![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5001 |
Minister-President
|
![]() "The state of journalism in the US", deel 27.
March 28 2006 In an apparent effort to mend his relationship with the press, President George Bush has been holding off-the-record meetings with White House reporters for the past few days, an apparent first since he took office. Several correspondents confirmed to E&P either participating in such meetings or being invited to them, noting that at least two have been held in the past week, with one scheduled for Tuesday. Most have lasted more than an hour and at least one took place in Bush's private residence. http://prisonplanet.com/articles/mar...The-Record.htm Laatst gewijzigd door democratsteve : 28 maart 2006 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5002 | |
Banneling
|
![]() Ik herrinner me nog vaag dat ik iets negatiefs over vaccinaties gezegd had.
O ja, Flinstone begon toen te mekkeren! Maar goed, ik geef toe , mischien heb ik me helemaal vergist! Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5003 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor mensen die eens een boek willen lezen over de NWO in het nederlands: Er is een Nederlandse vertaling van Rule by secrecy, genoemd "Regeren vanuit het Duister". Als er een boek is dat een goed en overtuigend overzicht geeft van de NWO met de feiten is het dit.
Beschrijving Geheime organisaties behoren niet tot een ver verleden, zij bestaan nog steeds. De echte vraag is hoe groot hun invloed is en hoe ze het verloop van de geschiedenis kunnen manipuleren. In Regeren vanuit het duister onderzoekt Jim Marrs een groot aantal geheime organisaties, zoals katharen, jakobijnen, fascisten, de Kennedy-clan en zelfs de CIA. Hij ging terug tot de oorsprong van dit verschijnsel die vermoedelijk nog vóór de Egyptische oudheid ligt. Hij vermoedt zelfs dat er oeroude kennis eeuwenlang binnen mysteriescholen en genootschappen is doorgegeven. Marrs beschrijft de rol van geheime organisaties bij wereldschokkende gebeurtenissen, zoals de inquisitie, de Franse en de Russische Revolutie, de wereldoorlogen, Vietnam en de Golfoorlog. Dit boek schetst een verbijsterend beeld van de werkelijke occulte macht achter de schermen.
Laatst gewijzigd door exodus : 29 maart 2006 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5004 | |
Banneling
|
![]() Zeikhappers, er komt helemaal geen Nieuwe Wereld Orde!!!!
Die is er al!!!: Citaat:
LVK=http://www.virginianewssource.com/VNS/terrorismrpt.html Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 29 maart 2006 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5005 |
Banneling
|
![]() Exodus, heel goed advies en mooie introductie boek!
Mensen, een aanrader! Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 29 maart 2006 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5006 | |
Banneling
|
![]() Yuppie!! :Leve de farmaceutische industrie!!!!! (lees:de medische maffia)
Citaat:
nog maar eens zeggen: schaapjes, joehoe, wakker worden!!! Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 29 maart 2006 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5007 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De geschiedenis van het katholicisme is één van mijn hobbys. Als ik dan lees dat het katharendom een geheime organisatie is en dat de inquisitie gestuurd wordt door één of andere geheime organisatie dan weet ik dat dit pertinente en absolute zever is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5008 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5009 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok, en hoe heb je die geschiedenis 'opgespoort'? main-stream? Zo ja, dan effe helemaal opnieuw beginnen Heb ik ook gedaan. ![]() Dat betekent dat je een 'renaissance' denker moet worden en uitgaan van 'first-principles'. Er zijn namelijk nogal wat leugens "outthere" Anyway, mischien dat je er dan ook wat talen bij moet leren, maar volia dan heb je ook wat! Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 29 maart 2006 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5010 |
Banneling
|
![]() Tsja en dan over de geschiedenis gesproken. Ik heb al eens eerder gezegd
dat de schoolboekjes propaganda zijn van de elite. M.a.w ze staan vol leugens, om de weerstand tegen de komende NWO te verminderen. Maar hoe zit het dan wel???? Ik zal hieronder het een en ander over de 'echte' geschiedenis neerzetten. Keurig in kleine brokjes verdeeld, om het makkelijker te kunnen assimileren. ![]() Veel leesplezier. Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5011 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5012 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5013 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5014 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5015 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5016 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pindar : 29 maart 2006 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5017 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Genoeg effe voor nu. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 29 maart 2006 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5018 | |
|
![]() Citaat:
En hier ga je grandioos uit de bocht. Thimerosal zit al sinds 2001 in geen enkel vaccin meer in de VS. Geen cover-up, geen begraven van de data. Die zijn voor iedereen beschikbaar. De discussie is officieel gevoerd, een commisie is daarvoor samengekomen, al in 2001, en beslissingen zijn toen genomen om geen thimerosal te gebruiken (als ik me goed herinner al vanaf 1996 werd stelselmatig thimerosal als bewaarmiddel vervangen door andere). Kritisch onderzoek? Klakkeloos overnemen ja. Gewoon copy-paste gezwans. De discussie is al gevoerd in een andere draad, en de links zijn daar al gegeven. Veel geluk met dat kritisch onderzoek van je |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5019 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
[SIZE=3]de ware macht van vrijmetselarij, de Priorij van Sion, Illuminati, Skull and Bones[/SIZE] [SIZE=3][/SIZE] Jongens toch, de priorij van Sion http://www.amerigo.nl/ow/orden/9043907340.html Inderdaad quatsch Een zeer leerrijk artikeltje van je held over hedendaagse ufos en aliens [SIZE=2]ELKE STAD HERBERGT EEN GEHEIM[/SIZE][SIZE=2]MAAR EEN KLEINE STAD IN MONTANA HERBERGT EEN GEHEIM DAT NIET VAN DEZE WERELD IS[/SIZE] http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/Redgate.html [/center] Quatsch! De maan is een satelliet van een andere beschaving en er bevindt zich een basis in de maan. De maan zou dus een gigantisch spaceship zijn om de aarde te monitoren.We weten nu al van Pindar dat de aarde hol is, maar sedert zijn boek 'Alien Agenda' weten we nu ook dat de maan hol is. Quatsch! En gij raadt mij zo'n boek aan. Ik wist niet dat ge zo humoristisch was. Laatst gewijzigd door puud : 29 maart 2006 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5020 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb beide boeken en de film over UFO's (secrets of redgate) gezien, en ik moet zeggen ze zijn enorm goed gemaakt en overtuigend. Iedereen kan nog altijd zijn eigen conclusies trekken. Als je het niet bekeken hebt dan kan je niet oordelen. Nu oordeel je enkel vanuit je eigen geloofssysteem. Mss zit de wereld wel ietsje anders in elkaar dan jij denkt.
Laatst gewijzigd door exodus : 29 maart 2006 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |