de loop van die maanden werd gevoerd (en zelfs nog langer in bepaalde gevallen)

Het omgekeerde zou pas vreemd zijn en een aanwijzing voor een mogelijke conspiracy.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2009, 23:54   #483
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja ,Atmoshere beweerde bij hoog en laag dat er enkel bouten bij de verbindingen van de vloeronderleggers werden gebruikt...

Hij had echter zijn eigen geposte link alles behalve goed bestudeerd....
U zeurde steeds over die verbindingen ,u wilde daar per see over discussiëren.

Dat "bij hoog en laag beqweren " is volslagen onzin .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2009, 00:04   #484
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het NIST_rapport ook mijn beste,plus het feit dat de officiële verklaringen in de maanden na 9/11 ettelijke keren zijn aangepast toen bleek dat de officiële versie niet klopte....
Dus de het officiële verhaal moet direct na de gebeurtenis al foutloos zijn ?

Er zijn ongelofelijk veel onderzoeken gedaan door veel verschillende mensen uit verschillende landen en vakgebieden. Je kunt niet alles simpelweg onder de noemer 'officiële versie' gooien. Een erg simplistische ongenuanceerde gedachte.

Het NIST onderzoek was een open onderzoek waaraan in feite ieder kon meewerken ,
Oud 9 april 2009, 00:12   #485
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Naar het feit dat volgens U de verbindingen bij de buitenste perimeterkollommen faalden aangezien U steeds wéér de nadruk legt op het naar buiten plooien van deze kollommen...
Nee, man juist naar binnen toebuigen !!!

Citaat:
Dan hadden de daaraan gelaste vloeronderdelen wel mee moeten naar buiten plooien mijn beste aangezien die dubbele verbindingen en zeker de gelaste verbinding op en top vuurbestendig is wat een gewone koolwaterstofbrand betreft...

De vloeren gingen doorhangen en trokken hierbij de perimeter collumns mee naar binnen. De zaten dus inderdaad erg goed vast , TIJDELIJK

Er zijn overigens al vaak genoeg stalen constructies door brand bezweken ( Nee, niet niet door smelten van staal)
Oud 9 april 2009, 00:14   #486
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Dat gij u nog laat meeslepen in die oeverloze discusies over bouten en balken terwijl die hele 9/11-dag uitpuilt van de "coinsidencess"!
Ik zou niet weten wat er toevallig is gegaan .
Oud 9 april 2009, 00:16   #487
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U zeurde steeds over die verbindingen ,u wilde daar per see over discussiëren.
Dat "bij hoog en laag beqweren " is volslagen onzin .
En waarom mijn beste, omdat U steeds weer afkwam met dat de "bouten" der verbindingen het begaven......

U hebt duidelijk mijn link die ik gegeven heb nooit uitgekeken...
Oud 9 april 2009, 00:24   #488
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus de het officiële verhaal moet direct na de gebeurtenis al foutloos zijn ?
Wat betreft NORAD ,het pentagon en aanverwanten wél mijn beste.....

Daar had men niet rond de pot hoeven te draaien....

Over het hoe en waarom van instorten van de WTC torens moet men op officiële rapporten wachten....

Citaat:
Er zijn ongelofelijk veel onderzoeken gedaan door veel verschillende mensen uit verschillende landen en vakgebieden. Je kunt niet alles simpelweg onder de noemer 'officiële versie' gooien. Een erg simplistische ongenuanceerde gedachte.
Staat allemaal in Uw NIST-RAPPORT zeker....

Citaat:

Het NIST onderzoek was een open onderzoek waaraan in feite ieder kon meewerken ,
Gossie,U méént het werkelijk....
Oud 9 april 2009, 00:30   #489
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, man juist naar binnen toebuigen !!!
Zozo, O ironie, daarom dan er tonnen debris buiten het footprint van die torens zijn neergekomen.....

Citaat:
De vloeren gingen doorhangen en trokken hierbij de perimeter collumns mee naar binnen. De zaten dus inderdaad erg goed vast , TIJDELIJK
U slaat er een slagje naar.....

Als U goed kijkt worden de perimetercollums zowat naar buiten geblazen mijn beste....

Sommige collums staken tientallen meters verder weg uit de omringende gebouwen naar buiten.....

Citaat:
Er zijn overigens al vaak genoeg stalen constructies door brand bezweken ( Nee, niet niet door smelten van staal)
Allemaal tot op de grond mijn beste, graag wat méér info daarover....

of hebt U het over gedeeltelijke instortingen waarbij het debris netjes naast de torens neerviel stukje bij beetje....

Laatst gewijzigd door Svennies : 9 april 2009 om 00:31.
Oud 9 april 2009, 21:39   #490
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En waarom mijn beste, omdat U steeds weer afkwam met dat de "bouten" der verbindingen het begaven......

U hebt duidelijk mijn link die ik gegeven heb nooit uitgekeken...
Bekijk de foto's van het puin eens goed , dan zie je vele precies even lange stukkenstaal profiel welke van elkaar af zijn gebroken . Dan heb ik het niet eens over vloeren.
Die vloeren stelden overigens geen reet voor , 10 cm beton met daaronde een relatief fragiele staalprofieltjes.

De hele wereld van de 'high rise mega structures' is zich nu zeer bewust van de zwakheden van staalconstructies waarvan eerst werd aangenomen dat ze heel sterk waren.

Die link die u gaf bevat geen wetenschappelijke onderbouwing van de beweringen die er in gedaan worden. Ik kan er dan ook weinig mee verder
Oud 10 april 2009, 01:02   #491
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bekijk de foto's van het puin eens goed , dan zie je vele precies even lange stukkenstaal profiel welke van elkaar af zijn gebroken . Dan heb ik het niet eens over vloeren.
Die vloeren stelden overigens geen reet voor , 10 cm beton met daaronde een relatief fragiele staalprofieltjes.
Straf toch,Uw eigen NIST stelt bij WTC 7 zélfs dat hetgene wat volgens U geen reet voorstelt wél het einde van die toren betekende....

Citaat:
De hele wereld van de 'high rise mega structures' is zich nu zeer bewust van de zwakheden van staalconstructies waarvan eerst werd aangenomen dat ze heel sterk waren.

Zozo ,daarom bouwen ze vrolijk zulke staalconstructies verder,en zélfs nog hoger....

Citaat:
Die link die u gaf bevat geen wetenschappelijke onderbouwing van de beweringen die er in gedaan worden. Ik kan er dan ook weinig mee verder
Zozo,hebt U bij de beelden die erin voorkomen van de bouw van de torens wat hun constructie betreft ook al nood aan een wetenschappelijke onderbouwing.....

De beelden spreken hier voor zich....

Jammer dat U zelf wat Uw eigen links betreft héél wat minder kritisch bent ingesteld zoals met Uw link waarin die piloot beweerde dat iederéén het pentagon kon raken....

Waar was Uw wetenschappelijke onderbouwing in deze link mijn beste....

Gone with the wind...
Oud 10 april 2009, 22:18   #492
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Straf toch,Uw eigen NIST stelt bij WTC 7 zélfs dat hetgene wat volgens U geen reet voorstelt wél het einde van die toren betekende....
Ik sprak over WTC 1 en 2 , welke heel anders zijn geconstrueerd als 7

Citaat:
Zozo ,daarom bouwen ze vrolijk zulke staalconstructies verder,en zélfs nog hoger....
Met nieuwe insructies , regels , en aanpassingen

Citaat:
Zozo,hebt U bij de beelden die erin voorkomen van de bouw van de torens wat hun constructie betreft ook al nood aan een wetenschappelijke onderbouwing.....
Wanneer er beweerd wordt dat dit alleen door explosieven zou kunnen zijn veroorzaakt , ga ik daar inderdaad om vragen ja

Citaat:
De beelden spreken hier voor zich....
Dus toch geen nieuw onderzoek nodig ?

Citaat:
Jammer dat U zelf wat Uw eigen links betreft héél wat minder kritisch bent ingesteld zoals met Uw link waarin die piloot beweerde dat iederéén het pentagon kon raken....

Waar was Uw wetenschappelijke onderbouwing in deze link mijn beste....

Gone with the wind...
Wat zou er aan wetenschappelijke onderbouwing moeten worden gegeven wanneer het gaat om de Pentagon kwestie?
Oud 11 april 2009, 00:17   #493
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik sprak over WTC 1 en 2 , welke heel anders zijn geconstrueerd als 7
De constructie wat vloeren betreft was anders wel héél erg gelijkwaardig....

Volgens U wat betreft was constructie en gewicht per vloer niet van doorslaggevende aard in de twin towers op het moment van collapse,doch bij WTC7 was dit volgens U wel een doorslaand argument...

Tja, gast ,waarom is hetzelfde gegeven volgens U bij twee torens die door vliegtuigen zijn geraakt niet van belang waar U het uiterst belangrijk vindt dat een gebouw instort door het begeven van vloeren waar nog geen eens een vliegtuig is in gecrascht...Goed bezig mijn beste,....

Laatst gewijzigd door Svennies : 11 april 2009 om 00:18.
Oud 11 april 2009, 09:44   #494
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

U verschuift de discussie naar WTC 7 , en legt mij boverndien woorden in de mond welke ik nooit heb uitgesproken .

wat de NIST rapporten zeggen over WTC 7 is compleet anders dan wat men zegt over de 2 torens .

WTC 7 had de kolommen verdeelt staan .
Oud 12 april 2009, 14:41   #495
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou niet weten wat er toevallig is gegaan .
Niets, alles was gepland
Oud 12 april 2009, 17:44   #496
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Niets, alles was gepland
Wanneer het gewoon de kapers waren die het planden en uitvoerden ,dan zie ik nog steeds geen grote hoeveelheid toevalligheden, niet meer dan logisch is .

Vaak hoor je "waarom vloog het vliegtuig toevallig in het enige gerenoveerde en versterkte deel van het Pentagon "

Dan denk ik, das geen toeval , maar erg logisch van de kaper om te verwachten dat de hoge heren zich in het sterkste deel van het Pentagon bevinden.

Dat die zijde gerenoveerd was kon iedereen gewoon zien van buiten af, dus die kennis kon hij hebben.
Oud 13 april 2009, 14:03   #497
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer het gewoon de kapers waren die het planden en uitvoerden ,dan zie ik nog steeds geen grote hoeveelheid toevalligheden, niet meer dan logisch is.

Vaak hoor je "waarom vloog het vliegtuig toevallig in het enige gerenoveerde en versterkte deel van het Pentagon"

Dan denk ik, das geen toeval, maar erg logisch van de kaper om te verwachten dat de hoge heren zich in het sterkste deel van het Pentagon bevinden.

Dat die zijde gerenoveerd was kon iedereen gewoon zien van buiten af, dus die kennis kon hij hebben.
Uw kennis ter zake is spijtig genoeg niet voldoende om hier telkens weer dezelfde discussie aan te gaan.
Van tijd tot tijd siert uw kinderlijke naïviteit u, van tijd tot tijd echter ...
Oud 13 april 2009, 19:19   #498
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

altijd weer hetzelfde , op de persoon gaan spelen wanneer we er niet meer uit komen .

Nog altijd heeft niemand het nut kunnen noemen van het 'no Plane at de Pentagon' idee.

En nog altijd geen getuigennisen gevonden van mensen die iets heel anders als een vliegtuig zagen crashen , het tegendeel is waar .
Ik snap daarom ook niet waarom mensen zo nodig een theorie willen verdedigen die totaal nutteloos is en waar geen bewijs voor is . Dat er vanalles niet met elkaar lijkt te kloppen of elkaar lijkt tegen te spreken is slechts een constatering en toont helemaal niets aan .
Oud 13 april 2009, 19:53   #499
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dat er vanalles niet met elkaar lijkt te kloppen of elkaar lijkt tegen te spreken is slechts een constatering en toont helemaal niets aan .
"Slechts een constatering"? Weet u misschien niet precies wat dat woord wil zeggen ofzo?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2009, 20:49   #500
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat er vanalles niet met elkaar lijkt te kloppen of elkaar lijkt tegen te spreken is slechts een constatering en toont helemaal niets aan .
U zei?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be