![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Een overheidsdienst die zich gedraagt als volleerde oplichters is een zaak die de maatschappij aanbelangt. De bewijzen zijn al veelvuldig gepost, iets wat de overgrote meerderheid van lezers al lang hebben kunnen vaststellen.
![]() |
![]() |
#5122 | |
|
![]() Citaat:
Maar ... vandaag ... 1200 pagina views ... 1 pagina 20 post's ![]() Even een rekensommetje ... 20 post's lezen ... toch 5 minuten mee bezig... In totaal besteden de lezers hier : 5 minuten x 1200 pagina views = 6000 minuten ofwel 100 uur leesplezier. Van die 100 uur zijn er volgens jou dagelijks minstens 50 uur op mijn rekening te schrijven.. En dan nog geen rekening gehouden met het feit dat ik in de draad ook antwoord op wat gepost is, slapen ... eten ... naar toilet gaan ... Yep, ik denk dat je gelijk hebt ... ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 september 2025 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5123 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ze daarin zetten dat je in iedere post de openingszin 'O grote manitou's van het Juridisch Forum, mag ik de eer hebben u volgende vraag te stellen', wel, dan moet je je daaraan houden of je wordt gebanned. Je hebt het recht om een forum gratis te gebruiken, maar overtreed je de regels die opgesteld werden door de beheerders, vlieg je eraf. Vergeet ook niet dat je op JF een aantal mensen via PM bedreigd hebt, meermaals. Dat je een aantal waarschuwingen gekregen hebt die je straal genegeerd hebt. Citaat:
In de meeste fora is posten onder verschillende namen verboden volgens de forumregels. Resultaat is een ban. Citaat:
Correctie: je hebt dat op een ander forum gedaan, en dan een screenshot van dat forum hier gepost. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijke vetes vechten jullie maar uit via PM's.
![]() |
#5125 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
uw tussenkomsten hier krijgen dus een heel andere betekenis.. Print screens om je beweringen te bewijzen of zwijgen. Citaat:
Ook eens nagaan wat het woord 'troll' betekend en of het van toepassing is op jezelf. Ik ben niet diegene die hier reeds jaren is geregistreerd en nu in één specifieke draad de 'troll' uithangt.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 september 2025 om 08:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5126 |
|
![]() Voor wat er in de toekomst nog gaat georganiseerd worden is er geen rol meer weggelegd voor Bloom Law. Ik ga één van volgende weken
het hele dossier is Brugge ophalen. Als ik het niet verkeerd voor heb geeft me dat het recht om opnieuw rechtstreeks met overheidsdiensten te communiceren. Om nog een aantal zaken eens flink te onderlijnen dienen nog een meerdere interne documenten (communicatie tussen fiscus Namen en BBI) overhandigd te worden, eens kijken of dat gaat lukken. Gelijktijdig een gouden kans voor Quercus om zijn stelling te bewijzen - zo goed als twee dagen geen internet voor Johan ... de views zullen dus 60% gaan teruglopen ... Ik laat wel weten wanneer ik vertrek en terug thuis kom...
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 september 2025 om 08:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef Iamborg volledig gelijk. Reeds meer dan twaalf jaar tracteert Daelemans iedereen op dit forum met zijn gezaag: Ik moet jammer genoeg de hulp inroepen van mijn medeburger. Hij lijkt mij volstrekt niet in een noodsituatie te zitten. Wat is het dan? Behoefte aan aandacht? Je weet ook wel hoe dergelijk personage genoemd wordt,,,
![]()
![]() |
#5128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat je gevraagd wordt Bloom Law een Google review van 1 tot 5 sterren te geven; hoeveel sterren zou je hen geven ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5129 |
|
![]() Dat zal wel niemand verbazen zeker? Ook lid van de actieven op het juridisch forum?
Ik kan van jou hier geen enkele zinnige repliek terugvinden op geposte bewijzen. En jullie zijn de enigen niet. Wat het juridisch forum betreft, ik hoopte antwoorden te krijgen op zaken die wel echt in het oog springen. Een ambtenaar misbruikt mijn naam in diverse documenten ondanks de publicatie van de overname door Patrick Coumans in het staatsblad. Ik verwachtte een reeks van voorwaarden die moeten vervuld worden alvorens zo'n ambtenaar het recht verkrijgt om in zijn briefwisseling een ander zaakvoerder te vermelden dan is gepubliceerd in het staatsblad. Reactie? De storm brak los ... ik was een bedrieger - een fantast - een aandacht zoeker - een trol ... en verder geen zinnige uitleg over de vraag zelf. Er werd me zelfs duidelijk gemaakt dat de fiscus elke naam mag gebruiken in zijn correspondentie ... zelfs Napoleon ...
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 september 2025 om 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5132 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
https://juridischforum.be/viewtopic....aa7e5fe11ffad0 Bij deze: https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=4341 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5133 | ||
|
![]() Citaat:
Wel mooi dat de maskers nu afvallen. De ploeg 'juridisch forum' toont zijn gelaat .. Pikt het zo erg dat ik hier het verhaal kan posten? Of is het een poging om het juridisch forum opnieuw te betrekken in wat was, is en nog gaat komen? Citaat:
De foto's van de vliegtuigen dienen om dit te verhelpen. Waar zie je eigenlijk een probleem?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 september 2025 om 11:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5134 | |
|
![]() Citaat:
En wat eigenlijk ridicuul is... gezien uw tussenkomsten hier blijkbaar jij ook. Even bijstellen. Het waren er de voorbije 24 uur amper 1100 .. daar zit wel een nacht tussen. ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 september 2025 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5135 |
|
![]() Dat is er plat op. En zoals bij alle verhalen - ook de waar gebeurde - komt het spannendste deel pas op het laatst...
![]() |
#5136 | |
|
![]() Citaat:
Onderstaande mail naar Jureca (2019) - nooit een deftig antwoord gekregen. Ik vestig de aandacht op de reden ... klachten door ANDERE forumgebruikers. We zien zo'n 'andere' forumgebruikers hier ook opduiken .. ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 september 2025 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5137 | |
|
![]() Citaat:
Als iemand op dit forum hier een antwoord op kan formuleren, graag. Hmmm... ik bedoel eigenlijk WIL formuleren. Diep in ons binnenste weten we wat het antwoord is. Toch?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 september 2025 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5138 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je deed op JF net hetzelfde als wat je hier doet: een monoloog waar je je eigen vragen/posts beantwoord met een zondvloed aan nieuwe vragen. Als er om verduidelijking gevraagd wordt, stel je liever een nieuwe vraag, of blijf je heel vaag. Je hebt inderdaad hulp nodig, maar de hulp die jij nodig hebt ga je hier niet vinden, noch op JF. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5139 | |
|
![]() Citaat:
Hoe de heren en meesters omgaan met vragen over feiten die onfrisse zaken binnen justitie en overheidsdiensten aan het licht brengen.
![]() |
![]() |
#5140 | |
|
![]() Citaat:
Welke modale burger kan zich ook maar inbeelden dat we met een overheidsdienst zitten waar bedrog tot in de hoogste regionen wordt getolereerd en mogelijk zelfs aangemoedigd? Verwijt jij mijn onbeholpen wijze van vragen stellen? Die wereld van die 'heren en meesters' was me totaal vreemd en ik had dus geen flauw vermoeden wat voor volk ik daar tegen zou komen. Heb je het nu over jou of over mij?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 september 2025 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |