![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Banneling
|
![]() Als je vrijwillig stopt met werken krijg je een schorsing van zes maanden bij het ontvangen van je basisleefloon, pitoe.
Laatst gewijzigd door eno2 : 16 maart 2006 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Tja,wat houwt dat in?
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 16 maart 2006 om 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In uw geval, als wss vrijwillige werkloze, is dat ongetwijfeld een vrijwillige solidariteit, maar waarschijnlijk vindt U dat de mensen, die consumeren, te veel solidariteit van U eisen?... ![]() Hoe meer vrijwillige werklozen, hoe groter de solidariteit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#493 |
Banneling
|
![]() De vrijwillig werkloze onder de armen is al net zo zeldzaam als de eenhoorn.
Een mythisch dier, bedacht door een mythisch dier. Laatst gewijzigd door eno2 : 16 maart 2006 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Banneling
|
![]() Als je vrijwillig stopt met werken krijg je een schorsing van zes maanden bij het ontvangen van je basisleefloon, pitoe.
__________________ Jamaar, jamaar... Ik wil mijn job schenken aan een werkzoekende...direct. En dan zou u me hiervoor straffen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het trouwens wel de moeite waard, het niveau van job dat je weg te schenken hebt? Gezien de aard van je postings heb ik zo een beetje mijn bedenkingen, begrijp je... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Banneling
|
![]() Misschien is het niet weggelegd, voor iemand die zelf mislukt is, om als arbiter op te treden aangaande niveau?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
|
![]() Dus u wilt van een basisinkomen (een veredeld leefloon, het is niet de bedoeling dat de mensen daarmee in luxe leven, wel dat ze uit de armoede blijven (en daar is het individu ook voor een groot deel zelf verantwoordelijk voor natuurlijk)) gaan leven? Ik kan best aannemen dat u misschien een minder belastende job zoekt, maar stoppen met werken, dat denk ik niet, vergeet ook niet dat de lasten op consumptie omhoog zouden moeten gaan in dat systeem, voor iet wat koopkracht, breedband internet, mooie auto, afbetaling van de lening voor je huis, ... zal je misschien toch nog wel arbeid verrichten, of misschien gaat u hier en daar gewoon eens een klusje opknappen, dat kan, als u de kantoorjob of het bandwerk niet meer ziet zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Banneling
|
![]() Neen, geef me een basisloon zoals voorzien is in de wetteksten van het VWS, en ik schenk mijn (goedbetaalde) job aan een mens die al jaren wanhopig op zoek is naar werk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
|
![]() ?
|
![]() |
![]() |
![]() |