Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 maart 2012, 12:10   #4981
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Probleem is dat niet alle moslims even goed reageren daarop. Lachen met de islam kan uw gezondheid (helaas) schaden.
Dat is hun probleem; niet het mijne.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 12:12   #4982
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
nekeer hand-in-hand gaan lopen in islambuurten en dan weet je direct wiens probleem het is..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 12:13   #4983
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vertel dat aan de doden die vielen toen men enkele cartoons publiceerden. blinde woede treft vaak omstanders en ook jij kan een omstander worden. Gelukkig valt het hier in België nog mee met het percentage gematigden/compleet gestoorden.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

Laatst gewijzigd door Amon_Re : 15 maart 2012 om 12:13.
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 12:13   #4984
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vertel dat aan de doden die vielen toen men enkele cartoons publiceerden. blinde woede treft vaak omstanders en ook jij kan een omstander worden. Gelukkig valt het hier in België nog mee met het percentage gematigden/compleet gestoorden.
Inderdaad.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 12:44   #4985
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modjo Bekijk bericht
Zeker en vast niet, ik zou ook strike liggen, je moet met alles kunnen lachen.

Maar zeker en vast met VB omdat die zo belachelijk zijn.

Maar met christus/mohammed/budha ligt dat voor sommigen "moeilijk". Voor mij niet maar dat is persoonlijk. Onze pedo priesters zijn ook niet echt heilig te noemen.
Begrijp me niet verkeerd: Ik ben voorstander van met alles te kunnen lachen. Van religie tot politieke overtuiging tot gebeurtenissen. Ik krijg het enkel op mijn heupen van mensen die lachen met alles wat niet strookt met hun gedachtengoed (of hen uitmaakt voor racist of het vuil van de straat), maar er absoluut niet tegenkunnen dat anderen met bv Islam lachen...
Oud 15 maart 2012, 13:28   #4986
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Wat ik niet begrijp, is dat ze steevast beweert de islam niet te verdedigen, en tegelijkertijd, niet wil erkennen dat de islam een racistische godsdienst is, ondanks de vele bewijzen die daarvoor werden geleverd.

Ze heeft er anders geen enkel probleem mee, om pakweg het Vlaams Belang en zelfs medeforummers van racisme te beschuldigen voor veel minder.

Maar ze verdedigt de islam niet, zegt zij.

Of: hoe hypocriet kan een mens zijn?

Paulus.
Wanneer men redeneert vanuit een waan van morele suprematie verliest men meestal het vermogen om intellectueel eerlijk een conclusie te trekken. Men beoordeelt zaken niet meer aan de hand van een set gelijke criteria of een logica maar aan de hand het gevoelsmatige “ik weet het beter”. Zolang men betrokkene niet kan overtuigen om eenzelfde geijkte meting te hanteren blijft een discussie zinloos.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 14:05   #4987
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Probleem is dat niet alle moslims even goed reageren daarop. Lachen met de islam kan uw gezondheid (helaas) schaden.
Lachen met nva ook.
Modjo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 14:06   #4988
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
Wanneer men redeneert vanuit een waan van morele suprematie verliest men meestal het vermogen om intellectueel eerlijk een conclusie te trekken. Men beoordeelt zaken niet meer aan de hand van een set gelijke criteria of een logica maar aan de hand het gevoelsmatige “ik weet het beter”. Zolang men betrokkene niet kan overtuigen om eenzelfde geijkte meting te hanteren blijft een discussie zinloos.

Welnu: Akira/Artisjok vindt dat het toegelaten is om vrouwen te discrimineren en te folteren.
Als ik daarop besluit dat hij/zij racistisch/sexistisch is dan mag dat niet omdat ik mijn geloof in non-dicriminatiemaatschappij moreel niet hoger mag inschatten dan hun geloof in een discriminerende maatschappij.

Tjonge tjonge...je leest hier toch wel wat hoor...

Daartegenover staat dat voltallig linkieland een gedeelte van ons volk ongestraft voor racist mag uitschelden zonder ook maar één voorbeeld van dat racisme te kunnen geven.

mam man...als je denkt alles gezien te hebben...
Oud 15 maart 2012, 14:09   #4989
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Was druk aan het werk...seffes rappekes eten en dan aan een groot werk beginnen....kon het toch niet laten om eens te komen kijken naar de stand van de bibliografische opzoekingswerken van Artisjok/Akira ivm racistische handelingen van het VB....
Trek daar maar 'n paar dagen voor uit, want 't is enorm.
Tip; volg d'r eigen links naar posten van haarzelf, met alweer 'n link naar...je weet wel, herlees dan die hele dra(a)d(en)...verhelderend!
Citaat:
Tot nu toe geen nieuws dus van het westeljk front...hmmm...zouden die VB'ers dan toch gelijk hebben met hun bewering dat er geen enkele te vinden is waarvan de on-waarheid kan aangetoond worden?
Geen enkele die als 'onwaar' kon bestempeld worden. Niet 1, zelfs geen halve!
Hoe meer 't 'evolueert', hoe actueler 't zelfs wordt.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 14:09   #4990
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Begrijp me niet verkeerd: Ik ben voorstander van met alles te kunnen lachen. Van religie tot politieke overtuiging tot gebeurtenissen. Ik krijg het enkel op mijn heupen van mensen die lachen met alles wat niet strookt met hun gedachtengoed (of hen uitmaakt voor racist of het vuil van de straat), maar er absoluut niet tegenkunnen dat anderen met bv Islam lachen...
Wat religie betreft vind ik het mijn morele plicht om er mee te lachen.
Dat is trouwens een lakmoesproef voor de tolerantie die in zulk een waanvoorstellling (ie religie) is ingebakken.

Schattig om te zien hoe creatief en spitsvondig linkieland er in slaagt om de katholieke kerk uit te lachen (terecht volgens mij) maar hoe gecrispeerd diezelfde gasten reageren als men aan het onderwerp van hun spot een half maantje toevoegt.
Oud 15 maart 2012, 14:10   #4991
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
I agree, ik heb zo iemand op het werk waar je niet mee kan discutieren. Alleen zijn mening is de goed, de correcte en iedereen moet deze volgen. Leef en laat leven vind ik persoonlijk een mooie doelstelling maar heden ten dagen wordt dat nogal wat moeilijk.

Ik kan dus evengoed eens met de islam lachen maar die cartoons van VB vond ik echt hilarisch
Oud 15 maart 2012, 14:12   #4992
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
I agree, ik heb zo iemand op het werk waar je niet mee kan discutieren. Alleen zijn mening is de goed, de correcte en iedereen moet deze volgen. Leef en laat leven vind ik persoonlijk een mooie doelstelling maar heden ten dagen wordt dat nogal wat moeilijk.

Ik kan dus evengoed eens met de islam lachen maar die cartoons van VB vond ik echt hilarisch
Ben jij 'n collega van sjok?
Oud 15 maart 2012, 14:16   #4993
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daartegenover staat dat voltallig linkieland een gedeelte van ons volk ongestraft voor racist mag uitschelden zonder ook maar één voorbeeld van dat racisme te kunnen geven.

mam man...als je denkt alles gezien te hebben...
Welnu: Bekijk dit filmpje maar eens moraalridder:
Vlaams Belang lanceert anti-moskee lied http://www.youtube.com/watch?v=ros7Bmo49EY

Ze zullen gewoon iets hebben tegen de bouw van dit soort gebouwen? Ik vind het ook niet super maar om er een lied over te maken...
Oud 15 maart 2012, 14:16   #4994
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ben jij 'n collega van sjok?
Neen, geen collega
Oud 15 maart 2012, 14:17   #4995
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vlaams Belang lanceert anti-moskee lied http://www.youtube.com/watch?v=ros7Bmo49EY

Ze zullen gewoon iets hebben tegen de bouw van dit soort gebouwen? Ik vind het ook niet super maar om er een lied over te maken...
Mocht ik jou zijn, ik zou 'aanklacht' indienen!
Oud 15 maart 2012, 14:18   #4996
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Mocht ik jou zijn, ik zou 'aanklacht' indienen!
I don't care... Het was alleen maar om een stelling te ontkrachten
"volledig linkieland onbestraft een deel van de bevolking als racisten beschouwd"

Als je er zelf om vraagt...

Laatst gewijzigd door Modjo : 15 maart 2012 om 14:20.
Oud 15 maart 2012, 14:18   #4997
Fieseler

Standaard

Citaat:
You know very well they'll make it your business in the near future...
En dan zal er tussen excecutie en overleven nog enkel het VB staan om uw vege lijf te redden Raffie...maar we zullen dat graag doen hoor...

Indien u echter niet wil geholpen worden...dan klinkt het binnen een generatie als volgt:

gelieve "Iran" te vervangen door "Europe"

Citaat:
'No homosexuals in Iran': Ahmadinejad

(AFP) – Sep 24, 2007

NEW YORK (AFP) — Iranian President Mahmoud Ahmadinejad skirted a question about the treatment of homosexuals in Iran on Monday, saying in a speech at a top US university that there were no gays in Iran.

"In Iran we don't have homosexuals like in your country," Ahmadinejad said to howls and boos among the Columbia University audience.

"In Iran we do not have this phenomenon, I don't know who has told you that we have it," he said.

Ahmadinejad was challenged during his appearance on Amnesty International figures that suggested that 200 people had been executed in Iran so far this year, among them homosexuals.

"Don't you have capital punishment in the United States? You do too. In Iran there is capital punishment," he said.
Oud 15 maart 2012, 14:21   #4998
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
You know very well they'll make it your business in the near future...
Are you affraid my dear?

Laatst gewijzigd door Modjo : 15 maart 2012 om 14:22.
Oud 15 maart 2012, 14:24   #4999
Fieseler

Standaard

Citaat:

Ik zie een schlagerliedje tegen de moskee en tegen het nazisme van de islam.
Veel te braaf naar mijn zin maar perfect binnen de wet.
Ik zie een geretardeerde schertsfiguur een statement maken teneinde zijn postje te kunnen verrechtvaardigen.

En wat moet ik nog zien in dat filmpje Mo?
Oud 15 maart 2012, 14:26   #5000
Fieseler

Standaard

Citaat:
Are you affraid my dear?
Zeker weten dat ik affraid ben...en niet alleen voor Raf hoor...stel dat een van mijn kleinkinderen niet genoeg vrouwelijke aandacht krijgt en besluit homo te worden...wat dan?

Trouwens: zit u niet in met het lot van Raffie? Bent u opok zo'n egoistje dat zegt: pff...zolang die islam/nazi's mij niet viseren...zoals de Duitsers in '32?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be