![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
HIER. Jullie zijn echt niet te geloven! En maar de anderen beschuldigen!
![]() |
![]() |
#482 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
toch niet zo moeilijk dacht ik ? de ene lemming is de andere niet ... de ene vrijdenker is de andere niet ... de ene vwoelen tuurk is de andere niet ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Connect the dots toch eens. Dit van Einstein is nu maar een klein deeltje van alle bewijsmateriaal die aantoont dat de U.N weldegelijk voorloper van een wereldregering moet zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar bon, ze hebben dus overblijfselen van een oude stad teruggevonden, op die website die ik hier al aanhaalde staan er zelfs foto's van.
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
|
![]() Citaat:
Euh ... ik zei hiaat in de theorie van Darwin. Darwin beweert dat alles is geworden wat het is omdat het zo beter was voor de overleving. Ieder kenmerk is er door een toevallige mutatie was die beter was voor de overleving van de soort. Door die mutatie hadden we namelijk één of ander voordeel in de competitie en konden er meer nakomelingen komen ... Nu, de menselijke hersenen zijn in een 30 000 tal jaar ontwikkeld en zijn veel verfijnder dan die van de menselijke primaten. Hoe rijm je dat door toevallige mutaties die voor meer nakomelingen zorgden en zo ... ? 30 000 jaar is in evolutionaire termen heel kort.
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet zo moeilijk dacht ik?
![]() |
![]() |
#487 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#488 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ondertussen (in real life, weet u wel) heeft de rijkste man ter wereld alle moeite van de wereld om 1) iedereen om te kopen die tegen hem een proces wil aanspannen of 2) zijn producten zo aan te passen dat hij geen miljoenen euro's per dag moet afdokken als uitkomst van (alweer) een verloren proces. Vrijheid? My ass... Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#489 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#490 | |||||
|
![]() Citaat:
En nogmaals, ik heb het ooit zelf opgezocht maar 'feitenkennis' blijft niet zo goed hangen in menselijke geheugens, dat moet u toch weten met u onvoorstelbaar groot arsenaal wetenschappelijke kennis over alles en nog wat? ![]() Het kan dus zijn dat het niet eens over verschuivende continenten ging ... *Oeps*. Geen idee meer, kijk maar eens op de site.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 augustus 2005 om 11:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#492 | |
|
![]() Citaat:
Ieder zijn domein hé Turkje.
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#495 |
|
![]() Er staat nu een neger aan de top van de UN om "onschuldiger" te doen lijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#497 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#498 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is een woord dat enkel door echte NWO-insiders gebruikt wordt. Behalve in mijn post vind je dit neologisme terug bij ... Louis Michel! Citaat:
![]() (Welk woord is wel juist?)[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 augustus 2005 om 12:16. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1. De grootste denker van de vorige eeuw geloofde tot zijn dood in god. En dan? 2. Het door elkaar gooien van personen die in andere tijdsdomeinen hun ontdekkingen hebben gedaan kan er inderdaad voor zorgen dat vele mensen de tendentieuze achterklap geloven die u hier net hebt gepost. 3. Hapgood zelf argumenteerde op latere leeftijd dat zijn bewuste shifts slechts op periodes van duizenden jaren konden plaatsvinden. 4. Latere wetenschappers hebben op vele vlakken (op in zijn eigen domein) Einsteins ongelijk bewezen. 5. Ik persoonlijk zou Einstein niet "de grootste denker van de vorige eeuw" noemen. Eén van de grootste wetenschappers wel, dat is zeker. Ik verwacht van u geen antwoord op deze vijf opwerpingen. Mijn vraag aan u is echter: op basis van welke protocollen kan ik dat voorspellen?
![]() |
![]() |
#500 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |