![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De enige reden is zonder twijfel dat het hof meestal de belangen van de Franstaligen dient, en steeds zeer weigerachtig staat tov elke Vlaamse eis. Zie bv Albert over 'omfloerst' separatisme, doelend op de brave Leterme. Blijkt daaruit niet overduidelijk dat het hof wel degelijk zeer veel politieke invloed heeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
|
![]() Citaat:
Voila se...als dat niet tolerant is dan weet ik het niet meer. Ik kom persoonlijk met mijn ganse minivoetbalploegje kijken als de maghrebvriendjes van uw koning, geholpen door de diensdoende executeur van opus dei, jou van de dichtst bijgelegen minaret werpen (met het hoofd naar beneden uiteraard). Doe mij dan eens een pleziertje..wil je zo sportief zijn om tijdens jouw finale valpartij zo hard mogelik te roepen..."leve de koning"...(ik heb er namelijk een bak duvel op verwed)...dank bij voorbaat...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 30 januari 2007 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De tussenkomsten van de koning zijn steevast strijdig met de Vlaamse belangen, pro-Belgisch en politiek-correct. Laatst gewijzigd door baarle : 30 januari 2007 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de koning geen politieke macht heeft, dan is hij totaal onnodig.
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ???
![]() |
#491 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de "baarle" pers, zeker ??
Sinds wanneer geeft de koning interviews ??
![]() |
#493 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom zou de koning interviews moeten geven?
![]() Laatst gewijzigd door baarle : 30 januari 2007 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om ons te melden dat hij (volgens jou toch) een voorstander van "paars" is. Tenzij hij jou persoonlijk zou hebben ingelicht, is die stelling van jou van generlei waarde.
Laatst gewijzigd door Pietje : 30 januari 2007 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
Vanaf het ogenblik dat de koning inziet dat de macht niet meer in Wallonië ligt zal hij van de weeromstuit de grootste Vlaams Nationalist worden die je ooit zal hebben gezien...
![]() |
![]() |
#496 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat opent perspectieven! Dutroux heeft nooit een kind aangeraakt, Verhofstadt heeft nog nooit gelogen, Dewinter is geen racist etc. etc. Ge gaat school maken, Pietje... Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat nu echt nodig, die idiote opmerkingen? Omdat ik de vrijheid om te geloven verdedig, zou ik het per definitie eens moeten zijn met de fundamentalistische uitwassen ervan? Grow up!
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zal het alleszins aan iemand moeten vertellen of verteld hebben, indien je wenst dat je stelling stand houd.
![]() |
![]() |
#499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | ||
Europees Commissaris
|