![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5081 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politici geven het voorbeeld, doppers mogen dat dan van mij ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#5082 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Men heeft me daar - omdat mijn vragen te lastig werden - twee maal onder mijn eigen naam gebannen. Het modder gooien nam daar zelfs hallucinante proporties aan en werd me gewoonweg ook foute informatie op de mauw gespeld. Ik heb daar nog een pak 'printscreens' van opgeslagen. Nadat ik het strafdossier kon inkijken en vaststelde waar het eigenlijke echt over ging heb ik aan de moderator gevraagd om terug onder eigen naam toegelaten te worden. Die heeft op mijn mails gewoon niet geantwoord. Een zekere LeenW wist me via een PM te vertellen dat ik niet meer welkom was ... Nu als ik start met de doorlichting ben ik vragende partij om dat ook via het juridisch forum te laten gebeuren. Zij claimen wetten te kennen - wat de zaken alleen maar kunnen verduidelijken. Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren.
![]() |
![]() |
#5083 | |
|
![]() Citaat:
Ontken je de aangetoonde praktijken? Ontken je dat de aangetoonde praktijken binnen de fiscus bij de gewone werkwijze worden gerekend? Of denk je dat alles of een gedeelte gewoon uit mijn duim is gezogen?
![]() |
![]() |
#5084 | |
|
![]() Citaat:
Er staan ondertussen enkele voorbeelden gepost van valsheid in geschrifte gepleegd door diverse ambtenaren op diverse momenten op diverse plaatsen ... De documenten uit het strafdossier die vaststellen dat men binnen de fiscus en binnen het gerechtelijk onderzoek mijn onbestaande rol in de carrousel van Coumans bewijzen en dat dat gegeven sinds december 2009 binnen de diensten gekend is. De documenten die bewijzen dat in die bewuste periode : december 2009 - een regiodirecteur de opdracht geeft aan de dienst BTW-controle Ciney om een door hem verzonnen getuigenis aan het PV toe te voegen. Later vinden we in het strafdossier terug dat de nogal lachwekkende getuigenis in het strafdossier totaal wordt tegengesproken. Heb ik u daarover één vraag weten stellen ... neen ... waar heb je eigenlijk schrik van?
![]() |
![]() |
#5085 | |
|
![]() Citaat:
De man was werkzaam in het buitenland en MOEST daar gedomicilieerd zijn om zijn ding te mogen doen met experimentele dinges, zijn passie, snap je, en zijn inkomsten waren niet belastbaar in belgie want reeds in Frankrijk belast, dus trok zijn vrouw, die in belgie bleef wonen (waarom, als ze geen inkomsten had? een goede vraag) een volle dop en mogelijks, we weten het niet en zullen het waarschijnlijk nooit weten, verhoogd kindergeld?
![]() |
![]() |
#5086 | |
|
![]() Citaat:
Aantonen wie in deze zaak de grote smeerlappen zijn. Heb je een idee over wie het gaat?
![]() |
![]() |
#5087 | |
|
![]() Citaat:
Nu, zelfde vraag voor U Toon dat je uit het rechtvaardig hout gesneden bent en reageer op post #5058. Ontken je de aangetoonde praktijken? Ontken je dat de aangetoonde praktijken binnen de fiscus bij de gewone werkwijze worden gerekend? Of denk je dat alles of een gedeelte gewoon uit mijn duim is gezogen?
![]() |
![]() |
#5088 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BigF heeft jou reeds meer dan eens geadviseerd om niet te vergeten dat er buiten jouw probleempje nog een leven is. Blijkbaar valt uw Euro niet.
![]() |
![]() |
#5089 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik ook al gemerkt dat er soms brieven, artikelen,... gepost worden die niet volledig zijn. Je geloofwaardigheid gaat er met rasse schreden op vooruit als je zo'n brieven wel in zijn geheel zou posten. Waarom zou je het niet doen? Privacy alvast niet. Je staat hier met naam en toenaam bekend. Waarom dan wel? Je geeft de mensen zo immers voedsel voor hun twijfels. "Waarom post hij niet de hele brief?" "Wat staat er in het gedeelte wat hij heeft weggelaten?" "De dingen die hij weggeknipt heeft zijn vast dingen die tegen hem pleiten!" Dat is hetgeen je daarmee oogst. En volgens mij (als je daadwerkelijk zo recht in je schoenen staat als je beweert, wat ik best wil aannemen) heb je daar totaal geen reden toe. Post gewoon het hele verhaal. Post elke brief compleet. Knip geen dingen weg. Maak geen dingen zwart. Waarom roep je zelf ongeloofwaardigheid over jezelf af? Want dat is wat er op deze manier gebeurt. Of wil je doelbewust wat controverse creëren omdat je weet dat dat ook bezoekers en views oplevert? Negatieve aandacht is ook aandacht. Zoiets? P.s. Beschouw dit nu weer niet als een aanval op je persoon eh? Ik geef enkel mee wat volgens mij goeie raad is. "Wil je geloofwaardig overkomen, hou dan niets achter voor je lezers." Meer moet je er niet achter zoeken.
![]() |
![]() |
#5090 |
|
![]() U kan vertellen wat u wil. Aan de reacties die je hier neerschrijft kan ieder mens zien dat je een ambtenaar bij de fiscus bent.
Iets wat je al verschillende malen niet hebt weerlegd. Om ietwat geloofwaardig over te komen dien je wel je echte naam te gebruiken. Dat is mijn ervaring toch. ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 september 2025 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5091 |
|
![]() Iedere burger heeft het recht om te wonen waar hij of zij wil.
Wat zou daar verkeerd mee zijn?
![]() |
#5092 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5093 | |
|
![]() Citaat:
Nog eens proberen ... Toon dat je uit het rechtvaardig hout gesneden bent en reageer op post #5058. Ontken je de aangetoonde praktijken? Ontken je dat de aangetoonde praktijken binnen de fiscus bij de gewone werkwijze worden gerekend? Of denk je dat alles of een gedeelte gewoon uit mijn duim is gezogen? https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=5058
![]() |
![]() |
#5094 | |
|
![]() Citaat:
Wat er in post #5058 wordt aangehaald heeft helemaal niks met mezelf te maken. De fiscus linkt een foute persoon aan de post van zaakvoerder van een bedrijf waar even later een gerechtelijk onderzoek naar wordt opgestart. Ik kom daar helemaal niet in voor. Mijn geloofwaardigheid is dus van bij aanvang al niet meer relevant. Komt er aan. De complete doorlichting. Nu, men zal wel de moeite moeten doen om op de Google drive de documenten te downloaden. Alles bij elkaar genomen denk ik toch aan honderden pagina's te zitten. Bij de doorlichting gaat een inventaris horen en links naar de documenten. Die documenten kunnen dat via de fiscus en de wet op openbaarheid van bestuur worden geverifieerd op hun correcte weergave.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 september 2025 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5095 | |
|
![]() Citaat:
Zou mooi zijn om tegen het einde van het jaar de kaap van 1.000.000 views te passeren. En ... het ziet er goed uit. Van aanvang tot 2023 ... 500.000 views, van 2023 tot nu bijna 400.000 extra. De aandacht neemt dus enorm toe. Wie schrijft ... die blijft. ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 september 2025 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5096 |
|
![]() In de boekhandel verkoopt (enfin verkocht, geen idee of ze het nog steeds doen, ben daar in decades niet geweest) men boeken over fiscaal recht. Het is niet omdat iemand bekend is met WIB 92 dat men bij de belastingen werkt, of fiscalist is.
![]() |
#5097 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn technische boeken in de handel die je precies uitleggen hoe je dat moet doen. ![]()
![]() |
![]() |
#5098 | |
|
![]() Citaat:
omdat gij het vraagt, dus Ik denk dat gij jaren aan een stuk met de fiscus zijn kloten gerammeld hebt. Ik acht het ook mogelijk, tot zelfs waarschijnlijk dat ge uw bedrijf aan Patrick Coumans hebt verkocht omdat dat nodig was, m.a.w. ik acht het mogelijk dat gij met Patrick Coumans hebt gecommuniceerd voor die, als stukje theater, contact opnam met uw boekhouder om te vragen of die wist of iemand zijn bedrijf wou verkopen. De keten van toevalligheden van ontbrekende jaarrekeningen, de beslissing niet te vereffenen, bij puur toeval Coumans vinden als koper, en de zetel niet verhuizen is moeilijk te slikken.
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 1 september 2025 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5099 |
|
![]() Daarmee dat ge dat auto accident had in het begin, dat tot spanningen met uw vennoot leidde?
![]() |
#5100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij ziet niet dat je je geloofwaardigheid geen goed doet door brieven niet in zijn geheel te posten?
![]() |