![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5061 |
Banneling
|
![]() Hoezo spammen ? Je spamt zelf heel de tijd door altijd hetzelfde artikeltje met hetzelfde gezever over Israël te plaatsen terwijl ik nog wat interessant opzoekingswerk probeer te doen.
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 27 augustus 2006 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5062 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat trouwens niet over de mening van anderen, maar over onze mening, die met mekaar forummen. Als ik in discussie ben, vraag ik altijd naar het waarom van een mening. Een mening moet gefundeerd zijn, want anders is het misschien wel een mening, maar niet de eigen mening. Het is de mening die overgenomen werd van iemand anders, want een 'échte eigen mening' heeft altijd een waarom, altijd een fundament. Maar jij beantwoord geen enkele vraag rechtsreeks. Verschillende keren met verschillende mensen. Heb jij dan geen 'eigen mening' misschien? Dat is dan ook wat de ware denkers onderscheid van de kuddedieren. De leiders van de meelopers. En jou van mij. Al wat je doet is spammen. We hebben uw subjectieve informatie niet nodig, we zijn oud en wijs genoeg om zelf onze bronnen te kiezen en te toetsen. Wat jij doet is weldegelijk spammen. Je ongevraagde informatie, telkens tussendoor, bederft de thread. Ikzelf heb in tegenstelling tot wat jij beweert nog geen enkel artikeltje geplaatst dat je elders kan vinden. Jij hebt zelfs al artikels dubbel gepost. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 27 augustus 2006 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5063 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het artikel op http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5041 best interessant omdat daaruit blijkt dat niet alle Israëli's (zoals jij het stelt) als één man achter de regering Olmert staan. In Israël heb je ook talrijke vredesactivisten die zich totaal niet kunnen weervinden in de ultra-nationalistische Likoud. Voor hen zijn alle mensen gelijk terwijl Libanezen, Palestijnen enz. voor jou niet meer zijn dan een 'mengelmoesje'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5064 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht iemand dat wél doen (beweren dat alle Israëli's als een man achter Olmert staan) dan was je informatie relevant voor deze discussie, maar in dit geval dus niet. Daarom is het ook spammen. Duidelijk? Ik kan net zo goed over de Paus beginnen en dat beweren dat jij erover begon om mijn posting te rechtvaardigen. Snappie? Want dit is wat jij doet. Je voortdurende informatie is ongewenst, ongevraagd en niet relevant. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5065 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5066 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @Paulus: nok daar nou mee want dit intermezzo gaat de vormen van ruimteverspilling aannemen; de negeertoets op Dit Forum is werkelijk een luxe-beleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5067 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij dat geen goede reden vindt om Israël aan de joden toe te vertrouwen, vertel me dan eens waar de joodse staat volgens jou zouden moeten zijn en waarom? Spammen dat is een attitude. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5068 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5069 |
Gouverneur
|
![]() grappig. de enige landen en volkeren die de nadelen van het bestaan van de joodse staat moeten dragen, worden beschimpt als 'onredelijk'. al degenen die er geen nadeel van hebben gehad, zijn 'redelijk'. overigens vind ik het juist heel niet onredelijk dat de overgrote meerderheid van de palestijnen achter een tweestatenoplossing staat, waarbij zij maar net iets meer dan 20% van het gebied krijgt. wie is hier eigenlijk onredelijk?
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
![]() |
![]() |
![]() |
#5070 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is Israël ook te vinden voor een tweestaten oplossing. Maar de religieuse zelfmoordenaars, blijven de boel verpesten door hun onredelijkheid. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5071 | |
|
![]() Citaat:
In 1967 werden deze gebieden bevrijd door Israel. (Ik chargeer bewust omdat de 'palestijnen' in de bezette gebieden'' door Israel beter werden behandeld dan door de 'broederstaten'.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5072 |
|
![]() Nog even ter illustratie: Dat wat iedereen nu probeert te 'vergeten':
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_...ber_(conflict) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5073 | |
|
![]() Citaat:
???
![]() |
![]() |
#5074 | |
|
![]() Citaat:
Birobidjan was kennelijk geen alternatief.
![]() |
![]() |
#5075 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al even grof is je insinuatie (zelfs rekening houdend met je 'chargering' ga je er ver over) als de Israëlische verovering van de Palestijnse gebieden een 'bevrijding' was. Zoals ik gisteren nog in een bericht heb aangetoond, was de verovering in 1967 géén 'bevrijding' maar een agressieoorlog in de letterlijke zin van het woord. Ook het argument dat Israël na 1967 de Palestijnse bevolking in die bezette gebieden beter zou behandelen dan de Arabische broederstaten, gaat niet op. Wat Israël zou doen in 1967 was het veroorzaken van een nieuwe vluchtelingenstroom (300.000 vluchtelingen), die vanaf de jaren '70 gevolgd zou worden door een grootschalige kolonisatie- en annexatiepolitiek, de laatste jaren 'afgerond' met een 650 km lange scheidings- of Aparheidsmuur, die niet alleen hele steden en dorpen onleefbaar maakt maar tevens grote delen Palestijns gebied definitief annexeert bij Israël. Laatst gewijzigd door groene flamingant : 27 augustus 2006 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5076 |
Banneling
|
![]() Wat een belachelijke stelling. Dat de Palestijnse bevolking de autochtone bevolking is van het huidige Israël, is gewoon een feit. Zij bewoonden het land reeds sinds honderden jaren. De overgrote meerderheid van de joodse Israëli's is slechts de laatste 100 jaar in het huidige Israël gearriveerd. Dat is een loutere vaststelling en heeft op generlei wijze ook maar iets met delegitimatie te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5077 |
Banneling
|
![]() Draai niet rond mijn eigenlijke punt heen, Jozef Ostyn. Natuurlijk is er geen wapenembargo tegen Libanon. Het Libanese leger heeft immers op geen enkele wijze deel genomen aan de gevechten. De strijdende partijen waren Hezbollah en in tegenstelling tot wat u zegt is het dan ook de logica zelf dat een wapenembargo geldt voor deze beide partijen. Dat Israël een legitieme staat is, is geen enkele reden waarom zij boven een wapenembargo zouden moeten staan. Oók de legitieme staat Libanon heeft immers het recht om beschermd te worden tegen de agressie van zijn buurland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5078 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5079 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat rest is dus wel degelijk een versnipperd en onleefbaar gebied, zonder enige buitengrens. Hetzelfde zou tot op zekere hoogte eveneens gelden voor Gaza. Uw groteske en zoveelste insinuering dat ik zou liegen, bewijst dus hoogstens uw eigen onkunde. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5080 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |