Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2007, 16:44   #481
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Je bent nog een broekje en lijdt al aan een ernstige vorm van geheugenverlies. Om 15.19 post je, ik citeer : liever een goede dokter dan een 2talige klungel.

Dat is toch duidelijk, niet? En voor je iemand een idioot noemt, look who's talking. Van een gek verweten is gauw vergeten. Stop met je doorzichtig professorgedoe en met liegen.
Dat is idd zeer duidelijk.

En bewijs nu eens dat ik zeg dat _elke_ 2 talige dokter een klungel is?

Sorry dat ik het zeg, maar je bent echt idioot aan het doen.

Ik stel een fucking hypotethische situatie. Beter een 1-talig goede dan een 2-talige van minder kwaliteit. Dat betekent NATUURLIJK niet dat elke 1-talige beter is en dat elke 2-talige slechter is. Dat maak jij ervan.

Waarom? Omdat je buist op begrijpend lezen en enkel en alleen daarom.

Weetje, ik zal het eens vragen aan de andere deelnemers van dit gebrek.

Basy_lys en Luc_broes, heb ik ergens gezegd dat elke 2-talige dokter een klungel is en dat elke 1-talige dokter beter is?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."

Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 31 juli 2007 om 16:45.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 17:05   #482
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
En bewijs nu eens dat ik zeg dat _elke_ 2 talige dokter een klungel is?
Je bent je eigen woorden aan het "herinterpreteren". Als ik zeg dat de Franstaligen zich in de Vlaamse Rand niet willen aanpassen, dan geldt deze bewering ook niet voor "elke" Franstalige. Maar de boodschap is wel duidelijk. Ook de jouwe.
Citaat:
Sorry dat ik het zeg, maar je bent echt idioot aan het doen.
Je valt in herhaling bij gebrek aan argumenten.
Citaat:
Ik stel een fucking hypotethische situatie. Beter een 1-talig goede dan een 2-talige van minder kwaliteit. Dat betekent NATUURLIJK niet dat elke 1-talige beter is en dat elke 2-talige slechter is. Dat maak jij ervan.
Je valt weeral in herhaling.

Citaat:
Weetje, ik zal het eens vragen aan de andere deelnemers van dit gebrek.

Basy_lys en Luc_broes, heb ik ergens gezegd dat elke 2-talige dokter een klungel is en dat elke 1-talige dokter beter is?
Wat een kinderachtige reactie! Je gelijk moeten gaan halen bij andere forummers.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 17:06   #483
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... Basy_lys en Luc_broes, heb ik ergens gezegd dat elke 2-talige dokter een klungel is en dat elke 1-talige dokter beter is?
Mogen we stellen dat het me je enigmatische antwoordjes, al dan niet in vragende vorm, vaak moeilijk is van te begrijpen wat je precies bedoelt?

Zo ook met die 2-talige klungel. Je hebt niet gezegd dat elke 2-talige een klungel is, maar een onvoorbereide lezer zou kunnen begrijpen dat je dat impliceert.

Maar misschien verdien ik het eerder dat men mij van generalisaties beschuldigt?

Dit doet er mij aan denken dat ik graag eens een grondige analyse van jou over een bepaald onderwerp zou lezen.
Oud 31 juli 2007, 17:11   #484
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
1) Mss omdat ze geen keus hebben?
2) Ik heb liever een goede dokter dan een 2talige klungel.
(Tolken kan je indien nodig inroepen, of dat zou toch moeten.)
3) Als er groot overschot aan 2-talige dokters was, dan hadden de 1-talige geen kans. Maar mss si dat niet?
1) als er geen duidelijke eisen gesteld worden voldoet men er niet aan
2) Ik verkies een goede dokter die zijn zieken begrijpt.
Om een goede dokter te kunnen zijn moet men trouwens de zieke begrijpen.
3) als men enkel tweetalige dokters aanvaardt dan zullen eentaligen vlug studeren en tweetalig worden.

Ten slotte vraag ik me af wat je bezielt om een toestand te verdedigen waarbij Vlaamse zieken niet geholpen worden in eigen taal?
Ben je niet beschaamd?

Laatst gewijzigd door luc broes : 31 juli 2007 om 17:11.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 17:16   #485
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Dit doet er mij aan denken dat ik graag eens een grondige analyse van jou over een bepaald onderwerp zou lezen.
Heb je een paar jaar de tijd?
Oud 31 juli 2007, 17:17   #486
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
3) als men enkel tweetalige dokters aanvaardt dan zullen eentaligen vlug studeren en tweetalig worden.

Ten slotte vraag ik me af wat je bezielt om een toestand te verdedigen waarbij Vlaamse zieken niet geholpen worden in eigen taal?
Ben je niet beschaamd?
Zonder commentaar!
Oud 31 juli 2007, 17:18   #487
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Je hebt dat niet letterlijk zo gezegd, maar je stelt het wel voor alsof dat de werkelijkheid is.
Nogmaals: wat bezielt je om zo den ezel uit te hangen?
Er zijn eerbaarder manieren om je wat te amuseren;
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 17:20   #488
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je bent je eigen woorden aan het "herinterpreteren". Als ik zeg dat de Franstaligen zich in de Vlaamse Rand niet willen aanpassen, dan geldt deze bewering ook niet voor "elke" Franstalige. Maar de boodschap is wel duidelijk. Ook de jouwe.
Je valt in herhaling bij gebrek aan argumenten.Je valt weeral in herhaling.

Wat een kinderachtige reactie! Je gelijk moeten gaan halen bij andere forummers.
Maar blijkbaar geven de anderen mij wel gelijk.
Je bent zo net een 'onvoorbereide lezer' genoemd.

Lees het allemaal rustig nog eens opnieuw. Dan ga je zien dat ik nergens zeg dat 2-talige dokters klungelaars zijn en dat ligt aan jouw slechte analyse.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
Oud 31 juli 2007, 17:20   #489
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Mogen we stellen dat het me je enigmatische antwoordjes, al dan niet in vragende vorm, vaak moeilijk is van te begrijpen wat je precies bedoelt?

Zo ook met die 2-talige klungel. Je hebt niet gezegd dat elke 2-talige een klungel is, maar een onvoorbereide lezer zou kunnen begrijpen dat je dat impliceert.

Maar misschien verdien ik het eerder dat men mij van generalisaties beschuldigt?

Awel.
Ik begin er direc taan.
Oud 31 juli 2007, 17:22   #490
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar blijkbaar lukt dat niet. Blijkbaar zijn er niet genoeg 2-talige dokters, waardoor de 1-talige wel moeten aangenomen worden.

Citaat:
Ben je niet beschaamd?
Alé, de idioterie zegeviert weer.

Ik verdedig niets. Ik verklaar.

En ik vind mijn verklaring net iets realistischer dan 'de fransen willen geen Nederlands leren'.
Oud 31 juli 2007, 17:22   #491
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt dat niet letterlijk zo gezegd, maar je stelt het wel voor alsof dat de werkelijkheid is.
Nogmaals: wat bezielt je om zo den ezel uit te hangen?
Als mensen idioot gaan doen, doe ik idioot terug. =)
Robert is de idioot aan't uithangen, dan doe ik gezellig mee.

Citaat:
Er zijn eerbaarder manieren om je wat te amuseren;
Och, wel nee.
Oud 31 juli 2007, 17:33   #492
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Maar blijkbaar geven de anderen mij wel gelijk.
Je bent zo net een 'onvoorbereide lezer' genoemd.

Lees het allemaal rustig nog eens opnieuw. Dan ga je zien dat ik nergens zeg dat 2-talige dokters klungelaars zijn en dat ligt aan jouw slechte analyse.
Maar jongen, je hebt volledig de pedalen verloren. Geen enkele lezer is voorbereid op de idiote postings die je hier zo kwistig rondstrooit. En Luc heeft je zojuist tot tweemaal toe volledig de grond ingeboord. En dat noem jij "gelijk krijgen". Weet je, ik heb echt met je te doen. Je maakt je compleet belachelijk.
Oud 31 juli 2007, 17:55   #493
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
De Boerka is niet verboden bij wet,enkel in een paar steden,maar niet over heel België
Dat wordt het wel tijd dat de wetgever daar eens werk van maakt.

Hoofddoek ok, maar Niqaab, Burka, Hijab, Shayla en Khimar horen niet tot onze cultuur. Lijkt misschien wat intolerant, maar moslims zullen dit zeker begrijpen. Een europees niet-moslim meisje dat in Marokko woont of in Iran of in Bahrein zal daar ook niet in minirok gaan rondlopen.

Tenminste niet voor heel lang. Dat past niet in de cultuur van deze landen.

Laatst gewijzigd door system : 31 juli 2007 om 18:08.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 18:03   #494
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar jongen, je hebt volledig de pedalen verloren. Geen enkele lezer is voorbereid op de idiote postings die je hier zo kwistig rondstrooit. En Luc heeft je zojuist tot tweemaal toe volledig de grond ingeboord. En dat noem jij "gelijk krijgen". Weet je, ik heb echt met je te doen. Je maakt je compleet belachelijk.
Ik stel voor dat je me negeert.
Dan ben ik van jouw zever af en jij van de mijne.

Wat denk je daarvan?

Maar het is waar. Ik verkondig veel retoriek. Ik vind dat leuk. Daar moet je dan ook niet op reageren.

Maar het is jij - en jij alleen - die zo idiiot was om te denken dat ik zei dat 1-taligen goede dokter zijn en 2-taligen klungels. Dat heb jij - en jij alleen - er van gemaakt.
Oud 31 juli 2007, 18:09   #495
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TommyMax2 Bekijk bericht
Uw gelaat moet altijd zichtbaar zijn. Daarin is iedereen gelijk. Je mag (naar mijn mening) als je dat wil altijd je hoofddoek dragen, maar gelaatsbedekende kleding kan niet.

Nu bij examens voor een vak dat erg moeilijk is zie ik van zo'n allesbedekende pak wel een aantal voordelen in natuurlijk.
een school is een openbare plaats, dus hoofddoek af, indien er geweigerd word, madame met doek buiten, het land uit.

iemand met een pet doet die toch ook uit?

we leven in het westen, geachte moslims, hier gelden onze normen en waarden en omgangsregels, en wil je dat niet , buiten !!!!!

en trouwens, in islamlanden hebben vrouwen niets te bassen, en hier komen ze eisen stellen.

dat ze in hun landen eens wat meer in opstand komen, hier hadden vrouwen 50 jaar geleden niets in de pap te brokken, men twijfelde er zelfs aan of ze een ziel hadden en kijk waar ze nu staan ( en dat is mr goed ook natuurlijk )

dat ze zich ginder wat afreageren ipv van hier hun gebruiken te willen doordrukken en de groten uit te hangen

dus

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 18:16   #496
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik stel voor dat je me negeert.
Dan ben ik van jouw zever af en jij van de mijne.

Wat denk je daarvan?
Dit is een openlijk en publiek discussieforum. Ik negeer niemand en kom alleen tussen als ik het nodig acht. Jij doet wat je wil.

Citaat:
Maar het is jij - en jij alleen - die zo idiiot was om te denken dat ik zei dat 1-taligen goede dokter zijn en 2-taligen klungels. Dat heb jij - en jij alleen - er van gemaakt.
Doorbomen kun je als de beste!
Oud 31 juli 2007, 18:21   #497
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is een openlijk en publiek discussieforum. Ik negeer niemand en kom alleen tussen als ik het nodig acht. Jij doet wat je wil.

Doorbomen is wel eens nodig hier op dit forum.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 18:22   #498
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik ben een volwaardig talent, als ik gelijk heb;
Oud 31 juli 2007, 20:11   #499
Winterhamer
Banneling

Standaard

Nekschot geven.
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 20:49   #500
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens jou is een goede dokter dus sowieso ééntalig Frans. En die moet dan een diagnose maken omtrent klachten van een Nederlandstalige die in veel gevallen het Frans niet machtig is. Kan je vergelijken met een veearts, dieren kunnen het ook niet uitleggen. Conclusie : in veel gevallen verkeerde diagnose met alle gevolgen vandien. En volgens jou is een meertalige dokter dus een klungel. Begrijpe wie kan. Je opmerking van die tolken is al helemaal een giller. Attentie, op de tweede verdieping wordt dringend een tolk verwacht.
En die tolk moet een vrouwelijke tolk zijn! Of een man met een kartonnen doos over zijn hoofd of zo...
Gooi zo'n moslim-idioot de cel in wegens het in gevaar brengen van andermans leven! Die hele bende is al dat gepraat gewoon niet waard.
Wanneer gaan ze eens democratie en gezond verstand in hun eigen moslimlanden invoeren ipv hier de achterlijke lastpost te komen uithangen?

Sorry voor het "negatieve toontje" maar dat eeuwig gezeik over wat die lieden hier wensen en komen doen is gewoon te veel aan het worden...
Niet meer discussiëren met die lieden, als ze hier niet willen passen in onze maatschappij, buiten ermee! We laten onze eigen maatschappijen naar de bliksem gaan zoals we nu bezig zijn...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be