![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Verder raden ze de vertaling van Maududi aan uit het boek "The meaning of the Qu'ran", waarin de volgende voetnoot staat over deze passage: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat je dus doet is helemaal verkeerd, en dat doet u niet alleen ook bv de jongeren die zich terug islamiseren doen dat en dan krijg je een hele andere gezicht dan de traditionele islam !
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als: "o gelovigen zet een bloempot op jullie kop" in feite wil zeggen: "voor 16 mei mag je geen geraniums buiten zetten", dan denk ik dat die laatste zin beter begrijpbaar is voor iedereen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 16 januari 2007 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zonet, in a blink of an eye, vroeg ik me af in hoeverre uw ogen dan wel wide shut mogen zijn voor deze nochtans dagelijkse realiteit, alhoewel... Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Minister
|
![]() En ondertussen discussieren we over van alles: van vertalingen van de koran over ik weet niet wat.
Goeie afleidingsmanoevres: als ik moslim zou worden, mag ik dan op mijn vrouw kloppen?
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel Laatst gewijzigd door hermanvk : 17 januari 2007 om 06:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En Herman, woon jij in Canada? Ik weet het niet he, wat zegt de wet ginder daarover? Of hebben jullie aparte wetten voor moslims? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Banneling
|
![]() aparte wetten ? da's een heikel punt he Laya ik vroeg bvb Uh-huh hier al eens welke wetten het belangrijkst zijn de Belgische wetten of de Islamitische reglementen en wetten ... ik kreeg daar nooit een éénduidig 'de wereldse wetten' als antwoord op ...
Laatst gewijzigd door Anna List : 17 januari 2007 om 09:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar dat ervaart elke moslim dan weer anders, ik heb hier een tijdje geleden al gezegd dat een imam in de moskee van mijn gemeente 'predikt' dat de Belgische wetten primeren maar ik kan me voorstellen dat het niet overal zo gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() So, wat wil je hiermee nu zeggen? Omdat er apen zijn die op hun vrouw kloppen doen ze het allemaal? Dus ik zal mijn deel ook wel nog krijgen van de mijne? Hij mag dat proberen.... ik hou je op de hoogte, ok? Is er een opvangtehuis voor mannen die klop krijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in welke taal verlopen die erediensten eigenlijk ? en wordt er een duidelijk verschil gemaakt tussen het kerkelijk gedeelte en (wat ik zou noemen) de preek ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar o.a. na de veroordeling van het vb was het me niet zo duidelijk of de vb-leiding dat ook zo zag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps Cor, vertel mij eens, wat anders is het doel van een politieke partij (gelijk welke) dan te proberen wetten te wijzigen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je met 'kan dat niet anders?' Denk je dat ik verplicht ben om een moskee te bezoeken? Ik ben tot niets verplicht, ik kan doen en laten wat ik wil, ik eet vankensvlees, drink alcohol en beoefen een heel on-islamitisch beroep... Ik ben gewoon geïnteresseerd in de islam, evenwel zonder enige intentie om me te bekeren. Ik ga niet af op wat ik (hier) lees maar wil de dingen met mijn eigen oren en ogen ervaren. Iedereen mag de moskee betreden Anna, jij ook hoor. En wanneer ik vragen heb over de Islam stel ik die aan een moslim of wanneer de gelegenheid zich voordoet aan een Imam. Laatst gewijzigd door Laya : 17 januari 2007 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
met die 'kan dat niet anders' bedoelde ik niks meer dan gewoon sociale druk ... (zoals feestdagen doorbrengen met je ouders of zo) ... heb daar geen negatieve ondertoon willen in meegeven hoor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In ons dorp is ook geen moskee, wel in de gemeente, zoek en je zal vinden Anna, kan niet zo'n probleem zijn in A'pen he ![]() Net zoals ik hier lees dat moslims geen kerstmis mogen vieren, ik moet wel een heel slechte moslim aan de haak geslagen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
|
![]() Ik begrijp je niet.