![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5081 |
|
Gouverneur
|
Ja, ik kreeg onlangs ook zoiets als reply op een post. |
|
|
|
|
|
#5082 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij vraagt mij of er geen conspiracy was. Ik antwoord dan "dat weet ik niet". Als ik wist wat er gebeurt was, dan had ik wel gezegt wat, of niet misschien? Dat betekent dus een automatisch antwoord op de vraag die je nu opnieuw stelt. Wat dacht je nu als antwoord te krijgen? Ik weet niet wie er achter 9/11 aanslagen zat maar ik weet wel dat Osama achter de 9/11 aanslagen zat?
Laatst gewijzigd door illwill : 28 april 2008 om 17:23. |
||
|
|
|
|
|
#5083 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5084 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U weet dus ook niet of de officiele story klopt? dus vraag ik het nog een keer, klopt volgens U het officiele verhaal? Dit "JA" betekent ja en Dit 'NEE" betekent nee ok? Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#5085 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
DAT WEET IK NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DEnk je nu echt dat je de waarheid kunt achterhalen vanuit Belgie en vanachter je pceetje, door het lezen van artikeltjes op eender welke website? Grow up!
Laatst gewijzigd door illwill : 28 april 2008 om 17:29. |
||
|
|
|
|
|
#5086 | |
|
Banneling
|
Citaat:
pff ok ok jemig man zeg wat ben jij gefrusteerd! en je kan zeker een begin maken achter je pc ja., en dan boeken lezen , naar lezingen gaan, video's bekijken en o ja, zelf nadenken. grow up? Ik ben al veel te oud Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 april 2008 om 17:35. |
|
|
|
|
|
|
#5087 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#5088 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5089 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 april 2008 om 17:45. |
||
|
|
|
|
|
#5090 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5091 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar nu je toch weer je kop opsteekt : hoe zit het met dat beloofde bewijs voor die Free Energy machine? Jij kende toch een man die die tuigen in zijn garage ineenzette? Ik wacht nog altijd op 1 substantieel element die je geloofwaardigheid terug boven de nul komma nul procent kan uittillen. Waar blijft het? |
|
|
|
|
|
|
#5092 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Er gaan weer strafpuntjes worden uitgedeeld
|
|
|
#5093 |
|
Burgemeester
|
Misschien eens terug over het onderwerp.
Sterke aanwijzingen van gesmolten staal en niet andere metalen, door o.a. expert-getuigen: http://georgewashington2.blogspot.co...ound-zero.html Graag een inhoudelijk antwoord. Wat toch opvalt bij de zgn. 'non-believers' is dat een heleboel getuigen worden gediscrediteerd: ze weten niet wat ze zagen, hoorden,... Ze trekken zich op aan sommige getuigenissen die inderdaad voor interpretatie vatbaar zijn en negeren of ridiculiseren de andere. Het wordt langzamerhand een grotere samenzwering dan de aanslagen zelf: die valse getuigenissen! |
|
|
|
|
|
#5094 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit geloof je toch zelf niet hoop ik mijn beste... En vliegtuigen veroorzaken naar mijn weten koolwaterstofbranden,en in de twin towers zag je uitgaande een vuurbal bij de inslag van het vliegtuig in de zuid toren,een teken dat een groot deel van de kerosine op dat moment wordt verbrandt. En koolwaterstofbranden bereiken zelfs die temperatuur niet om een héél vliegtuig te laten smelten,en daar zijn al méér dan genoeg voorbeelden van vliegtuigcrashes in de geschiedenis voor...laat staan dat staal erdoor gaat smelten .... |
|
|
|
|
|
|
#5095 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Je weet overigens toch wel dat een deel van de kerosine via de doorboorde liftschachten de kelders instroomde de minuten na de impact en daar explosies en branden veroorzaakte? Bovendien stonden de beide torens rechtop gedurende langere tijd terwijl de branden woedden. De rook ging omhoog, waarheen ging gesmolten aluminium en dergelijke? NIST zegt het volgende op haar website : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 29 april 2008 om 00:06. |
||
|
|
|
|
|
#5096 | |
|
|
Citaat:
Enfin, ik weet ook al wel langer dan vandaag dat jij hier niet bent om discussie te voeren maar om mensen in discrediet te brengen. |
|
|
|
|
|
|
#5097 |
|
|
Waarom jullie eigenlijk nog moeite doen om op Parcifal in te gaan, is mij een compleet raadsel, daar hij elke 10 �* 20 pagina's dezelfde zever, insinuaties en beledigingen bovenhaalt.
|
|
|
|
|
|
#5098 |
|
Minister-President
|
1. De ganse wereld heeft de aanslagen live meegemaakt.
2. De daders zijn gekend. 3. De opdrachtgevers zijn gekend en hebben het meermaals bevestigd. 4. Verschillende deskundige instanties hebben alles haarfijn uitgepluisd en hun bevindingen zijn publiek gemaakt. 5. Ooggetuigen, voor wat ze waard zijn, vertelden allen ongeveer hetzelfde verhaal. 6. 4 vliegtuigen EN crew EN passagiers zijn vermist. 7. Bij de 3-duizend bedienden uit de 2 WTC-torens zijn vermist. Wat brengen de complot-gelovers daartegen in : 1. Missschien was het wel een "inside job". 2. Was het wel de impact van de vliegtuigen die de torens deed instorten ? 3. Was het soms geen raket die het Pentagon raakte ? 4. Vlucht 93 vinden ze op de plaats van de inslag geen wrakstukken (maar honderden meters verderop dan wel maar dat vertellen ze er niet bij). Make up your mind !
Quand les dégoûtés s'en vont, il n'y a que les dégoûtants qui restent. (PVDB) Laatst gewijzigd door schaveiger : 29 april 2008 om 10:28. |
|
|
|
|
|
#5099 |
|
Parlementslid
|
Wie zijn de opdrachtgevers van 9/11?
Dit staat op de site van de FBI CAUTION USAMA BIN LADEN IS WANTED IN CONNECTION WITH THE AUGUST 7, 1998, BOMBINGS OF THE UNITED STATES EMBASSIES IN DAR ES SALAAM, TANZANIA, AND NAIROBI, KENYA. THESE ATTACKS KILLED OVER 200 PEOPLE. IN ADDITION, BIN LADEN IS A SUSPECT IN OTHER TERRORIST ATTACKS THROUGHOUT THE WORLD. http://www.fbi.gov/wanted/topten/fugitives/laden.htm |
|
|
|
|
|
#5100 |
|
Parlementslid
|
Wat ZIE jij hier in deze vrouw ?
Draait ze ? Welke kant op? Of staat ze stil? http://www.news.com.au/heraldsun/sto...81-661,00.html Niet alles is zoals je het ziet. |
|
|
|