![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5081 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had de indruk dat Cools geagiteerd was, omdat zijn antwoord aan haar ietwat tè uitgebreid was naar haar persoonlijke zin. Perceptie. Jij bent evenmin objectief. Zelfs minder dan ik, want ik kende die hele van Langenhove niet eens van haar noch pluim. 'n Tweede Thierry Baudet zit er niet in, vrees ik, maar Vlaanderen zal 't er mee moeten doen & haar conclusies trekken En die conclusies zie je pas bij verkiezingsuitslagen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5082 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Carl Devos hierover: https://www.demorgen.be/opinie/van-r...-sos-be8415e4/ Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 januari 2019 om 15:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5083 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar ?
Je hebt dat al eens proberen aan te tonen, maar toen heb je ook bot gevangen. Weet je nog ? ![]()
![]() |
#5084 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik hier al gepost heb kan u de beelden herbekijken op de site van de VRT of ander leest u maar het artikel dat ik heb aangehaald ivm prof. Verbruggen. Daar komt dat ook ter sprake.
![]() |
#5085 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5086 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dries is niet door een onderzoeksrechter gehoord noch in verdenking gesteld.
![]() |
![]() |
![]() |
#5087 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij niet gelaten hoor. ![]()
![]() |
![]() |
#5088 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In verband met het onderwerp van de draad: ik hoop dat de geschiedkundige uitdrukking waarop de juiste naam (juiste naam niet gebruikt in het onderwerp van de draad) niet ondergesneeuwd wordt door deze affaire.
(en waarom eigenlijk de foute naam vermelden in de titel? Opzettelijk of uit domheid?)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5089 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, u weet het blijkbaar beter dan de wet zelf, voor mij niet gelaten hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#5090 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En dat is helemaal wat anders dan wat jij nu beweert hé. Of niet soms ? ![]()
![]() |
![]() |
#5091 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In een land waar de media al lang al haar geloofwaardigheid heeft verloren betaamt het de mensen om zelf na te denken en te onderzoeken... ipv blindelings die voorgekauwde halve waarheden, verzwijgingen en hele leugens aan te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5092 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij beweerde dat het eigen volk was dat met oudjaar voor boel zorgde in Aalst terwijl de burgemeester die het als hoofd van de politie het beter zal weten dan u zei dat het allochtonen waren. Je loog dus om het écht gespuis uit de wind te zetten. Laatst gewijzigd door daiwa : 12 januari 2019 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5093 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5094 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dries is niet gehoord noch in verdenking gesteld door een onderzoeksrechter.
![]() |
![]() |
![]() |
#5095 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toon me de posting waar ik dat gezegd heb, want je bent er weer een boeltje van aan het maken... ![]() Je hebt toen het deksel op je neus gekregen, en nu is het weer van datte.... Man toch, dat hou je toch écht niet meer voor mogelijk. Dus graag de posting waar ik gezegd heb wat jij nu beweert. Enne, ik hoop voor u dat je dat kan, want anders heb je seffes wéér een bloedneus. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 12 januari 2019 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5096 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 12 januari 2019 om 17:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5097 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5098 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb gezegd: één woordje verschil. het woordje 'vooral' En van oudejaar heb ik zelfs helemaal niet gesproken. 2 de leugen al. ![]() Maw, ik heb nergens gezegd dat die jonge Afrikanen niet voor problemen zorgden. Kom jij bent dus weer aan het liegen, en dat staat hier nu zwart op wit. Enne de link naar mijn posting heb je ook netjes weggelaten. Mooi, heel mooi. En dit ben je ook vergeten, maar dat was te verwachten: Citaat:
![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 12 januari 2019 om 19:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5099 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is wettelijk maar 1 inverdenkingstelling gedefinieerd ! De term 'impliciete inverdenkstelling', komt zelfs niet voor in de wet! In het wetboek van strafvordering specifeert Art 61 bis de inverdenkingstelling, hoe de inverdenkstelling plaatsvindt, en voegt eraan toe dat eenieder tegen wie de strafvordering wordt ingesteld (cfr gerechtelijk onderzoek) dezelfde rechten van verdediging geniet. Voor de wet is er maar 1 inverdenkstelling, als onderzoeksrechter genoeg bewijsmateriaal heeft en tot conclusie komt dat DVL het mag gaan uitleggen aan de strafrechter, dan moet de onderzoeksrechter DVL wettelijk in verdenking stellen zodat hij doorverwezen kan worden naar de rechtbank. Tot op heden is dit niet gebeurd en is DVL wettelijk gezien enkel verdachte met extra rechten ter verdediging nav de huiszoeking (gerechterlijk onderzoek). DVL is volgens de rechtsregels (wetboek) niet in verdenking gesteld ! De term 'impliciete inverdenkstelling' komt in de wetteksten niet eens voor. Laatst gewijzigd door piazzolla : 12 januari 2019 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |