![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bewijs nu eens dat ik zeg dat _elke_ 2 talige dokter een klungel is? Sorry dat ik het zeg, maar je bent echt idioot aan het doen. Ik stel een fucking hypotethische situatie. Beter een 1-talig goede dan een 2-talige van minder kwaliteit. Dat betekent NATUURLIJK niet dat elke 1-talige beter is en dat elke 2-talige slechter is. Dat maak jij ervan. Waarom? Omdat je buist op begrijpend lezen en enkel en alleen daarom. Weetje, ik zal het eens vragen aan de andere deelnemers van dit gebrek. Basy_lys en Luc_broes, heb ik ergens gezegd dat elke 2-talige dokter een klungel is en dat elke 1-talige dokter beter is?
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 31 juli 2007 om 16:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo ook met die 2-talige klungel. Je hebt niet gezegd dat elke 2-talige een klungel is, maar een onvoorbereide lezer zou kunnen begrijpen dat je dat impliceert. Maar misschien verdien ik het eerder dat men mij van generalisaties beschuldigt? Dit doet er mij aan denken dat ik graag eens een grondige analyse van jou over een bepaald onderwerp zou lezen. ![]()
![]() |
![]() |
#484 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) Ik verkies een goede dokter die zijn zieken begrijpt. Om een goede dokter te kunnen zijn moet men trouwens de zieke begrijpen. 3) als men enkel tweetalige dokters aanvaardt dan zullen eentaligen vlug studeren en tweetalig worden. Ten slotte vraag ik me af wat je bezielt om een toestand te verdedigen waarbij Vlaamse zieken niet geholpen worden in eigen taal? Ben je niet beschaamd? Laatst gewijzigd door luc broes : 31 juli 2007 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals: wat bezielt je om zo den ezel uit te hangen? Er zijn eerbaarder manieren om je wat te amuseren; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent zo net een 'onvoorbereide lezer' genoemd. Lees het allemaal rustig nog eens opnieuw. Dan ga je zien dat ik nergens zeg dat 2-talige dokters klungelaars zijn en dat ligt aan jouw slechte analyse.
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin er direc taan.
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik verdedig niets. Ik verklaar. En ik vind mijn verklaring net iets realistischer dan 'de fransen willen geen Nederlands leren'.
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Robert is de idioot aan't uithangen, dan doe ik gezellig mee. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoofddoek ok, maar Niqaab, Burka, Hijab, Shayla en Khimar horen niet tot onze cultuur. Lijkt misschien wat intolerant, maar moslims zullen dit zeker begrijpen. Een europees niet-moslim meisje dat in Marokko woont of in Iran of in Bahrein zal daar ook niet in minirok gaan rondlopen. Tenminste niet voor heel lang. Dat past niet in de cultuur van deze landen. Laatst gewijzigd door system : 31 juli 2007 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan ben ik van jouw zever af en jij van de mijne. Wat denk je daarvan? Maar het is waar. Ik verkondig veel retoriek. Ik vind dat leuk. Daar moet je dan ook niet op reageren. Maar het is jij - en jij alleen - die zo idiiot was om te denken dat ik zei dat 1-taligen goede dokter zijn en 2-taligen klungels. Dat heb jij - en jij alleen - er van gemaakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Minister
|
![]() Citaat:
iemand met een pet doet die toch ook uit? we leven in het westen, geachte moslims, hier gelden onze normen en waarden en omgangsregels, en wil je dat niet , buiten !!!!! en trouwens, in islamlanden hebben vrouwen niets te bassen, en hier komen ze eisen stellen. dat ze in hun landen eens wat meer in opstand komen, hier hadden vrouwen 50 jaar geleden niets in de pap te brokken, men twijfelde er zelfs aan of ze een ziel hadden en kijk waar ze nu staan ( en dat is mr goed ook natuurlijk ) dat ze zich ginder wat afreageren ipv van hier hun gebruiken te willen doordrukken en de groten uit te hangen dus
![]() |
![]() |
#496 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben een volwaardig talent, als ik gelijk heb;
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Banneling
|
![]() Nekschot geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gooi zo'n moslim-idioot de cel in wegens het in gevaar brengen van andermans leven! Die hele bende is al dat gepraat gewoon niet waard. Wanneer gaan ze eens democratie en gezond verstand in hun eigen moslimlanden invoeren ipv hier de achterlijke lastpost te komen uithangen? Sorry voor het "negatieve toontje" maar dat eeuwig gezeik over wat die lieden hier wensen en komen doen is gewoon te veel aan het worden... Niet meer discussiëren met die lieden, als ze hier niet willen passen in onze maatschappij, buiten ermee! We laten onze eigen maatschappijen naar de bliksem gaan zoals we nu bezig zijn... |
|
![]() |
![]() |