![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Reageert u ook eens op het deel over de Sovjetunie? U, mijn beste verdraagzame Erik Feremans, zou wel eens de indruk kunnen doen ontstaan dat u een "neo-commie" bent. En we weten allemaal dat dit zelfs nog erger is dan "neo-nazi" genoemd worden, kijkend naar het totale dodental!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat u vint dat indien de Jappen de Koreanen in de pan hakten, de Amerikanen nu de beest mogen uithangen in Irak. Dus heeft Dewinter gelijk om hier voor te betogen: leve Bush! Ik ben blij dat u dit vindt. Deze manier van totaal tilt slaan bewijst immers dat u een hoogstaand persoon bent, en uw steun aan een fantastische partij met een al even hoogstaande morele code kan er enkel wel bij varen. Iedereen op dit forum weet dus waarom die op het VB moet stemmen. Goe bezig! Houzee! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() De vogelgriep is schijnbaar terug in 't land...
![]() Vogels, die varkensvlees gegeten hebben, schijnen het gevaarlikst te zijn voor de mensen... Laatst gewijzigd door Chipie : 29 april 2007 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zou een schande moeten zijn voor een persoon die zich wil bemoeien in een gesprek en zich alleen kan bedienen van leugens. Is dit in voorbeeld van uw politieke leiders of is dit uw natuur, zal zeker het laaste wel zijn . Iedereen kan mischien eens gaan kijken op het door u aangehaalde onderwerp waar naar 'Uw' zeggen dit zinneke zou staan. Laatst gewijzigd door ERLICH : 29 april 2007 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
(erik_feremans_mode_on)Erik! U bent vergeten te antwoorden op de vraag of u een neo-commie bent! Ik moet wel aannemen van wel, nu, want zwijgen is toestemmen. Massamoordenaar! Ziehier de gevolgen van uw wreeddadige ideologie!(erik_feremans_mode_off) Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 29 april 2007 om 15:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ERLICH : 29 april 2007 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
|
![]() De zotjes krijgen de hik. Ze blijven beweren dat hun nazisme even plezant is als het communisme: ze zetten er foto's bij die hun gruwelijkheid totaal illustreren. Waarom niet nazi worden? Het is even plezant geweest onder Stalin als onder Hitler! En omgekeerd!
Sla alles door mekaar! Stem op zotten en koop al eens een geweer voor je neefje! Amusement, leute! Nazi's zitten er hier met hopen! Je moet dus niet naar Rusland lopen! En trouwens: Stalin is dood, Dewinter springlevend! Onze "commies" zijn softies geworden: ze geloven zelf in democratie! Wat een grap: stemt allen zoals onze zotjes: VB! Laatst gewijzigd door ericferemans : 29 april 2007 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En daarbij, Frank Van Hecke is de man die deze zomer nog openlijk de holocaust op het Libanese volk verdedigde. Frank Van Hecke, net als volksbedrieger Dewinter, is de man die nu durft te beweren dat dat neoconservatieve, republikeinse stuk addergebroed Sarkozy de ideeën van het Vlaams Belang en het Front National kopieert. (Die van het idiote Likoed Vlaanderen misschien, maar niét die van het Front National!) "De vis wordt rot aan de kop", zeggen de Chinezen niet voor niets. Ze hebben gelijk en Karel Dillen zou het beamen.
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 29 april 2007 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 29 april 2007 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En maar blijven zagen. Ik sta ook onder de neo-nazi's in die peiling. Reden: die (zoveelste) absurde topic van C2C verdient een absurd antwoord in de poll. Is Lombas volgens jou ook een neo-nazi? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() Dan zijn we uitgepraat. Maar dan moeten deze personen zich ook niet verwonderen dat ze dusdanige reacties krijgen. Overigens, zo absurd vond ik die enquête nu ook weer niet.
Laatst gewijzigd door system : 29 april 2007 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
|
![]() Mijn innige deelneming aan de familieleden en vrienden bij het heengaan van deze grote meneer.
![]() |
#499 | |
|
![]() Citaat:
Neem nu, Vlaamse Jongeren Westland, een pracht van een actiegroep met het perfecte programma, waarvan ik voor 95 % of meer akkoord mee ben. Echter de slagkracht bij de bevolking is er nauwelijks. De vraag is dan ook, hoe kunnen we het gedachtengoed van bijvoorbeeld VJW bij de Vlaming brengen. Hoe kunnen we de Vlaming tot een gezonde identitaire bewustwording brengen ? Alle media, onderwijs, cultuur, enz... is in handen van regimeslaven. Ik heb gekozen om binnen de enige partij die echt aandacht besteed aan de Vlaamse identiteit (helaas niet op alle vlakken maar kom), om binnen die partij het nationaal solidarisme sterker te maken. Via deze partij kan het nationaal solidarisme of zeker een aantal belangrijke elementen tot een grote groep van Vlamingen doordringen. Ik ben zelf ook fervent anti-zionist. Wie mijn posts regelmatig leest, weet dat ik zelfs een sympathieën heb voor een aantal anti-zionistische bewegingen of regimes, die nochtans weinig uitstaans hebben met mijn gedachtegoed. De zionistische NWO is een groot gevaar voor deze wereld en ook ik haat echt de regimes van de zionistische schurkenstaten. De bedoeling moet zijn dat het Vlaams Belang inzake buitenlandse politiek evolueert naar de ideologie van het Front National. Het is ook zo dat voorzitter Frank Vanhecke in het Europees parlement zich laat omringen door de juiste mensen: Volen Siderov, Le Pen, Mussolini, toch niet de minste namen. Daarom is het noodzakelijk dat de positie van Frank Vanhecke versterkt wordt in het Vlaams Belang. Frank Vanhecke zijn macht is de laatste maanden toegenomen en ik roep alle Vlaams Belangers op, om een voorkeursstem uit te brengen op de voorzitter. Opdat een goed resultaat zijn macht binnen de partij zou versterken en waardoor de partij opnieuw zou evolueren naar het vroegere Vlaams Blok naar de buitenwereld toe en achter de coulissen mag het wat mij betreft zelfs richting NPD gaan. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 29 april 2007 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |