![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#50081 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar zo heb ik al verschillende discussies gehad met tomm. Bijvoorbeeld over een artikel dat in de Russische media was verschenen, geïndexeerd door verschillende scrapers, staalhard blijven ontkennen dat dat artikel was verschenen. Ook had Rusland eens een photoshop gemaakt om "bio-wapens" in Oekraïne aan te tonen. De bronfoto stond op de site van de ambassade van Slovakije, ik dacht ivm een artikel over nucleaire veiligheid, en was ook geïndexeerd. Maar toen luidde het, je kan niet bewijzen dat dit er achteraf niet is opgezet en alle scrapers zijn gehacked. Ook de video van de cocaïne van Zelensky komt meermaals terug, de bronvideo vind je gearchiveerd op het internet terug, en pas daarna de gemanipuleerde video. Maar toch blijft dat verhaal terugkomen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50082 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=2UZ2y9TLpq0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50083 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb die - overigens zeer boeiende - discussies in deze draad kunnen volgen. De hardnekkigheid waarmee forumgenoot "tomm" zich aan z'n onwrikbare wereldbeeld vastklampt, blijft verbazen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50084 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://euvsdisinfo.eu/report/the-wh...l-of-the-west/ Citaat:
Wat blijkt die bewijsvoering echter: - de Brittanicca woordenboekdefinitie van de WHO - hoe de WHO zichzelf definieert. Ja lol. De beschuldigingen baseren zich op daden. Wat het WHO deed. Zie bvb hun verklaren van de apenpokken als wereldbedreigende epidemie. Herinner nog die ééndagsvlieg? Herinner ook nog diezelfde verklaringen over hun labo sars-cov2 maaksel en eruit op natuurlijke wijze gemuteerde varianten, dat ook eerst als disinfo werd geflagged, tot het reeksje bezwarende elementen die in die richting wezen zodanig lang werd dat komiek Zelenskye er toen een sketch mee kon hebben gemaakt. Ja dat ging just over de eerste daar. Misschien is de nummer 2 "echter als disinfo" aan getoond. Maar als we ons baseren op hun anno 2020 excuus Vooruitschrijdend Inzicht Bij Experts, lijkt het me het beste om de laatste versie van hun disinfo verklaringen eerst te factchecken en de eerdere gewoon mee de vuilbak in te klasseren. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50085 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50086 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tommeke
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals ik hierboven aantoonde (Belgische en Nederlandse journalisten) is een groot deel van de bevolking in deze streken pro-Russisch. elfs de regime pers geeft dit toe. (zie boven) Daarom ook ben ik vrij gerust in de uitslag van referenda georganiseerd door de VN. Let wel: dan gaat het niet enkel over de stukken die nu in Russische handen zijn, maar de hele Oblasten Zaporozhe, Donbas, en Kherson. Ik zou elfs Odesa erbij nemen. Te nemen of te laten. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50087 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met permissie: ik kan/mag/zal zelf wel bepalen wat ik boeiend vind en wat niet. Ter info: ook uw bijdragen vind ik af en toe boeiend. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50088 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen voert handel, en landen uit het globale zuiden mogen hun eigen bestemming kiezen, en eigen politiek voeren, geen dictaten meer opgelegd door het IMF, etc. Zou dat niet een veel beter scenario zijn? Het Westen moeit zich niet in de voormalige Sovjet-Unie of China (inclusief Taiwan), en China en Rusland bemoeien zich niet met de interne zaken van de EU, de VS, etc. Mooi toch? MAar het Westen is daar blijkbaar niet toe in staat. Ze moeten blijkbaar stoken in Taiwan, bij de Oeigoeren, in Oekraïne, Georgië, Rusland zelf (Tsjetsjenië), in de Arabische wereld, etc. Laatst gewijzigd door tomm : 24 maart 2024 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50089 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() djimi;10332873]
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Dat ze desalniettemin grotendeels op eigen kracht de Duitse oorlogsmachine versloegen, is niets anders dan een mirakel, en dat had niemand verwacht, het minst van al Hitler zelf. (anders was hij er niet aan begonnen) Goede indicatie is waar de meeste Duitse soldaten sneuvelden: en dat was ontegensprekelijk aan het Oostfront. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50090 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50091 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Russen geven wat ze nu veroverd hebben nooit meer op, en de overgrote meerderheid van de Russen, ook de oppositie, staat daar achter. In het Westen begint men te grossieren in allerlei doemscenario's, zoals "Rusland gaat Europa aanvallen". Teken aan de wand dat ze er geen vertrouwen in hebben dat hun proxies deze oorlog zullen winnen. Laatst gewijzigd door tomm : 24 maart 2024 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50092 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dan ook al veel in Rusland en andere ex-Sovjet-landen geweest, en laat mijn oordeel niet beïnvloeden door de propaganda in de westerse media, dat is het verschil denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50093 | |||||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vergeet ook niet dat er door het feit dat Rusland niets ontziet, er meer dan 6.500.000 gevlucht zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50094 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nu domweg te laat voor het verkennen laat staan bewandelen van andere wegen. "Alea iacta est", nog maar eens. 2) Er is duidelijk (nog) geen overeenstemming betreffende de 'marktconformiteit' van de diverse kandidaat-spelers, noch betreffende hun zelfgekozen 'spelregels'. En hoe dan ook zal geen énkele speler zichzelf willen laten saboteren of erger. Dat is een basisregel waar élke speler zich aan houdt (en zal blijven houden). 3) Ik streef eigenlijk véél liever naar een planeet zonder grenzen aan noch beperkingen op mijn eigen en/of andermans 'vrij onderzoek'/'vrije meningsuiting'. Ik heb dus wellicht méér 'vijanden' dan u, maar misschien ook méér échte 'vrienden' (= mensen die mij geen blaasjes proberen wijs te maken en mij van mijn domheid afhelpen in plaats van ze uit te buiten). ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 maart 2024 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50095 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de zogezegde deepfakes, etc. vind ik alleen terug op propagandasites. Wat de cocaïne van Zelensky betreft, is in dezelfde categorie als "Poetin is zwaar dement en heeft vergevorderde kanker" artikels in de westerse pers. Behalve dan dat deze laatste roddels duidelijk leugens bleken te zijn, terwijl zo goed als alle acteurs aan de coke zitten, dus dit eerste gerucht is toch iets geloofwaardiger. Dat de Russen zulke zever soms overnemen, om hun vijand zwart te maken, is niet meer dan menselijk, het Westen doet hetzelfde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50096 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze hadden als Führer een halfgeschoolde boerenpummel met een groot gedacht van zichzelf, aan wiens Befehle nooit mocht worden getwijfeld. Ze waren er dus vet mee, met hun economische en militaire superioriteit. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50097 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tommeke
Citaat:
Er is ook een grote Russische minderheid in bvb. Kazachstan. Toch is er daar geen oorlog, Kazachstan behandelt deze minderheid immers met respect. Ook in Oekraïne was oorlog niet noodzakelijk, tot het Westen op Maidan de lont in het kruitvat stak. Citaat:
Citaat:
Citaat:
In Gaza daarentegen zijn de meerderheid van de slachtoffers vrouwen en kinderen. Citaat:
Citaat:
Maar ik vergelijk niet zomaar met gelijk wie. Wel met een land dat volop bewapend wordt door het Westen en deelneemt aan het Eurovisie Songfestival... Datzelfde Westen dat Poetin wil vervolgen wegens mensenrechtenschendingen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alles is schijn, zelfs onze verkiezingen zijn grotendeels schijn, net zoals de meeste job interviews. Citaat:
"Je kan niet zomaar illegaal annexeren" ah nee? Israël doet het al jaren, en wordt daarvoor beloond met allerlei handelsakkoorden door de EU. De VS hebben zelfs de illegale annexatie van Oost-Jerusalem en Golan erkend. Maar er zijn nog voorbeelden van landen die er ongestraft mee wegkomen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Westelijke_Sahara |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50098 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was niet zomaar "een boerenpummel" daar zat een hele machine achter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50099 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als RU nog verder oprukt, begint de NATO te chargeren... en sermak en andere troep, is allemaal dikke zever de RU kunnen gewoon niet meer dan wat ze nu doen, t'is zielig tegen een landje met 3x minder man en materiaal zo'n pover resultaat halen.. zie dit bericht: RU kan gewoon momenteel niet vechten tegen de NATO maar tegen 2025 zal de NATO moeten optreden om de strijd te beslechten en te finaliseren https://www.ukrinform.net/rubric-pol...ow-expert.html
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 24 maart 2024 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |