![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Numarx of Numarx?
![]() |
![]() |
#482 |
Minister
|
![]() Hehe. Nu nog in de juiste topic.
![]() Hier geen dilemma's maar praten over de persoon onder je. ![]() De persoon hieronder kan het beter uitleggen.
![]() |
#483 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() Dat komt door de examens. De persoon hieronder zal wel uitleggen waarom examens zulke verstrooidheden veroorzaken.
![]() |
#484 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is eenvoudig te verklaren en hoofdzakelijk te verklaren door een falende of in vele gevallen zelfs onbestaande planning. Bijgevolg ontstaat er bij de student vlak voor of tijdens de examens een lichte vorm van paniek omdat het besef groeit dat de nog te doornemen leerstof toch wel eens net iets teveel zou kunnen blijken gaan te zijn. Zodoende komt men in tijdsnood of althans men veronderstelt dat men in tijdsnood zal gaan komen, waardoor men er reeds onbewust bij voorbaat het bijltje bij neerlegt. Dit veroorzaakt dan op zijn beurt enerzijds een enorme gelatenheid en depressiviteit en anderzijds de dag vlak voor het af te leggen examen een enorme stressontwikkeling en het is die dubbelzinnigheid in combinatie met de nervositeit die samenhangt aan de stress die het afleggen van zulke examens met zich meebrengt die verstrooid- en vergeetachtigheden veroorzaakt.
Diegene hieronder heeft niet veel zin om dit in twijfel te trekken en bevestigt dit dan maar, terwijl hij er in weze nog een stukje zwartzichtiger van wordt.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Minister
|
![]() You're absolutely right, Dies.
De persoon ervaart het op dit eigenste moment ook zo, net als ik... amper vier uurtjes voor m'n examen. ![]()
![]() |
#486 |
Parlementslid
|
![]() Niet helemaal juist, Mieke. Ik zit nog niet in fase van de enorme stressontwikkeling, ik zit met de gelatenheid. (maandag volgende examen)
Die hieronder zal eens vertellen waarom hij zo hard moet lachen op een treurige dag als deze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Gouverneur
|
![]() U was me te snel af, heerschap!
Neen, dit is een hardwerkende mens die enkel nog kan dromen van de extreem lange vakantie na de examens... ![]() Onder mij verkneukelt zich een student wiens laatste examens in zicht komen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() Die hieronder kan het eigelijk niet meer schelen.
![]() |
#489 |
Gouverneur
|
![]() Toch wel,
en maar 7 dagen meer ![]() Die hieronder benijdt me. |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() Die hieronder ook.
![]() |
#491 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geluk is het gevolg van gelukkige zijn, het is een levenswijze! De mens hieronder leest dit, herleest dit, wordt van bewondering even stil, denkt dan bij zichzelf na of die zot boven hem dit nu zelf bedacht heeft al dan niet, mijmert nog even verder, beseft dat wat er staat niet te ontkennen valt, en zevert verder over iets anders, namelijk de persoon die daaronder komen zal.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Vreemdeling
|
![]() Awel, Dies, daar word ik nu toch efkes stil van, se. Waar hebt ge die diep filosofische wijsheid toch gevonden? Ik ben even aan het mijmeren en aan het overpeinzen of gij die parel van een bedenking zelf hebt vormgegeven, of ge ze hebt gevonden achterop een doos Corn Flakes.
Jammer genoeg gaat dit helemaal voorbij aan de persoon onder mij. Hij/zij is namelijk te veel bezig met het reciteren van een brok Shakespeare.
![]() |
#493 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Upon thy cheek I lay this zealous kiss, as seal to the indenture of my love"
King John, Act ii, Sc.1 Die hieronder vind Shakespeare maar soso en heeft veel liever Urbanus.
![]() |
#494 |
Minister
|
![]() Mag het Bill Hicks zijn?
"How much do you smoke? WHAT? A pack a week? A pack a WEEK? You pussy!! I go through two lighters a day!! ...is that a lot?" De persoon hieronder vindt roken maar stom.
![]() |
#495 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En de persoon hieronder vindt smoren maar stom. Diegene hieronder gaat voor 'the real thing' 8)
![]() |
#496 |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad, nix zo goed als een maïsblad met ewa stro in...en doempen dat da doe
![]() De mensch hieronder vindt 'tha real thing' toch net iets anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb er eigenlijk geen idee van, maar ik vond het precies leuker toen ik mijn filosofische gedachten kon ventileren en toen hjet over Shaekspeare ging!
Die hieronder pikt de draad terug op.....(welke draad dat ook mogen zijn)
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vraagt, wij draaien:
Now my charms are all o'erthrown, And what strength I have's mine own; Which is most faint: now t'is true, I must be here confin'd by you, [...] But release me from my bands With the help of your good hands. Gentle breath of yours my sails Must fill, or else my project fails, Which was to please. Now I want Spirits to enforce, art to enchant; And my ending is despair, Unless I be reliev'd by prayer Which pierces so that it assaults Mercy itself and frees all faults. As you from your crimes would pardon'd be Let your indulgence set me free. Die hieronder zal het er mee eens zijn dat dit een magnifiek stukje Shakespeare is en weet bovendien exact te vertellen uit welk stuk van Shakespeare het afkomstig is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Minister
|
![]() The Tempest, Act 5 Scène 4 ofzo. Die hieronder denkt van niet.
![]() |
#500 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk van niet!
Die hieronder gaat mij eens zeggen wat hij echt diep vanbinnen over mij denkt.