![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze doen maar. |
|
![]() |
![]() |
#483 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Michroscoop : 21 maart 2005 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
#484 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik hoor Dewinter en Van hecke nergens zeggen dat de man gelijk heeft en dat hij in naam van partij sprak dat waren nochtans De man zijn woorden |
|
![]() |
![]() |
#485 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#486 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#487 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#488 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#489 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#490 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() even denken.
Al jaren lees ik hier op dit forum dat het VB geen democraten zijn want : 1. zij zouden vrouwen ondergschikt achten 2. zij erkennen de scheiding der machten niet (herhaaldelijk gelezen na arrest van Gent) Als nu iemand hetzelfde zegt over moslims : 1. volgens de koran is een vrouw nu eenmaal minder waard 2. de koran erkent de scheiding der machten niet (bvb geen scheiding van kerk en staat) dan is nu plotseling het kot te klein ? Is dit niet een beetje hypochriet van sommige mensen die sommige criteriums gebruiken om andere mensen uit te schelden voor niet democraten, maar diezelfde mensen staan hier te toeteren dat deze criteriums niet voor moslims mogen gelden ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#491 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is dat? |
|
![]() |
![]() |
#493 | |
|
![]() Citaat:
Maar over de Islam niets dan goeds. Alle bevestiging van wat fout is aan die sekte wordt dan weggemoffeld door : 'ja, maar ik ken een toffe gast, en die is ook moslim' of andere gelijksoortige zever. Ik heb nog nooit iemand horen praten over een toffe nazi of iets dergelijks. Er zit meer achter.
![]() |
#494 |
Banneling
|
![]() Wat is Taqueya?
|
![]() |
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door sinan123 : 21 maart 2005 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
#496 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het probleem, dat ik overigens reeds aangesneden heb op dit forum, is dat de Islam niet alleen maar een godsdienst is maar ook een maatschappelijk en politiek systeem. Het Christendom was een echte solidaire godsdients in zijn catacombentijd. Tot aan de verlichting was dit echter donker en discutabel, met vergelijkbare elementen zoals bij de Islam: kruistochten, inquisitie en dies meer. De Franse Revolutie en de Verlichting heeft hieraan een einde gesteld. Danneels had gelijk als hij zegde dat de Islam een Franse revolutie nodig heeft. Ik ga niet akkoord met uw conclusie: een criminele organisatie. We dienen te spreken van een maatschappelijk systeem dat streeft naar militaire macht en wereldheerschappij. Signalen uit de Franse Moslim raad en uit Spanje, verwijzen echter naar het toenemende belang binnen de moslims van de fundamentalistische strekking. Laat ik hierover duidelijk zijn zoals ik al herhaalde malen geschreven heb: deze strekking moet bestreden worden, Immans moeten Nederlands of Frans preken, de staatsveiligheid moet ze observeren en zij dienen verwijderd te worden zoals in NED wanneer zij in hun moskee praten over politieke issues. Laten we wèl wezen en hierover geen onduidelijkheid laten bestaan. Hij die claimt dat alle moslims fundamentalisten zijn begaat een zware fout. Academisch : geen correcte analyse maar ook op politiek vlak. Dit dient aanzien te worden als vulgair plat populisme en is mijn ogen racistisch. Indien iemand gelovig moslim is, de Belgische nationaliteit heeft verworven op een correcte manier, hier werkt, studeert enz, perfect geïntegreerd is zoals bijvoorbeeld Naima bij Remmery NV, dan mag er zich geen enkele probleem stellen in hoofde van haar persoon en mag ook niet getwijfeld worden aan de democtratische Vlaamse attitude van betrokken persoon. Als dit soort persoon een plaats verdient op een Blok lijst, dat is een zaak van het BLOK, doch komt over als een goedkope stunt om aan stemmen te halen, net zo goed als andere aprtijen allochtonen op de lijst gezet hebben om wat stemmen bij te halen, zonder dat die allochtonen enige toegevoegde waarde voor hun gemeenschap betekenen. Wanneer allochtonen frauderen , weigeren te werken, bezig zijn met criminele activiteiten, schijnhuwelijken, enz, dan heeft dat niets te maken met godsdienst meer wel met respect voor en vooral het doen toepassen van wetten. De uitspraak van De Man is niet goed omdat ze weer ongenuanceerd is en de stromingen die nu aan het groeien is " rechten en plichten " gewoon onmogelijk maakt. Het debat over en de acties tegen worden daardoor vertraagd of onmogelijk gemaakt door de politieke recuperatie en monopolisering van dit tema door het Blok en dit onhoudbaar standpunt. |
|
![]() |
![]() |
#497 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#498 | |
Banneling
|
![]() Citaat: