![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
u zou eens verantwoordlijkheid moeten opnemen voor de beschuldigingen die jij uit naar onschuldige mensen. ik noem dat laster en eerroof, een strafbaar feit.
![]() |
![]() |
#482 |
Schepen
|
![]() Ben jij er nu echt 100% zeker van dat dit gedaan is door de krakers in kwestie?
Je bent er 100% van overtuigd dat dit niet gedaan kan zijn door mensen die er belang bij hebben of er gewoon plezier in hebben om de gemoederen nog wat meer te verhitten? Er is geen enkele twijfel bij u? ![]() Laatst gewijzigd door adaveke : 25 juni 2007 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol.
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Solidariteit met terroristen is verderfelijk en maakt medeplichtig.
![]() |
![]() |
#485 |
Banneling
|
![]() Leuk om zien hoeveel marginalen hier hun vrienden de marginalen zitten te beschermen en zowaar het allemaal op de politie willen steken ivm die rellen,jaja,we geloven jullie,lol.
Marginaal gespuis is het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#487 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het duidt vooral op taalgrens-overschrijdende solidariteit. Kwestie van perceptie zeker ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik zou niet liever hebben dat ze die mannen er tussenuit halen. die beschamen ons pacifistisch imago en daar heb ik het niet voor. Tis hun goed gelukt, want ik krijg hier het ene verwijt na het andere. en dat nog van mensen die niet eens terplaatste waren, en mij noch mijn vrienden kennen.
![]() |
![]() |
#489 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ik heb persoonlijk iemand (waarvan ik weet dat hij bij het NSV zit) stenen weten gooien naar de orde diensten op een andere linkse betoging die ook in Leuven plaatsvond. Ik zeg niet dat het nu ook zo gegaan is, en ik spreek ook niet over aannemelijkheid, maar als er een kans is -hoe klein ook- moet men daar wel rekening mee houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Inderdaad, behalve 'Vrijbuiter'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beschuldig idd mensen en nee die zijn niet onschuldig. Ben jij de mensen gaan aangeven die verf gegooid hebben tegen de gebouwen van opus dei? Of vond je dat niet nodig aangezien je andere medestanders waarschijnlijk staan aan te schuiven aan het politiekantoor om dat te doen? Laster en eerroof, laat mij niet lachen. Ik denk dat jij nog eerder zal veroordeeld worden voor medeplichtigheid dan ik voor laster. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Schepen
|
![]() lol, meneer spreekt hier alsof hij de waarheid in pacht heeft. Ik ben niet marginaal, mijn vrienden zijn niet marginaal. dus hou uw belachelijke, onconstuctieve houding maar achterwegen. met dergelijke quotes bewijst u niets, tenzij u graag hebt dat de mensen u als intellectueel onkundig gaan bestempelen.
![]() |
#494 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit een spieker aangegeven, maar daarom steun ik het spieken niet. Ik steun mijn vrienden. (on)voorwaardelijk. (Tussen haakjes: ik was niet op de betoging.) En op de betoging in kwestie was het ook niet nodig. De mensen die zich aan agressie gewaagd hebben zijn er quasi altijd direct uitgehaald. Wat wil je, met 7 00 agenten rondom je. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet persoonlijk worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Aan wat heb ik mij dan schuldig gemaakt? Aan niks denk ik zo. mijn vrienden hebben niet met stenen of verf gegooid, dus wat zou ik hen dan gaan aangeven??? Uw verantwoordelijkheid naar laster is uw persoonlijk misdrijf. excuses zouden al op z'n plaats zijn.
![]() |
![]() |
#498 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je je makker laat begaan, dán steun je passief het geweld. Maar het is niet omdat je hem aangeeft, dat je sowieso passief steunt. Hem tegenhouden/zorgen dat hij niet verder kan doen, kan minstens even effectief zijn. En dan nog. Ik herhaal. 17de keer. De mensen die agressief werden en stenen gooiden zijn er quasi altijd direct uitgehaald.
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Manneke, ga ergens anders gefrustreerd zijn, zou ik zeggen. Mensen proberen hier een discussie te voeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |