![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar het om gaat, is dat het Vlaams Blok het bestaan van die praktijken - wat dus nooit door iemand ontkend werd - misbruikte om een bevolkingsgroep te stigmatiseren.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof een bevolkingsgroep door het tolereren van dergelijke praktijken zich niet zou moeten schamen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kunnen de westerse vrouwen met een "outie" ineens mee op de kar springen.... of zou d�*t er dan weer over zijn zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals: niemand zegt dat de praktijk van het besnijden van vrouwen niet mag bekritiseerd worden, maar het is jou - net zoals het Vlaams Blok - helemaal niet om het trieste lot van die vrouwen te doen, want dat kan je, zoals je zef daarnet zei, "anaal oxideren". Waar het jou en het Vlaams Blok om te doen was (en nog steeds is), is het misbruiken van die praktijken om een bevolkingsgroep te stigmatiseren.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn "groepen" binnen die bevolkingsgroep die dergelijke praktijken tolereren; en er zijn "groepen" buiten die bevolkingsgroep die dit tolereren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als de pvda beweert dat alle (grote) ondernemingen geen belastingen betalen dan is het dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard gaat het hier niet over stigmatiseren op individueel niveau. Laatst gewijzigd door Pericles : 18 maart 2012 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het gros van de wereldbevolking dergelijke dingen niet tolereert, blijft een dergelijke praktijk niet bestaan. En zolang dat niet gebeurt kan de wereldbevolking daarover wel degelijk aangesproken worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(noteer even dat eenmaal die clitoris erafgeknipt werd, deze niet teruggroeit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de westerse wereld bestaat een praktijk als vrouwenbesnijdenis niet. Ge kunt het westen daar dan moeilijk over aanspreken. Als de nazi's joden vergassen en ene nasi doet dat niet , dan kunnen de nazi's als geheel over deze praktijk niet aangesproken worden of wat ? Wat verstaat ge niet aan het woord "gros" . Het wordt hier met de dag gekker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5111 |
Banneling
|
![]() In feite: ik zie dat U en de artisjokiaanse volgeling behoren tot de goegemeente die indertijd ook incestrelaties niet durfden aankaarten "om die familie niet te stigmatiseren", of pedofiele praktijken onder de mat veegden, want anders waren de kinderen en de pastoors gestigmatiseerd.
En nu anno 2010 (nu niet meer, het is oorverdovend stil daarover) mag niet over de illegale vrouwenbesnijdenis gesproken worden want anders worden dié mensen gestigmatiseerd..... Ayaan Hirsi Ali is vakkundig afgevoerd en de mooie Waris Dirie werd officieel als alcoholist weggezet (wat niét stigmatizerend was). Dus nu is vrouwenbesnijdenis niet meer in the picture en kunnen ze naar hartelust over en weer naar Afrika om daar hun dochters te laten knippen. Hoezee! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5112 | |
Banneling
|
![]() Inderdaad.
Ik trok enkel je redenering door. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uw hoek quoi Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 maart 2012 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5114 |
Banneling
|
![]() Islamitisch Afrika, Indonesie, Egypte, Jemen, Saudi Arabia die doen het wel hoor. In navolging van hunne profeet en met het boek erbij. Desnoods ondersteboven omdat ze niet kunnen lezen.
Je zou toch denken dat al die moslims dan eens zèlf zouden opstaan om te zeggen dat het allemaal niet waar is wat hun profeet gezegd heeft over besnijdenissen? Maar nee, ze wachten tot het VB en Ayaan Hirsi Ali het doen, en dan zeggen ze dat het stigmatiserend is. Snij al op zou ik ondertussen zeggen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik dat moeten noteren, pray tell? Het is niet relevant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is regelrechte onzin. Nogmaals: niemand hier heeft een probleem met kritiek op vrouwenbesnijdenissen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga daar toch niet op in. Trollen leven van de aandacht die ze krijgen. Als je ze negeert, verdwijnen ze wel vanzelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#5120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |