![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5001 |
Gouverneur
|
![]() Ik kan er ook wel van meespreken.
Deze was de laatste: ![]() http://www.imdb.com/title/tt0082378/ Final Exam (1981) Really crappy, gemaakt door een paar studenten, en dat is te zien. Enjoyable time-waster. Hoewel anderen het minder enjoyable vonden, en ik dergelijke rommel absoluut tot het einde wil bekijken en de nonsens-dialogen goed volg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5002 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5003 |
Gouverneur
|
![]() Lost in Translation is a 2003 American film starring Bill Murray and Scarlett Johansson and directed by Sofia Coppola; it was Coppola's second feature film, after The Virgin Suicides (1999). The film blends elements of comedy as well as more serious themes common in drama films.
The movie explores themes of loneliness, alienation, insomnia, existential ennui, and culture shock against the backdrop of a modern Japanese cityscape. Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 26 oktober 2010 om 14:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5004 | |
Burger
|
![]() Citaat:
http://www.imdb.com/title/tt0082467/ Slecht, maar het bekijken waard ![]() Laatst gewijzigd door Alexandr Borodin : 26 oktober 2010 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5005 |
Banneling
|
![]() ![]() Viel wat tegen eigenlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5006 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Shutter Island.
Viel wat tegen. Leonardo DiCaprio als een door de wol geverfde agent komt weinig overtuigend over, en het verhaal was uiteindelijk te ver gezocht. Er zat nochtans iets goeds in, ergens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5007 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nogal anticlimactisch en getelefoneerd einde. Had er meer van verwacht, maar het is geen slechte film. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5008 |
Gouverneur
|
![]() City of Angels is a 1998 American romantic drama film directed by Brad Silberling. The film stars Nicolas Cage and Meg Ryan. Set in Los Angeles, California, the film is a remake of Wim Wenders' 1987 German film Wings of Desire (Der Himmel über Berlin),
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5009 |
|
![]() Niet echt een film, maar wel op dvd:
![]() Onderhoudend, maar al bij al nogal braafjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5010 |
Banneling
|
![]() Das zeer diep en duister dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5011 |
|
![]() Skins (eerste seizoen) dus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5012 |
Banneling
|
![]() Inception.
Een zeer matig uitgevoerde, inspiratieloze film. Het concept is niet slecht, maar de uitvoering die het concept werd gegeven is gewoonweg pover. Een droomwereld laat zoveel mogelijkheden ter beschikking, waarom beperken tot een stropdassenmilieu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5013 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voor degenen die graag absurde films zien zal dit wel mee vallen. Eraserhead was zelfs een stuk minder absurd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5014 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5015 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5016 |
Banneling
|
![]() ![]() Niet slecht, paar schitterende beelden (oa aan het strand was zeer mooi gefilmd), maar het verhaal is al zo oud als de straat en getuigt van weinig inspiratie. Deed me een beetje denken aan Swartenbroekx' "Dit moet ik je vertellen". Na het lezen van dat boek toen ik een jaar of tien was heb ik me voorgenomen om in de goot te sterven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5017 |
|
![]() ![]() Cowabunga, dude! Een van de weinige films die weg komt met het cool maken van misdaad. En je staat er toch verbaasd van hoeveel grappen daar in zitten die compleet over de kinderhoofden heen gaan. (Sterker nog, ik moet ze soms zelf nog googelen.)
![]() |
![]() |
#5018 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5019 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Legion. Teleurstellend.
Wall street - Money never sleeps. Zeer teleurstellend.
![]() |
![]() |
![]() |
#5020 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, zover als ik al gezien heb, ik maakte in men "luciede droomperiode" meer mee dan dat.
![]() |
![]() |