Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 april 2024, 22:07   #50881
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Het zou de Oekraïeners verboden moeten worden zich te verdedigen.

Ze mogen zich verdedigen. Maar dan moet het wel om échte zelfverdediging gaan. Eerst niet zelf een pakje slaag uitdelen.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2024, 22:42   #50882
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
die hulppaketten is doordoen tot RU het opgeeft... dat is geen uitstel van executie. Als UKR bezwijkt komt de NATO binnen, dan kan RU eens deftig vechten met 1miljoen frisse soldaten
Polleke NAVO gaat niet binnenkomen, niemand heeft zin in een nucleaire oorlog. Maar ik heb dit nu reeds voldoende aangetoond, geen zin om nog langer tijd te verspillen aan idioten.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2024, 22:54   #50883
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
U bent weer geheel en al uw pacifistische zelf, zie ik.




Eindelijk geen gejank meer over 'onderhandelen' laat staan 'compromis', boy do i like it.


Zoals ik al zei, moest er aan de andere kant een wil bestaan om tot een onderhandeld compromis te komen, zoveel te beter. Maar zowel op dit forum als algemeen in het Westen is de Russofobie nu op het niveau van het antisemitisme in de jaren 30, woorden als "ongedierte" incluis. Het proxy-regime in Kiev is zodanig geradicaliseerd dat het zelfs van het aanzetten tot een onderhandelde oplossing een misdaad heeft gemaakt.

DUS rest er voor de Russen maar een ding te doen, en dat is vechten en oorlog voeren, tot de tegenstander verslagen is. En laat dat nu net iets zijn waar de Russen goed in zijn.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2024, 22:56   #50884
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Polleke NAVO gaat niet binnenkomen, niemand heeft zin in een nucleaire oorlog. Maar ik heb dit nu reeds voldoende aangetoond, geen zin om nog langer tijd te verspillen aan idioten.
er is geen nucleaire oorlog omdat je ukraine bevrijdt van de russen
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2024, 23:01   #50885
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Uw eeuwige gedreig met nucleaire bommen is hilarisch, net als dat van Poetin trouwens. Julllie ziiten nu al twee jaar te dreigen en er komt maar niets van.



Evenals van Rusland.



Is uw oikofobie dat waard?
Er komt niets van omdat NAVO Rusland of Russische troepen nog niet rechtstreeks aangevallen heeft.
Ik denk ook niet dat ze dat ooit zullen doen.
Wapens leveren aan de vijanden van Rusland dat doen ze wel, maar de Russen kunnen en zullen ook wapens leveren, inclusief instructeurs, aan de vijanden van het Westen, op dat vlak gaan ze hier nog serieus verschieten.
Wat die andere westerse proxy Israel nu meemaakt is nog maar een klein voorproefje van wat er zal komen. Wacht tot Hizbollah , Hamas, de houti's, etc. raketten krijgen met een reikwijdte van 300 km. En 100 % zeker voor elke raket die het Westen naar Oekraine zendt krijgen ze er een terug. Aub niet janken he, eigen schuld dikke bult.
Dus dat zo n raket of meerdere het centrum van Brussel raakt een van de volgende jaren is hoogst waarschijnlijk. Nogmaals ik juich dit niet toe in tegendeel ik zou liever vredesonderhandelingen willen. Maar voorlopig lijkt het er op dat de haviken en oorlogsstokers het voor het zeggen hebben. En deze keer zal het geweld niet beperkt blijven tot landen "ver van ons bed". Voor wat hoort wat, is ook een Russisch gezegde. KABOEM.

Maar dat is allemaal maar klein grut vergeleken met een nucleaire oorlog.

Laatst gewijzigd door tomm : 25 april 2024 om 23:15.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 00:19   #50886
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.411
Standaard

Kim Dotcom, die zelf een Duitser is:
Als ik de leider van Duitsland was, zou ik het partnerschap met Rusland
herstellen en onze industriële kracht terugwinnen. Ik zou een einde maken aan
de bezetting van Duitsland door de VS en de NAVO verlaten. Duitsland moet zich
aansluiten bij BRICS in een heroriëntatie, weg van oneigenlijke relaties, en
helpen de multipolaire wereld op te bouwen.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 07:18   #50887
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Ze mogen zich verdedigen. Maar dan moet het wel om échte zelfverdediging gaan. Eerst niet zelf een pakje slaag uitdelen.
welk kijk aangezien de bedreiging van de invaller een eliminatie is van het bestaan van Ukraine, zijn ze wel verplicht om die vijand ook te willen elimineren, zoniet pijn genoeg te doen dat hij bereid is te stoppen
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 08:22   #50888
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.631
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Ze mogen zich verdedigen. Maar dan moet het wel om échte zelfverdediging gaan. Eerst niet zelf een pakje slaag uitdelen.

Wat voor pakje slaag?



Geen goesting meer opbrengen om nog 'onderdanig onderdeel van de Sovjetunie' te willen spelen?

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 08:31   #50889
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.631
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
... zowel op dit forum als algemeen in het Westen is de Russofobie nu op het niveau van het antisemitisme in de jaren 30, ...

Dat vind ik nu eens schoolvoorbeeld van dikke zever, sè.

De "Russofobie" alhier zit bijna - jammer genoeg nog niet helemaal, maar dat komt vast nog wel - op het niveau van het antifascisme en antinazisme van 1940-1945.

Het zijn Poetin's Zombies die zich als een brutaal & lomp - een eufemisme, inderdaad - "Herrenvolk" hebben laten kennen, hé.

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 26 april 2024 om 08:44.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 08:43   #50890
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.631
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Kim Dotcom, die zelf een Duitser is:

Als ik de leider van Duitsland was, zou ik het partnerschap met Rusland herstellen en onze industriële kracht terugwinnen. Ik zou een einde maken aan de bezetting van Duitsland door de VS en de NAVO verlaten. Duitsland moet zich aansluiten bij BRICS in een heroriëntatie, weg van oneigenlijke relaties, en helpen de multipolaire wereld op te bouwen.

Nog zo'n zeveraar(s).

Waar blijven ze die toch halen/kweken?




DE WERELD IS TOT NU TOE NOG NOOIT ANDERS GEWEEST DAN MULTIPOLAIR.


Het wordt dus veeleer tijd voor afbraak.


Ik heb de indruk dat de heren/dames/hetten "Iets" (de informant van "tomm") en "Kaboem" (de dommekracht van "tomm") dolgraag willen komen helpen.


__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 10:13   #50891
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Zoals ik al zei, moest er aan de andere kant een wil bestaan om tot een onderhandeld compromis te komen, zoveel te beter. Maar zowel op dit forum als algemeen in het Westen is de Russofobie nu op het niveau van het antisemitisme in de jaren 30, woorden als "ongedierte" incluis. Het proxy-regime in Kiev is zodanig geradicaliseerd dat het zelfs van het aanzetten tot een onderhandelde oplossing een misdaad heeft gemaakt.

DUS rest er voor de Russen maar een ding te doen, en dat is vechten en oorlog voeren, tot de tegenstander verslagen is. En laat dat nu net iets zijn waar de Russen goed in zijn.
Misschien een handjevol mensen, de meeste mensen (zowel in het westen als in het oosten) geven er eigenlijk allemaal niet zo veel om en vinden draden als deze wel eens leuk omdat het eens wat variatie is op Netflix kijken.

Ik denk eveneens dat het gros van de mensen helemaal niks tegen Russen of Rusland zelf heeft. Enkel tegen Poetin.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.

Laatst gewijzigd door IJsboer : 26 april 2024 om 10:14.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 10:24   #50892
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.632
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Het zou de Oekraïeners verboden moeten worden zich te verdedigen.

Dar is niet wat ik zei noch impliceerde Djimi. Het gaat meer om consequent zijn als men het heeft over het Big Brother probleem.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 10:27   #50893
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.631
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Misschien een handjevol mensen, de meeste mensen (zowel in het westen als in het oosten) geven er eigenlijk allemaal niet zo veel om en vinden draden als deze wel eens leuk omdat het eens wat variatie is op Netflix kijken.

Ik denk eveneens dat het gros van de mensen helemaal niks tegen Russen of Rusland zelf heeft. Enkel tegen Poetin.

Ik heb hier geen Netflix, en dat ga ik zo houden.

Op "YouTube" kijk ik wel regelmatig naar filmpjes over ondermeer Oekraïne, Rusland en de Speciale Militaire Operatie.

Een beetje te vaak naar mijn goesting, eigenlijk, maar de omstandigheden nopen mij ertoe.




En inderdaad: er bestaan behoorlijk véél fantastische Russen (m/v/x).

Ik vind het doodjammer dat die met Poetin & C° opgezadeld zitten.

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 10:35   #50894
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.631
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Dat is niet wat ik zei noch impliceerde Djimi. Het gaat meer om consequent zijn als men het heeft over het Big Brother probleem.

Ik had ook véél liever gezien dat Oekraïne nooit aangevallen werd, zodat de regeringen ginder drastische/draconische en ergere maatregelen niet eens in overweging hadden/zouden moeten nemen.

"Big Brother" téért op conflict en geweld; het komt er dus op aan daar zo weinig mogelijk van te doen/laten ontstaan.

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 10:35   #50895
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.632
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht


DE WERELD IS TOT NU TOE NOG NOOIT ANDERS GEWEEST DAN MULTIPOLAIR.
De context van het gebruik van het woord "multipolair" door organisaties zoals de BRICS is die van het unipolaire moment dat inging na de implosie van de Sovjet Unie, waarbij 'het westen' zowat de hele wereld controleerde. Boris Johnson meende zopas nog te moeten zeggen dat Westerse HEGEMONIE dreigt verloren te gaan moest de oorlog in Oekraïne 'verloren' worden.

Ik denk niet dat het verlies van hegemonie daar noodzakelijkerwijs van af hangt. En daarbij wie wil er nu een wereldwijde big Brother hegemon?

Er is trouwens nog een hele weg te gaan voordat de wereld waarlijk multipolair en als gevolg daarvan ook meer democratisch wordt. Macht dient verdeeld te worden.

Laatst gewijzigd door Bach : 26 april 2024 om 10:37.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 10:42   #50896
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.632
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik had ook véél liever gezien dat Oekraïne nooit aangevallen werd, zodat de regeringen ginder drastische/draconische en ergere maatregelen niet eens in overweging hadden/zouden moeten nemen.

"Big Brother" téért op conflict en geweld; het komt er dus op aan daar zo weinig mogelijk van te doen/laten ontstaan.

Maar dat is juist big brother logica. Het individu als instrument van de staat. Hem tegen zijn wil de dood in sturen is een extreme uiting daarvan.

Laatst gewijzigd door Bach : 26 april 2024 om 10:43.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 10:56   #50897
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.631
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
De context van het gebruik van het woord "multipolair" door organisaties zoals de BRICS is die van het unipolaire moment dat inging na de implosie van de Sovjet Unie, waarbij 'het westen' zowat de hele wereld controleerde. Boris Johnson meende zopas nog te moeten zeggen dat Westerse HEGEMONIE dreigt verloren te gaan moest de oorlog in Oekraïne 'verloren' worden.

Ik denk niet dat het verlies van hegemonie daar noodzakelijkerwijs van af hangt.

En daarbij wie wil er nu een wereldwijde Big Brother hegemon?

Er is trouwens nog een hele weg te gaan voordat de wereld waarlijk multipolair en als gevolg daarvan ook meer democratisch wordt. Macht dient verdeeld te worden.

Er was inderdaad heel kortstondig een soortement 'window of opportunity' voor "Het Westen" om zowat de hele wereld te gaan controleren, maar "Het Westen" heeft nagelaten daarvan te profiteren; het was zelfs toen al te veel verbroekvent, verkleuterd, verlabbekakt en verwijfd geworden.


Of dat nu een goede zaak is of niet, valt moeilijk te bepalen: het is domweg niet gebeurd.


Het voordeel van slechts één "Big Brother" lijkt me vrij duidelijk: er is minder werk om ook die tenslotte op de knieën te krijgen.

Nu zitten we - nog altijd - opgescheept met héél véél would be BB's, en het ziet er écht niet naar uit dat we er bijtijds korte metten mee gaan kunnen maken; integendeel zelfs: ze zijn niet alleen zichzelf maar ook elkaar steeds dikker, groter en sterker aan het maken.





Edit: foutieve quotering aangepast.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 26 april 2024 om 11:04.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 10:58   #50898
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.734
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Zoals ik al zei, moest er aan de andere kant een wil bestaan om tot een onderhandeld compromis te komen, zoveel te beter. Maar zowel op dit forum als algemeen in het Westen is de Russofobie nu op het niveau van het antisemitisme in de jaren 30, woorden als "ongedierte" incluis. Het proxy-regime in Kiev is zodanig geradicaliseerd dat het zelfs van het aanzetten tot een onderhandelde oplossing een misdaad heeft gemaakt.

DUS rest er voor de Russen maar een ding te doen, en dat is vechten en oorlog voeren, tot de tegenstander verslagen is. En laat dat nu net iets zijn waar de Russen goed in zijn.

En je kreeg elke keer een duidelijk antwoord : iedereen staat open om onderhandelingen op te starten over de stopzetting van de inval en de terugtrekking van de bezetter achter de eigen grenzen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 11:02   #50899
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.631
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Maar dat is juist big brother logica. Het individu als instrument van de staat. Hem tegen zijn wil de dood in sturen is een extreme uiting daarvan.

OK. Het is uiteraard altijd gemakkelijker van op een afstand een oordeel te vellen; ook ik maak wel eens de fout op m'n gemakzucht in te gaan.



Maar hoe dient volgens u de huidige regering van Oekraïne het probleem van de 'speciale militaire operatie' dan aan te pakken?




Een bijkomende vraag, gewoon ter verduidelijking: wordt in het Rusland van Poetin soms een andere logica gehanteerd, met andere uitingen?

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 11:09   #50900
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.734
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Er komt niets van omdat NAVO Rusland of Russische troepen nog niet rechtstreeks aangevallen heeft.
Ik denk ook niet dat ze dat ooit zullen doen.
Natuurlijk gaan ze dat nooit doen.

Citaat:
Wapens leveren aan de vijanden van Rusland dat doen ze wel,
Wapens leveren aan een buurland waar de russen binnen gevallen zijn voor het land in te nemen in hun expansionistische sovjet-nostalgie.


Citaat:
maar de Russen kunnen en zullen ook wapens leveren, inclusief instructeurs, aan de vijanden van het Westen, op dat vlak gaan ze hier nog serieus verschieten.
Je loopt dat nu al maanden te zeggen, waar blijven ze die wapens en instructeurs ?
De oorlogsindustrie van de russen draait op volle toeren, en nog moeten ze oude artillerie granaten bij Noord-Korea gaan schooien, en raketten aankopen bij Iran.

Citaat:
Wat die andere westerse proxy Israel nu meemaakt is nog maar een klein voorproefje van wat er zal komen. Wacht tot Hizbollah , Hamas, de houti's, etc. raketten krijgen met een reikwijdte van 300 km.
Jij gelooft je eigen hersenspinsels...


Citaat:
En 100 % zeker voor elke raket die het Westen naar Oekraine zendt krijgen ze er een terug. Aub niet janken he, eigen schuld dikke bult.
tomm... rustig... het westen vuurt geen raketten af op rusland...


Citaat:
Dus dat zo n raket of meerdere het centrum van Brussel raakt een van de volgende jaren is hoogst waarschijnlijk.
Ik durf nu al bijna niet meer uit mijn schuilkelder komen.

Citaat:
Nogmaals ik juich dit niet toe in tegendeel ik zou liever vredesonderhandelingen willen.
Ik denk dat zowat iedereen behalve misschien PatrickVE graag zou hebben dat er snel onderhandelingen komen over het terugtrekken van de agressor.

Citaat:
Maar voorlopig lijkt het er op dat de haviken en oorlogsstokers het voor het zeggen hebben.
Ja, Putler en zijn kransje kontlikkers zoals Medvedev zijn nu eenmaal aan de macht hee.

Citaat:
En deze keer zal het geweld niet beperkt blijven tot landen "ver van ons bed". Voor wat hoort wat, is ook een Russisch gezegde. KABOEM.
Oww... ZO indrukwekkend !

Citaat:
Maar dat is allemaal maar klein grut vergeleken met een nucleaire oorlog.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 26 april 2024 om 11:09.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be