![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja eigenlijk was dat best wel on topic.
Ik snap niet wat sommige mensen er voor genot in vinden. Het enige wat ze doen is zich mateloos aanstellen/belachelijk maken. En anderen het leven zuur maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Banneling
|
![]() Ik snap die hun genots drift ook ni maar kan het wel vatten of aanvaarden dat men ze zo ver krijgt sommige ; andere zijn gewoon zo gek .
Tjah ne mens is iet raar hé ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Banneling
|
![]() Da forum spook is wel euhmm volmondig in zen schrijven eigenlijk feitenlijk...leuk
![]() Lijkt wel of die even open hartig probeert te schrijven mé wa humor gelijk mij ...alez goe nen waarheids sociaal bewuste sfeer brouwer gelijk mij ...tof die hemme we nodig . Ik had al wa kennis van islaam en stalking mor bijleren doe ik steeds graag . |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() By definition, a stalker is a coward, like all bullies, like all who attack from behind, or in the dark....
heb er zo al eentje een paar weken op mijn dak , hij heeft zich in zijn hoofd gestoken dat ik aan een andere persoon die hij stalkt info heb doorgespeeld en nu ben ik zijn slachtoffer geworden de persoon is hier al gebannen onder verschillende namen maar weet van geen ophouden .... Laatst gewijzigd door marijke taffein : 18 september 2007 om 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Inmiddels werd nota genomen van deze gegevens door de Politie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() kadet ge ziet ze vliegen ....t wordt tijd dat ze U hier van het forum halen ....
Laatst gewijzigd door marijke taffein : 23 september 2007 om 04:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Vreemdeling
|
![]() De Politieinspecteur zag ze niet vliegen toen hij de naam marijke taffein op zijn computer intikte bij het noteren van de vervalste bankgegevens en de schending van privacy die terug te vinden zijn op je blog.
Laatst gewijzigd door kadet : 23 september 2007 om 08:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Minister
|
![]() Een moeder die haar eigen kinderen stalkt. Dat slaat toch wel alles. Volgens mij moet zo'n moeder al een psychopaat ofzo zijn, gezien zij blijkbaar geen greintje gevoelens heeft voor haar eigen kinderen.
Triest om te zien maar waarschijnlijk een volstrekt hopeloze zaak. In feite is de enige oplossing dat al die privé gegevens verwijderd worden van internet. Ik vrees dat men nooit tot zo'n moeder kan doordringen en ze dus nooit zal kunnen laten inzien hoe fout ze bezig is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De Politieinspecteur zag ze niet vliegen toen hij de naam marijke taffein op zijn computer intikte bij het noteren van de vervalste bankgegevens en de schending van privacy die terug te vinden zijn op je blog.
haha en hij heeft je waarschijnlijk nog alles laten lezen ook ,ter titel van inlichting , behalve voor het rijden zonder licht met een fiets twintig jaar terug heb ik nog nooit een boete of veroordeling opgelopen ....maar dat zal hij waarschijnlijk niet gezien hebben he als hij mijn naam intikte Laatst gewijzigd door marijke taffein : 23 september 2007 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk lijken ze beide "gevaarlijke" gekken ...
![]() |
![]() |
#494 |
Minister
|
![]() Hallo,
Er is hier een tist op dit forum dat mij bedreigd omdat debbie hetzelfde avatar heeft als mij.De pipo denkt dat wij een relatie hebben.Manneke,het virtueel wereld is de realiteit niet,ga eens van je pc weg en spreekt eens met echte mensen.
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLL En dag met zo een grap beginnen is best wel prettig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als die atvatar nu eens een boodschap moest uitdragen zou ik het kunnen begrijpen,maar nu,hihihihihihihihihihi
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Effe verder kijken dan een avatar .... Zelfs verder kijken dan persoonlijke of politieke wrevel ... Blijf een beetje menselijk ![]()
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ach was dat de menselijkheid dat U bedoelde? ![]()
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mijn masker Mijn veiligheid Niemand komt te weten Wat er is met deze meid uit Heckington Ik draag mijn masker dagelijks En hoop dat niemand ziet Wat er zich achter dat masker verschuilt Een hoop ellende en verdriet Vandaag brak iemand er door heen Ik weet niet hoe dat kwam Ik kon er even niet meer tegen Het was gebeurt voor ik het wist Ik had mijn masker even afgedaan Ik doe het nooit meer Alleen in mijn gedicht [/SIZE][/FONT] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |