![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij had echter zijn eigen geposte link alles behalve goed bestudeerd.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat de officiele verklaringen in de maanden na 9/11 werden aangepast is volstrekt normaal, aangezien het onderzoek naar de omstandigheden van de instortingen in de loop van die maanden werd gevoerd (en zelfs nog langer in bepaalde gevallen) Het omgekeerde zou pas vreemd zijn en een aanwijzing voor een mogelijke conspiracy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat "bij hoog en laag beqweren " is volslagen onzin . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn ongelofelijk veel onderzoeken gedaan door veel verschillende mensen uit verschillende landen en vakgebieden. Je kunt niet alles simpelweg onder de noemer 'officiële versie' gooien. Een erg simplistische ongenuanceerde gedachte. Het NIST onderzoek was een open onderzoek waaraan in feite ieder kon meewerken , |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De vloeren gingen doorhangen en trokken hierbij de perimeter collumns mee naar binnen. De zaten dus inderdaad erg goed vast , TIJDELIJK Er zijn overigens al vaak genoeg stalen constructies door brand bezweken ( Nee, niet niet door smelten van staal) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt duidelijk mijn link die ik gegeven heb nooit uitgekeken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar had men niet rond de pot hoeven te draaien.... Over het hoe en waarom van instorten van de WTC torens moet men op officiële rapporten wachten.... Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zozo, O ironie, daarom dan er tonnen debris buiten het footprint van die torens zijn neergekomen.....
Citaat:
Als U goed kijkt worden de perimetercollums zowat naar buiten geblazen mijn beste.... Sommige collums staken tientallen meters verder weg uit de omringende gebouwen naar buiten..... Citaat:
of hebt U het over gedeeltelijke instortingen waarbij het debris netjes naast de torens neerviel stukje bij beetje.... Laatst gewijzigd door Svennies : 9 april 2009 om 00:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vloeren stelden overigens geen reet voor , 10 cm beton met daaronde een relatief fragiele staalprofieltjes. De hele wereld van de 'high rise mega structures' is zich nu zeer bewust van de zwakheden van staalconstructies waarvan eerst werd aangenomen dat ze heel sterk waren. Die link die u gaf bevat geen wetenschappelijke onderbouwing van de beweringen die er in gedaan worden. Ik kan er dan ook weinig mee verder |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zozo ,daarom bouwen ze vrolijk zulke staalconstructies verder,en zélfs nog hoger.... Citaat:
De beelden spreken hier voor zich.... Jammer dat U zelf wat Uw eigen links betreft héél wat minder kritisch bent ingesteld zoals met Uw link waarin die piloot beweerde dat iederéén het pentagon kon raken.... Waar was Uw wetenschappelijke onderbouwing in deze link mijn beste.... Gone with the wind... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens U wat betreft was constructie en gewicht per vloer niet van doorslaggevende aard in de twin towers op het moment van collapse,doch bij WTC7 was dit volgens U wel een doorslaand argument... Tja, gast ,waarom is hetzelfde gegeven volgens U bij twee torens die door vliegtuigen zijn geraakt niet van belang waar U het uiterst belangrijk vindt dat een gebouw instort door het begeven van vloeren waar nog geen eens een vliegtuig is in gecrascht...Goed bezig mijn beste,.... Laatst gewijzigd door Svennies : 11 april 2009 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U verschuift de discussie naar WTC 7 , en legt mij boverndien woorden in de mond welke ik nooit heb uitgesproken .
wat de NIST rapporten zeggen over WTC 7 is compleet anders dan wat men zegt over de 2 torens . WTC 7 had de kolommen verdeelt staan . |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niets, alles was gepland
![]()
![]() |
#496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer het gewoon de kapers waren die het planden en uitvoerden ,dan zie ik nog steeds geen grote hoeveelheid toevalligheden, niet meer dan logisch is .
Vaak hoor je "waarom vloog het vliegtuig toevallig in het enige gerenoveerde en versterkte deel van het Pentagon " Dan denk ik, das geen toeval , maar erg logisch van de kaper om te verwachten dat de hoge heren zich in het sterkste deel van het Pentagon bevinden. Dat die zijde gerenoveerd was kon iedereen gewoon zien van buiten af, dus die kennis kon hij hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
|
![]() Citaat:
Van tijd tot tijd siert uw kinderlijke naïviteit u, van tijd tot tijd echter ...
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() altijd weer hetzelfde , op de persoon gaan spelen wanneer we er niet meer uit komen .
Nog altijd heeft niemand het nut kunnen noemen van het 'no Plane at de Pentagon' idee. En nog altijd geen getuigennisen gevonden van mensen die iets heel anders als een vliegtuig zagen crashen , het tegendeel is waar . Ik snap daarom ook niet waarom mensen zo nodig een theorie willen verdedigen die totaal nutteloos is en waar geen bewijs voor is . Dat er vanalles niet met elkaar lijkt te kloppen of elkaar lijkt tegen te spreken is slechts een constatering en toont helemaal niets aan . |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |