![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() voil�*,
![]() 'k snap niet wat er zo vermoeiend zou zijn aan een discussie met u.
![]() |
#5122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daiwa snapt altijd nog niet waarom oproepen homo's te vermoorden niet bestraft wordt en het aanklagen van besnijdenissen wel. Laatst gewijzigd door daiwa : 18 maart 2012 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijspraak! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5125 |
Banneling
|
![]() Daiwa snapt nog altijd niet hoe je een link mee kopieert.
Laatst gewijzigd door artisjok : 18 maart 2012 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen quotes aanpassen om te trollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik had graag een antwoord gehad of jij het normaal vindt dat verboden oproepen tot moord niet bestraft worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het werd je nochtans klaar en duidelijk uitgelegd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5082
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 18 maart 2012 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, je link verwijst naar Nederland en zegt niet waarom men het hier niet bestraft. Laatst gewijzigd door daiwa : 18 maart 2012 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om dezelfde reden, neem ik aan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genoteerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu spreek je over strafmaat en niet over strafbaarheid. Eens te meer heb je eigenlijk niet de geringste notie waarover je kletst.
![]() |
![]() |
![]() |
#5137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In de Belgische wetgeving staat klaar en duidelijk dat dergelijke oproepen verboden zijn, dus hoe een Nederlandse rechter over die uitspraken denkt doet er helemaal niet toe. Laatst gewijzigd door daiwa : 18 maart 2012 om 17:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen het eens proberen wat aanschouwelijker te maken met een voorbeeldje dat zich wat meer in jouw wereld afspeelt. Misschien dat je het dan wel begrijpt... Stel dat jij iets van geschiedenis afweet en begrijpt (ik weet het: het is vergezocht, maar het is dan ook maar een voorbeeld) en een boek schrijft over de gebeurtenissen van WOII (dat betekent: Wereldoorlog 2). In je boek beschrijf je in detail hoe Hitler in zijn boek "Mein Kampf" oproept om de joden te vervolgen en uit te moorden. Heb jij nu een boek geschreven dat oproept tot het vervolgen en uitmoorden van joden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is best mogelijk. Het hangt er van af in welke mate je in uw boek de stellingen van den Dolf onderschrijft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een geschiedenisboek is geen politiek pamflet, Pericles-met-een-c. Zèlfs jij zou dat moeten weten. Je beschikt per slot van rekening naar eigen zeggen niet over één, maar over wel twee universitaire diploma's...
![]() |
![]() |