![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van het principe eigen volk eerst ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
243 | 55,86% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
192 | 44,14% |
Aantal stemmers: 435. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Tja, dat zeg je nu zelf se, Wij hebben een systeem uitgevonden om elke pc te lokaliseren...... ik wist wel dat jullie kleine boefjes zijn. ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 4 augustus 2005 om 15:46. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#483 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 augustus 2005 om 17:44. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
die negeren zo'n posts, omdat ze uiteraard heel pijnlijk door de mand vallen. Zo wrijf je het ze nog eens goed in dat ze niet echt welkom zijn, of dat iemand ook maar 1 woord serieus neemt van die gastjes. Moest het geen vakantie zijn zou ik denken: iemand die zich kostelijk verveelt in z'n uurtje informatica ergens in de 2e graad middelbaar of zo.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
|
![]() Ongeveer alle verenigingen, partijen, syndicaten, vogelpikclubs, voetbalclubs, families, landen, legers, steden, kapiteins, muziekverenigingen, scholen, universiteiten, geitenmelkers, duivenmelkers enz zorgen in de eerste plaats voor eigen leden.
Een normaal vanzelfsprekend feit. Pater Damiaan dacht in eerste plaats aan anderen. Ik heb daar veel respect voor. maar hij was wel een grote uitzondering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Euh..... wat is eigen volk ?
Familie, buren, dorpsgenoten, stadsgenoten, streekgenoten, landgenoten, of gewoon mensen ? Waar eindigt het eigen volk ? Bij het eigen ras, de eigen cultuur, de eigen politieke mening, de eigen godsdienst, de eigen cultuur, de eigen taal, het eigen biljartlokaal of de eigen kaartclub, de eigen voetbalclub, de eigen badkamer ........
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
|
![]() Bij de syndicaten sluit dat de syndicalisten in, en sluit dat de anderen uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Europees Commissaris
|
![]() Een natie moet daarboven uit stijgen.
Trouwens, ik denk niet dat jouw plasma tv aan je muur prioritair kan zijn aan het al dan niet verhongeren van een paar anderen, niet ? Of ben je al zover weggezakt ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan verander je van zender omdat je niet gestoord wilt worden in je eigen huis, aan je eigen tafel, midden je eigen welvaart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
|
![]() Citaat:
Plasma TV aan de muur heb ik niet (en ook geen auto). En aan het niet verhongeren van anderen draag ik regelmatig meer dan mijn steentje bij. Ook bv ivm de Tsunami-slachtoffers. Ik begrijp niet goed waarom je, zonder enige aanleiding, zomaar veronderstelt dat ik een onmens ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() daar zeg je zo wat, Tsunami, blijkbaar volgens Oxfarm zitten de slachtoffers blijkbaar niet te wachten op geld dat van Belangertjes komt.
![]() [size=1]Edit:[/size]
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 8 augustus 2005 om 18:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
|
![]() Citaat:
Heel wat slachtoffers zitten echter wel nog altijd te wachten op beloofde hulp van sommige andere organisaties, zoals in de media bericht werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#497 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
|
![]() Citaat:
Ik had een tante nonneke die heel haar leven opgeofferd heeft om voor mongoolse gehandicapten te zorgen, meer dan 40 jaar lang, elke dag. Die dacht niet in eerste plaats aan zichzelf, en daar heb ik zeer veel achting voor. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat zeer moeilijk zou kunnen navolgen. Mogelijk kan labyrinth dat wel, en dan moet ik hem ook ten zeerste bewonderen en gelukwensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het woord 'eigen volk' 1. heel onduidelijk is, eigenlijk onbeschrijvelijk is 2. de anderen in eerste instantie uitsluit Op deze site zie ik dat een poll de Joden uitsluit die hier al eeuwen wonen. Behoren die dan niet tot het Belgische volk ? Behoren Walen trouwens tot het eigen volk ? Zijn kinderen van Marokkaanse ouders met een Belgisch paspoort en hier opgevoed dan geen eigen volk ? Is een Franstalige Vlaming die in Brussel woont geen eigen volk ? Is iemand die Eddy Wally niet graag hoort geen eigen volk ? Is iemand die geen frieten lust geen eigen volk ? Is iemand die protestants of boeddhistisch is geen eigen volk ? Is iemand die zwart haar heeft geen eigen volk ? Is er iemand op deze site die mij duidelijk kan uitleggen wat eigen volk is ? Moet men een DNA-test ondergaan en aan welke criteria moet men dan beantwoorden ? Ben echt nieuwsgierig naar een antwoord .........
|
![]() |
![]() |