![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5021 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu eerlijk, drink jij niet te veel? Uw interventies beginnen op zatlappenpraat te lijken. Waarschijnlijk is dat de reden dat je blijkbaar een nogal eng zicht hebt op dit forum. 4 jaar geleden geregistreerd en uw eerste reactie is pas enkele weken oud volgepropt met uit de lucht gegrepen beschuldigingen. Uw profiel stinkt dus als de pest. Is uw werkgever toevallig de overheid? https://forum.politics.be/search.php?searchid=4368 Oeps, voor ik het vergeet, voorstander om het hele dossier hier door te lichten of niet?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 27 augustus 2025 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5022 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dit doet me echter niet van idee veranderen dat we hier slechts een heel eenzijdige en gekleurde versie van de feiten te zien/lezen krijgen. Bovendien zijn je posts gespekt met uit de context gerukte deeltjes van scans van documenten. Die posts zijn dan ook nog eens niet in chronologische vologorde en je blijft jezelf herhalen en op je eigen posts antwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5023 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
politie stuurt die alle 'medewerkers' van de 'carrousel' oplijst. Zo zijn er 10 tallen volledige documenten in deze draad gepost die niet 'uit de context' te begrijpen vallen. Ambtenaren die verkeerde namen gebruiken ... een vervalst PV waar de opdrachtgever een directeur van Brussel blijkt te zijn... Citaat:
opzet en werkwijze (nog zacht uitgedrukt) van de fiscus brokje bij brokje zelf hebben moeten ontdekken. Nu het hele dossier al zijn 'fiscus geheimen' heeft vrijgegeven en kan getoond worden gaan we dat ook doen. Ik stel dus met genoegen vast dat je wel echt een voorstander bent om dit hele dossier van bij aanvang eens grondig door te lichten.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 28 augustus 2025 om 08:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5024 | |
|
![]() Citaat:
Dat wil niet zeggen dat degenen die niet op die lijst staan allemaal zuiver op de graat zijn. Het is mogelijk dat mensen ontbreken op die lijst omdat ze zich beter ingedekt hebben.
![]() |
![]() |
#5025 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt weken (maanden, jaren,...?) samengewerkt met de auteur van het boek, het gaat over een periode van je leven die overduidelijk een gigantische impact heeft gehad, je doet langs alle kanten moeite om met je verhaal in de media te komen, je houdt minitieus bij hoeveel views deze draad kent, je komt trots vermelden dat er zelfs aan een filmscenario wordt gewerkt,... maar gewoon eens bellen met degene die, samen met jouw hulp, het boek geschreven heeft om te vragen hoe de verkoop loopt heb je niet gedaan?? Nee, dat kan ik echt niet geloven. Jou levenswerk in boekvorm en het interesseert je niet hoeveel er van verkocht zijn? Terwijl je ondertussen wel ligt te tellen hoeveel views deze draad heeft? Nee, Johan, dat gelooft geen kat.
![]() |
![]() |
#5026 | |||
|
![]() Citaat:
Het is het onderzoek dat voor bewijzen gaat zorgen en vaststellen wie voor wat verantwoordelijk is - niet omgekeerd? Straf dat je dat niet weet. Citaat:
![]() Citaat:
Eigenlijk zeg je niks en eigenlijk heb je ook niks te vertellen toch? In de volksmond noemt men dat spartelen...
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 28 augustus 2025 om 10:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5027 | |
|
![]() Citaat:
Het naar ware feiten geschreven boek maakt deel uit van een pakket informatie waar ik de volgende maanden naar ga verwijzen. Hoeveel er zijn verkocht maakt niet uit, net zomin als het aantal kopijen er zijn van conclusies en vonnissen. Net zomin als het aantal kopijen er zijn van documenten waar fiscus mee in de fout gaat. Eén van elk is voldoende. Ik snap ook niet goed waarom je corruptie binnen de fiscus mijn 'levenswerk' noemt. Het is een beerput waarin ik jammer genoeg in moet blijven roeren om iets van rechtvaardigheid te forceren. Dus neen, het aantal verkochte exemplaren maakt voor mij helemaal niet uit.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 28 augustus 2025 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5028 | |
|
![]() Citaat:
Ook een gegeven waarnaar ik de volgende maanden naar ga verwijzen. Dat het paniek veroorzaakt bij de 'doofpotters' hier neem ik er graag bij. Was er hier geen individu dat zelfs beweerde dat er 500 van de 1000 views per dag (gemiddeld) van mezelf tussen zitten? Een reactie die kan tellen... ![]()
![]() |
![]() |
#5029 |
|
![]() Ik heb wel mij bedrijf niet verkocht aan een louche figuur, in plaats van het te vereffenen.
![]() |
#5030 | |
|
![]() Citaat:
er geen bewijzen van jouw betrokkenheid te vinden zijn ... toch? Als ik hier de lijst van betrokken bedrijven bekijk dan is het best mogelijk dat jij daar ook tussen zit. Misschien ook de reden voor uw reacties hier? Waarom zo ongegrond met modder gooien? Schrik dat ik die lijst publiceer? Daar staat uw echte naam misschien tussen.. Vandaar uw pogingen om mij ongeloofwaardig doen over te komen? Kan hé? Je ziet hé, beschuldigen zonder enige grond is gemakkelijk.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 28 augustus 2025 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5031 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit; je doet er natuurlijk mee wat je wil. Maar iets in me zegt me dat wanneer er een boek geschreven wordt over de avonturen die je beleefd hebt, het niet meer dan menselijk is om te weten hoeveel van die boeken verkocht zijn. Vooral omdat, zoals je zelf aangeeft, de getoonde belangstelling belangrijk is.
![]() |
![]() |
#5032 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik mag toch meegeven wat ik geloof en wat niet eh? Citaat:
Van hoeveel andere gebeurtenissen in je leven heb je een boek laten schrijven? Dus ja; dit is uw levenswerk. Citaat:
Je maakt iets mee met de fiscus wat een enorme impact heeft op je leven. Je komt met dat verhaal naar buiten op verschillende fora die je, jaren nadat de miserie begon, nog steeds dagelijks opvolgt. Je post er berichten, je houdt de views in de gaten. Je hebt rechtszaken doorlopen en bent nu in de veronderstelling dat er tussen dit en een paar maanden iets gaat gebeuren. Maar als dat alles in boekvorm verschijnt interesseert het je plots geen reet of dat boek gelezen werd of niet?? Nee Johan, dat gaat er niet in hoor. Zeg dan gewoon dat je de verkoopsaantallen liever voor jezelf houdt. Daar gaat niemand vragen bij stellen. Maar dit: "dat interesseert me niet", doet bij iedereen de wenkbrauwen fronsen. Maar soit; u vist naar aandacht. U zal ondertussen vast wel weten hoe je dat best aanpakt.
![]() |
![]() |
#5033 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5034 | |
|
![]() Citaat:
![]() Over die 13 jaar dat de draad loopt gemiddeld bijna 200 views per post wat zo'n 4000 views voor elke pagina betekend. Ik denk dat er geen enkele andere draad een hoger gemiddeld aantal views per post haalt.
![]() |
![]() |
#5035 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mag hé, ieder zijn mening.
![]() |
![]() |
#5036 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5037 |
|
![]() Wat wel interessant is zijn de reacties van de lezers.
https://www.erikraeven.be/de-belasti...aan-het-woord/
![]() |
#5038 | |
|
![]() Citaat:
En zij die twijfelen wachten waarschijnlijk vol ongeduld op de doorlichting van het hele dossier. Enkelen zien dat niet zitten ... ![]()
![]() |
![]() |
#5039 |
|
![]() Dat gij uw bedrijf hebt verkocht aan een louche figuur in plaats van het te vereffenen is een feit.
Gij hebt U zelf in de modder gewenteld, ik heb daar niet mee gegooid.
![]() |
#5040 | |||
|
![]() Ik kom hier even op terug, het moest even bezinken hoe onzinnig uw reactie eigenlijk is.
Citaat:
IPP Ciney gestuurd in maart 2009. (zie onder) Dit zou volgens jou dus gebeurd zijn zonder 'genoeg' bewijs ? Zonder verder een reden te hebben om hem op te nemen in de lijst van betrokken personen i.v.m. onregelmatigheden binnen ...hmmm... 'zijn' vennootschap (2006/2010) Citaat:
Citaat:
in APM&ed bvba naar IPP Ciney gestuurd in maart 2009. Van 'indekking' is dus geen sprake. Dienst btw-controle Ciney is formeel (?!) Johan Daelemans IS zaakvoerder van APM&ed bvba gedurende boekjaar 2007. ![]() Kan je een enig zinnige verklaring bedenken waarom ik in de lijst van betrokkenen (o.a. APM&ed bvba 2006-2010 / BBI naar gerechtelijke) van 2011 'plots' niet meer zou voorkomen? ![]() Zou het kunnen dat ze binnen de fiscus in december 2009 hebben vastgesteld dat ze reeds in maart hebben beslist om de verkeerde persoon een aanslag van ambtswege in zijn nek te duwen? Denk je dat dat een reden kan zijn dat ik uit die lijst van betrokken personen ben geschrapt?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 28 augustus 2025 om 12:11. |
|||
![]() |
![]() |