![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
allez ik daag u uit spookske.... quote me dat stukje eens waarin ik een post van jou zou vervalst hebben ? Laatst gewijzigd door praha : 23 december 2007 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig is uw genenpoel volgende generatie niet meer aanwezig op deze planeet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() AUB! Maak hem nu niet gek, hij doet al gek genoeg.
![]() |
![]() |
#491 |
Banneling
|
![]() Ik ga me niet blijven herhalen mannetje...Wat baten uil en bril als u niet zien wil....
Laatst gewijzigd door forumspook : 23 december 2007 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Burgemeester
|
![]() Wat baten wetenschappelijke bewijzen als u ze steeds af gaat wijzen?
U gaat liever volksgeloof met wat meer zever spijzen? ![]()
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat is het probleem, het volk is wel dom. Noem het flauwe zever maar het is wel wetenschap, men vind homogenen, men doet onderzoeken en publiceert de resultaten, men observeert de natuur. Maar wat men niet doet is loze veronderstellingen maken zoals 'het volk' doet, zoals u doet. Nog steeds, tot vervelens toe worden er GEEN wetenschappelijke bevindingen of onderzoeksresultaten door u meegedeeld. Geef mij bvb. een onderzoek dat aantoont dat vrouwen met homoseksuele kinderen niet vruchtbaarder zijn dan vrouwen zonder. Dat onderzoek bestaat niet, want men ziet net dat het wel zo is. Dat is juist het onnozele van uw stellingen hier, ze zijn achterhaald. U ziet een blauwe hemel met zon en u zegt dat het bewolkt is en regent. Dat slaat toch nergens op? Waarom onderzoeksresultaten tegenspreken alsof ze niet bestaan? Dat is een heel Zuid-Afrikaanse mentaliteit. Men weet in de wetenschappelijke wereld dat anti-retroviralen de hiv-concentratie in het bloed laag houden. Maar als mensen zoals jij het voor het zeggen zouden hebben dan zou volksgeloof boven de wetenschap staan, zoals nu in Zuid-Afrika bvb. Daar geven ze aan aids- en hiv-patiënten een mengsel van bietensap, Afrikaanse aardappel, citroen e.d. om de weerstand te verhogen. Want zeggen ze, de wetenschappelijke bevindingen kunnen niet juist zijn, dat past niet bij ons buikgevoel, bij wat we altijd dachten. En weet je wat ze denken? Dat aids een syndroom is, en geen ziekte. Dat het een samenloop is van een westerse levensstijl met stress en verschillende ziektes. En als uiteindelijk een persoon sterft, dan staat bij oorzaak van overlijden vaak de laatste ziekte die de persoon kreeg. De ziekte die voor het immuunsysteem fataal geworden is. Mensen worden daar volledig verkeerd behandeld. En waarom? Omdat sommige idioten liever hun eigen vermoedens bevestigd zien en blijven vasthouden aan illusies dan dat ze de ogen openen voor de waarheid! Zo zie je maar, liever mensen laten creperen dan de waarheid onder ogen zien. En vandaar dat ik denk dat jij nooit iets anders voor jezelf zal willen toegeven dan wat je nu denkt. Het is gemakkelijker om lekker lui te veronderstellen dat sommige mensen niet normaal zijn dan onder ogen te zien dat ze een essentieel deel van de natuur vormen. En dat vind ik een heel lelijke eigenschap van jou forumspook!
กรุงเทพมหานคร อมรรัตนโกสินทร์ มหินทรายุธยามหาดิลก ภพนพรัตน์ ราชธานีบุรีรมย์ อุดมราชนิเวศน์ มหาสถาน อมรพิมาน อวตารสถิต สักกะทัตติยะ วิษณุกรรมประสิทธิ์ Laatst gewijzigd door Pies Descalzos : 23 december 2007 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar dit alles doet uiteraard niet terzake, dat zijn afleidingsmaneuvers van slechte kwaliteit... Als u er plezier in vind om homos als een "essentiël" onderdeel van de natuur te zien, dan doet u dat maar, maar verwijt dan andere mensen a.u.b. niet dat ze dom zouden zijn...Van mensen die zeggen dat het wetenschappelijk bewezen is dat het volk dom is, hoef ik geen lessen te krijgen. Zulke uitspraken komen anders wel goed overeen met het meerderwaardigheids-complex dat sommige homo-posters en hun aanhangers op dit forum ten toon spreidden. Een beetje pathetisch allemaal... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |