![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beats me.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit gaat niet over moslims. Dit gaat over de houding van het ziekenkaspersoneel tegenover een alleenstaande moeder zonder inkomen in vergelijking met hun houding tegenover een gekopvodde allochtoon in dezelfde situatie (énkel over het niet betaald hebben van het lidgeld, NIET omdat de kopvod een alleenstaande moeder is bovendien)! Zal ik het even voor je uitspellen fruitvliegje? - een alleenstaande blanke moeder (ik hoop dat jij ooit ook in die situatie geraakt) heeft tijdelijk géén inkomen maar wèl een ziek kind en krijgt haar doktersbezoeken niet terugbetaald omdat ze geen geld heeft om het lidgeld te betalen. - een gehuwde gehoofddoekte importbruid met waarschijnlijk OOK een ziek kind krijgt weldegelijk alle mogelijke hulp én informatie over hoé ze haar doktersbezoeken kan terugbetaald krijgen. En nu gij!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 juni 2007 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is België é, hier draagt iedereen bij aan de verdediging van de werkmens. Ook diegenen die het patronaat verdedigen.
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de man kan als VB en als niet lid bij elke vakbondpartij GRATIS zijn diensten krijgen. Zoals jullie hier zo sympathiek uitgelegd hebben. De man kan als VB en als lid van de vakbondpartij, voor een lidgel-bedrag de extra diensten krijgen. Dus zoals jij het nu uitlegt, heeft de VB recht op jullie basis diensten, zonder jullie diensten... Endus kunnen jullie hem niet het basis dienstenpakket ontzeggen, maar wel het lidmaadschap. Of snappen we het nu weer niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien nog liever dat dan een flikker. Laatst gewijzigd door daiwa : 5 juni 2007 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is toch gekend dat via de OCMW begeleidingsdiensten, de allochtonen sneller bediend worden, al is het maar dat een pak belgen op een bepaald moment denken, ik kan daar geengebruik vanmaken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus een VB-lid, kan geen LID worden van een vakbond, maar moet JURIDSCH wel de GRATIS diensten krijgen van de Vakbodn Resumé, jullie kunnen hem het vakbond lidmaadschap ontzeggen, maar niet de gratis diensten van de vakbond die gesubsidieerd worden door de overheid.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Samengevat : autochtone krijgt geen terugbetaling omdat ze haar lidgeld niet betaald heeft. Allochtone heeft ook geen lidgeld betaald en krijgt info maar GEEN TERUGBETALING. Tenzij de autochtone na vraag om info deze info GEWEIGERD werd, zie ik geen probleem. Geen lidgeld, geen uitbetaling voor beide. Mocht dit niet juist zijn, en moet de mutualiteit toch betalen ondanks het niet betalen van het lidgeld, dan zijn beiden even onheus behandeld. Als zij daarna terug de loketbediende aangesproken heeft zoals in uw verhaal, dan zou ze van mij ook de pot op kunnen. Er is zoiets als beleefdheid, ook al denk je benadeeld te zijn. Laatst gewijzigd door spherelike : 6 juni 2007 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel.... waarschijnlijk had ik aan die gehoofddoekte mevrouw gewoon even gevraagd of ik 70 euro mocht lenen voor 5 minuten, het lidgeld betaald hebben met die 70 euro en mijn terugbetalingen opgeëist, waarna ik netjes die 70 euro die ik ontving aan terugbetaling zou teruggegeven hebben aan de leenster.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Gouverneur
|
![]() De gelijkheid van behandeling van burgers staat in de grondwet.
Bij het aanbieden van een openbare dienst is het beginsel van de benuttigingsgelijkheid van toepassing, hetwelk een toepassing is van het meer algemene principe van art 10 van de Grondwet. Laatst gewijzigd door Tashunka : 6 juni 2007 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan alleen verdraagzaamheid verwachten als je ze zelf geeft, hè. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Patriot! Wraak nemen. Oorspronkelijk bericht door Patriot! Inderdaad. Deze ziekte [Flamingantisme] moeten wij zo snel mogelijk bestrijden, voor ze heel onze samenleving aantast. Cedric Vloemans: Citaat: Het aframmelen van separatisten is geen misdaad, maar een heldendaad. (...) Diegene die zich kenbaar maakt door met Vlaamse leeuwen of Waalse hanen te lopen, vraagt als het ware om afgeslagen te worden. Diegenen die de heldendaad verrichten, zullen eeuwig herdacht worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik zie nog minder in waarom dit ook maar enigszins relevant is in een discussie over de vakbonden en vb-lidmaatschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() alle uitbetalingskassen worden daarvoor vergoed. die vakbonden krijgen een vergoeding die gelijk is als degene die de hulpkas krijgt. bovendien moeten de vakbonden een aparte boekhouding voeren voor het uitbetalen van werkloosheidsvergoedingen. ik zie niet in waarom je daar een drama van moet maken.
|
![]() |
![]() |