![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#481 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#482 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#483 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Patiënt: "Dokter ik heb een minderwaardigheidscomplex" Dokter: "Ik zal je eens grondig onderzoeken" Na grondig onderzoek. Dokter: "Ik heb goed en slecht nieuws. Het goede is ge hebt geen complex. Het slechte is ge zijt inderdaad minderwaardig" Vervang blanke door zwarte en ge hebt een minderwaardige zwarte. Noppes racisme. |
|
|
|
|
|
|
#484 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(En ook op een uitleg waarom ik onverdraagzaam ben als ik er op wijs dat op dit forum racistische uitspraken verschijnen.)[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 juli 2005 om 14:49. |
|||||||
|
|
|
|
|
#485 | ||
|
|
Citaat:
Je hebt "profiterende Marokkanen" en "complotterende Joden" zonder verdere argumentatie racistisch genoemd, en op één lijn gezet met "minderwaardige negers". Dat was ongegrond en oneerlijk. Citaat:
En nu ga ik er echt niet meer op terugkomen hoor. Stel dat je me niet meer mee op de boot naar Amerika wil. Egidius |
||
|
|
|
|
|
#486 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat u schrijft is totaal ongegrond, en dus oneerlijk. Als u geen voorbeelden kunt geven van uitspraken die ik ongegrond racistisch heb genoemd, dan had u deze uitspraak moeten terugnemen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 juli 2005 om 15:02. |
||||
|
|
|
|
|
#487 | |
|
|
Citaat:
Ik durf het bijna niet vragen, maar wil je me a.u.b. eens uitleggen wat er fout is aan mijn redenering in http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=485 ? Uwen toegewijden Egidius |
|
|
|
|
|
|
#488 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat ik dus kon begrijpen dat No Pasaran het beu werd.
|
|
|
|
#489 | |
|
|
Citaat:
Mijn term "racistisch gezwets" kan ik staven met vele threads over minderwaardige negers, profiterende marokkanen, comploterende joden enz... Voor mij volgt hieruit dat draden over profiterende Marokkanen racistisch gezwets zijn. Je maakt geen enkel voorbehoud, je definieert niet, je sluit geen enkele draad over profiterende Marokkanen uit. Met andere woorden, je veralgemeent, waardoor iedereen die de term in de mond neemt een racistische zwetser wordt. Zeg me: hoe had ik dit anders kunnen interpreteren? Egidius |
|
|
|
|
|
|
#490 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met name toen ik schreef dat er racistisch gezwets op dit forum stond. De uitspraak hierboven is zo duidelijk als maar kan zijn. Er staat niet: "elke uitspraak over ... is racistische gezwets". Wat er staat is dat ik hier vele threads kan aanduiden met daarin racistisch gezwets over ... Alléén omdat u het woord racisme niet graag hoort (ik heb meer problemen met het racisme zelf) probeert u al een dag lang mij woorden in de pen te duwen die ik niet geschreven heb. Nogmaals, welke specifieke uitspraak op dit forum heb ik zonder grond racistisch genoemd? U vindt er geen. Het enige wat u vindt is dat ik geschreven heb dat er hier veel racistische uitspraken staan. En d�*�*r blijf ik (helaas) bij, want het is de droevige waarheid!
|
|
|
|
#491 | |
|
|
Citaat:
In geval je toch zou willen dat ik het begrijp, dan zou de efficiëntste manier zijn om ("mijn techniek toepassend") vanuit mijn redenering te vertrekken en me stap voor stap te tonen waar ze fout is. Ik herhaal dus nog even: je maakt geen enkel voorbehoud, je definieert niet, je sluit geen enkele draad over profiterende Marokkanen uit. Met andere woorden, je veralgemeent, waardoor iedereen die de term in de mond neemt een racistische zwetser wordt. Wat denk, kan je uitspraak zo begrepen worden? Of niet? Egidius |
|
|
|
|
|
|
#492 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#493 |
|
|
Klep toe.
Egidius. Ja, jij daar. Percalion.
|
|
|
|
#494 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U breidt mijn uitspraak uit, niet ik. Meer valt daar echt niet over te zeggen. Maar zo heeft u de aandacht weer eens afgeleid van wat echt belangrijk en bedroevend is (de vele racistische uitspraken op dit forum).
|
|
|
|
#495 | |
|
Banneling
|
Citaat:
(Geen enkel ras is m.i. gelijkwaardig, maar daarom zijn ze niet MINDERwaardig ; alleen anders-waardig.) |
|
|
|
|
|
|
#496 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Klep toe" is een beetje een vreemde uitdrukking op een forum, vind je niet ? (voor de rest, respect hoor |
|
|
|
|
|
|
#497 |
|
Banneling
|
Bakkes toe dan?
|
|
|
|
|
|
#498 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geen enkel ras is GELIJK. Ze zijn wel GELIJKWAARDIG. Althans, dat is de theorie die ik aanhang. Hetzelfde geldt voor man en vrouw. Ze zijn niet gelijk... ze zijn wel gelijkwaardig. |
|
|
|
|
|
|
#499 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#500 | |||||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Waardetoekenning is een subjektief gegeven. De term "gelijkwaardigheid" is m.i. een ontkenning van elke mogelijkheid tot interpretatie.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PAJOT : 9 juli 2005 om 19:10. |
|||||||||
|
|
|