![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() I.v.m met zogenaamde parralle realiteiten die hier soms aangeraakt worden is het interessant om eens te zien wat de ontdekker van LSD , de wetenschapper Albert Hoffman daarover te zeggen heeft. Vele culturen hebben hallicunogenen gebruikt om zogenaamde "parralle" werelden, mentale universa te bezoeken, bv de shamanen. LSD was een stof die dit naar miljoenen gebracht heeft.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 3 april 2006 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor sommige LSD gebruikers wordt het allemaal zo echt, dat ze zeker zijn dat ze kunnen vliegen, ... Ze springen, dan door het raam, en tegen dat hun hersenen openspatten op het trotoir, realiseren ze zich dat er toch iets moet bestaan als zwaartekracht... ... Er is dus maar een wereld, en dat is de echte, die bepaald wordt door de wetten van de natuur. En dat ge van LSD high wordt, roze oliefanten ziet en ge denkt da ge kunt vliegen, dat heeft enkel te zien met de psychedelische effecten die LSD op uw brains heeft. (tot 6 maand nadien alsteblieft... ) Volgens mij eten jullie te veel paddestoelen jongens... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5103 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Dus je weet niet waarom ze er sommige dagen wel zijn en andere niet?
Als je het niet weet,geef dat dan toe (ik weet het ook niet) i.p.v. (ontwijkend) te antwoorden met een vraag (dan nog de voorspelbare:kun je dat zelf niet opzoeken...). Kun je me dat aantonen?De meesten gaan niet met je stelling akkoord.En diegenen die dat eveneens claimen hebben het fenomeen over het algemeen nog geen aandacht gegeven.Ze gaan er gemakshalve vanuit omdat ze er de dag van vandaag duidelijk wel zijn...als ze er vroeger niet waren moeten ze hun beeld bijstellen...dat is echter vaak teveel gevraagd en ze blijven vastzitten...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 3 april 2006 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5104 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Ik vroeg enkel of je ontkent of ze er zijn of of je instemt dat ze er wel zijn.Ik heb nog duidelijk vermeldt dat de vraag losstaat van waar ze voor bedoeld zijn.Ik weet het ook niet,maar niet iedereen die chemtrails zegt zegt mind-control of genocide Mephisto. Citaat:
Welke uitstoot van turbinemotoren blijft hangen om in bewolking te veranderen (en welke niet)?
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 3 april 2006 om 18:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5105 |
Minister-President
|
![]() Exo heeft je op negeer staan....voor de 10de keer dat dit je gemeld wordt...
![]() |
#5106 |
Banneling
|
![]() Kan Exo zichzelf niet op de nego zetten?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5107 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar over zijn inhoudsloosheid wil ik je niet tegenspreken.
![]() Laatst gewijzigd door malinois : 3 april 2006 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5108 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5109 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Larie en apenkool. Ik heb zelf veel getript en heb vele anderen ook trippend meegemaakt. Nog niet één keer is er iemand geweest die dacht te kunnen vliegen.
![]() |
#5110 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Na even zoeken heb ik reeds een Nederlandstalige (wetenschappelijke) referentie over contrails gevonden daterend van ... 1970 !
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 3 april 2006 om 19:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5111 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af of hij dit doet om zijn vel te redden maar intussen wel AJ aan het woord laat of het daadwerkelijk zijn oppinie was. Voor de rest ... the more the merrier!!
![]() |
![]() |
#5112 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5113 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Als je het antwoord weet,waarom post je dan tot twee maal toe NIET het antwoord? ![]() Waarom zijn ze er sommige dagen niet en andere wel? En waarom veranderen sommige contrails in bewolking en andere niet? Citaat:
![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 3 april 2006 om 22:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken er zelf ook een pak die al getript hebben en er zaten er eveneens geen bij die dachten te kunnen vliegen. Jij wel Herr Flick?
![]() |
![]() |
#5115 | |
|
![]() Citaat:
En tuurlijk zijn er wel al eens ongevallen gebeurd, net zoals er zo vele zijn die zich al doodgezopen hebben. LSD is bovendien enkel dodelijk duizendmaal de normale trip-dosis. Er is een reden dat ik een resepcteerd wetenschapper en de ontdekker van LSD quote. Volgens mij weten zij die het gedaan hebben nog altijd het meest waarover ze spreken.
Laatst gewijzigd door exodus : 4 april 2006 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5116 | |
|
![]() Citaat:
Aanwijzingen in die aard zijn, bijna-dood ervaringen, mystieke ervaringen, out of body experiences, remote viewing, gewone "paranormale" gaven, etc... Getuigenissen van mensen die aan geheime genootschappen hebben deelgenomen zeggen dat men in sommige sinistere genootschappen de "initiate" gevaarlijk dicht bij de dood bracht om een bijna doodservaring op uit te lokken zodat men zou beseffen dat er meer is dan enkel het fysieke vlak van het bestaan. De conventionele wetenschap heeft de neiging al die zaken te verklaren vanuit het oogpunt dat alles vanuit de hersenen gebeurt en dat alles het gevolg is van chemische processen in de hersenen. Met de paranormale zaken negeert men het of men zegt gewoon dat het niet kan. Het is een kwestie van mind sets. Een materialistisch persoon die overtuigt is van de onveranderlijkheid en eindigheid van het fysische bestaan zal er zelfs niet willen over lezen omdat hij al overtuigt is dat het zo is. Merk wel op dat rationele, materialistische personen (o.a wetenschappers), door zo'n ervaring wel plots zijn gaan geloven dat er "meer" is, na zo een bepaalde ervaring, al was het nu door een bijna doodservaring of door hallucinogenen die een andere staat van bewustzijn uitlokken. Als we willen vasthouden aan het morderne wetenschappelijke wereldbeeld dan moeten we inderdaad stellen dat al deze mensen bedrogen zijn door verbeeldingen van hun eigen hersenen, en dat ze geloven in iets dat er niets is door deze hersenlijke dwalingen. De andere uitleg is dan dat zij inderdaad iets opgevangen hebben van iets meer, iets parrallel, door in een veranderde staat van bewustzijn te treden. Dat de hersenen niet de oorpsrong zijn van het bewustzijn, maar slechts de drager ervan om deze fysische realiteit te beleven.
Laatst gewijzigd door exodus : 4 april 2006 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5117 | ||
|
![]() Hier een account van een bijna dood ervaring , volgend met een account dat bepaalde kenmerken zou bevestigen dat de persoon normaal niet zou kunnen gezien hebben.
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 4 april 2006 om 09:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het nochtans meerdere keren gelezen dat een van de doodsoorzaken bij LSD gebruik, te maken heeft met vliegkunst, ... Of misschien zijn het gewoon zelfmoordpogingen... Ik kom dan ook niet aan die smeerlapperij aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |