![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5061 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5062 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 15 april 2012 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5063 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5064 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees maar zeker en als je niet wil luisteren heb ik dit nog bij de hand:
![]() Populair cadeauboek voor moslim bruidsparen: hoe kun je je vrouw het beste slaan? Het boek A Gift For Muslim Couple (2010) van de als prominent beschouwde moslimgeleerde Maulavi Ashraf Ali Thanvi is een populair cadeau voor moslim bruidsparen in Canada. In het boek staat hoe mannen hun vrouw onder de duim kunnen houden. Laatst gewijzigd door daiwa : 15 april 2012 om 00:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5065 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De manier waarop de islam alle vrouwen degradeert tot aan de man onderhorige tweederangswezens, lijkt me opgesteld door iemand die vrouwen haatte. Mocht in het westen eender welke hedendaagse niet-moslim of politieker zulke uiterst discriminerende en onderdrukkende voorschriften poneren, dan werd die twisted mindshit als totaal ongeloofwaardig geklasseerd in de categorie 'Vulgaire Humor Voor Bij De Tapkast', eentje die met stip de schaamteloze humor van Borat qua machismo fel overstijgt, tot in de hemel ahw. Dat er dan nog (vrijzinnige) mannen en vrouwen bestaan aka niet-volgelingen van deze racistische onderdrukkingsleer, die deze generatie op generatie overgeleverde mentaal-fysieke religiekooi (m/v) multi-tolereren en goedpraten, is al helemaal van de scheefgezakte emancipatiepot gerukt. Zouden deze niet-moslims wel goed beseffen, dat ze zich hiermee aan een rabiate soort van emancipatorisch zelfverraad bezondigen, tegelijk daarmee de islamgerelateerde vrouwenonderdrukking onderschrijven, waardoor ze het individuele onrecht bestendigen dat moslima's gedwongen moeten ondergaan ? Worden linksen opgevoed als culturele zelfhaters ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5066 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5067 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5068 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nadien worden de dochters verplicht een schenking aan hun broers te doen. ------- edit: ik zie dat ik hier in herhaling val. Het is ondertussen blijkbaar al algemeen geweten. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 15 april 2012 om 01:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5069 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan nog erger, stel dat er vastgoed/kapitaal bijzit, dat de dames die een kleiner deel aanvaard hebben dan wettelijk vastgelegd, toch de volle pot belastingen in hun nek krijgen op hun niet gekregen deel.
![]() |
#5070 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar serieus, in Canada zelfs...
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5071 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die krijgen natuurlijk het wettelijk vastgelegd gedeelte belastingen rechten erfenis rechten op hun dak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5072 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou een anonieme enquête/referendum onder moslimvrouwen georganiseerd willen zien. Als daaruit blijkt dat ze een wet willen die hoofddoeken verbiedt dan moet dat maar (ook al ben ik persoonlijk tegen door de overheid bepaalde kledingvoorschriften). Als daaruit blijkt dat ze zo een wet niet willen dan moeten anderen maar stoppen moslimvrouwen te willen 'bevrijden' tegen hun wil. Dan is zo'n 'bevrijdingsactie' misschien eerder ingegeven door moslimhaat dan door bezorgdheid om de rechten van de vrouw. De wetgever dient geen uitlaatklep te zijn voor pesterijen.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 april 2012 om 02:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5073 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil alleen niet werken met iemand of bediend worden door iemand die meent dat ze met die hoofddoek kan aantonen dat ze niet verkracht wil worden, waardoor ze dus eigenlijk expliciet zegt tegen haar muzelbroertjes dat ze mij en mijn ongehoofddoekte dochters maar moeten verkrachten. En bovendien zeggen ze met die hoofddoek ook dat ze volgeling zijn van Mo, en Mo heeft gezegd dat zijn vrouwelijke volgelingen een mankement aan hun hersens hebben.... neem zoiets aan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5074 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nee, ze laten dat over aan jullie, die zo graag verboden willen op kledij
![]() |
![]() |
#5075 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5076 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hoofddoek geeft volgens u de expliciete opdracht aan moslims tot het verkrachten van niet hoofddoekdragende vrouwen? Begrijp ik dat goed? Het lijkt me niet de rede die hier aan het woord is. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 april 2012 om 03:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5077 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5078 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou 'n bindend referendum onder niet moslim mensen georganiseerd willen zien, of ze die zooi hier nog langer willen.
Indien daaruit blijkt dat dit niet zo is, dan moet dat maar... Moslimvrouwen kunnen helemaal 'bevrijd' gaan spelen in mohamedaanse contreien, ver weg van 't verwerpelijke, decadente, verfoeilijke westen, waar ze steeds bloot staan aan de verleidingen van datzelfde verwerpelijke, verfoeilijke, decadente westen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5079 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...nckx/1.1273682 Niet te geloven.... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5080 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |