![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#5121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zowel Rusland als Turkije zien zichzelf als leidende natie in dat gebied. Turkije speelt een smerige rol als het gaat om de Arabische landen. Zij is een concurrent van Egypte, als het gaat om de leidende rol in de Soenitische staten. Vroeg of laat is dit onhoudbaar en loopt het spaak |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door de vochtigheid (en de vervuiling) is de gevoelstemperatuur nog hoger dan in droge gebieden. Water is overal beschikbaar behalve in doodarme kurkdroge streken zoals de Sahel en Noord-Kenia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5124 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ntwijken.dhtml
Misschien moeten ze er toch eens eentje neerhalen ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 3 december 2014 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5127 | ||||||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() @Kallikles
Wat een zeikreacties. Ge reduceert uzelf tot een gefrustreerde nep- intellectueel. En ik zal u vanaf nu dan ook zo behandelen. ![]() Dit is metapolitiek, en natuurlijk dat ge mij niet in ideologische hokjes kunt steken, hoezeer ge dat ook zou willen. Ook uw gezever en dogma denken valt makkelijk te doorprikken, ik zal er eens meer werk van maken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Uiteraard, progressieven (linksen, de angelsakische liberals) willen van het begrip cultureel marxisme niets weten, omdat de bespreking ervan hun irrationale en onnatuurlijke nonsens doorprikt. That's the whole point, slimme. Duh! Citaat:
Zijt gij politicoloog? Hebt gij uw diploma gekocht ofzo? Serieus vent, te idioot om op te reageren. Het begint pijn te doen zie ik. Citaat:
Om dat te begrijpen moet je natuurlijk zelfstandig kunnen denken. Dit staat niet in schoolboekjes, dus is het wat moeilijk om begrijpen voor u natuurlijk. Citaat:
![]() Citaat:
Eigenaardig dan toch dat wat in Europa (het Westen) opgebouwd werd aan cultuur, wetenschap, beschaving edm door Europeanen zonder immigratie, maar wél o.i.v Jezus de niet-europeaan niet kon of kan worden opgebouwd in Jezus' eigen streek van afkomst. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5128 | |||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu heb ik niets tegen kunstenaars en je mag me corrigeren als ik mij vergis, maar ik had menen te begrijpen dat in kunststudies creativiteit belangrijker was dan analytische precisie, waarbij het aan de universiteit in principe omgekeerd is, al is het bij sociale wetenschappen, zoals medeforummer redwasp altijd betreurt, soms veel te creatief en te literair en niet analytisch genoeg. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() De methoden die de Europese cultuur, wetenschap en beschaving hebben geschraagd werden allemaal in Jezus' habitat ontwikkeld, namelijk het Middelandse Zeebekken en het Midden-Oosten. Nietzsche noteert dit trouwens in "Der Antichrist" en merkt op dat het moeilijkste is, het vinden van de methoden. De informatica begon met de algoritme's van al-Khawarizmi en die werden later door Europese wiskundigen overgenomen en verder ontwikkeld. De iPhone komt vele eeuwen later, maar de methoden waren er al veel langer.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 4 december 2014 om 12:29. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5129 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel toepasselijk vergeet je de conclusie, die de essentie is van mijn post.
Jij zegt: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5130 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zie je ook dat Turkije terecht alle opties openhoudt. (Daar zit wellicht een anti-blank complot van moslim-liberal Obama achter. ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 4 december 2014 om 13:14. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5131 |
Minister-President
|
![]() Ondertussen is de Westerse/Central Bank staatsgreep in Oekraine een feit.
http://deutsche-wirtschafts-nachrich...anzministerin/ ![]() Het goud is verdwenen in Oekraine, daar zoeken we wel een schuldige voor! http://www.zerohedge.com/news/2014-1...bankers?page=2 McCain pleit indirect voor dringende regimechange in Hongarije. http://rt.com/news/211171-hungary-mc...ictator-orban/ Comedy Center...
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#5132 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5133 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5134 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Voor een hark?, de snel aangemaakte dubbelnick:
Uw stelling klopt niet. Citaat:
Ik heb inmiddels begrepen dat zowel gij - als snel aangemaakte nick- als Kallikles duidelijk iemand totaal anders voorhebben met wie ze een rekening te vereffenen hebben. Ik heb nooit iemand van het forum ontmoet. Ik ben trouwens economist (MBA), en zal zo'n zever over economische schaartse nooit poneren. Verder ben ik in de laatste 25 jaren hooguit 3 keer in Belgie geweest, en zelfs nooit in Gent. Ik weet dus absoluut niet waarover u en Kallikles het hebben met cryptische verwijzingen over onmoetingen en speeches. Citaat:
The left noemt zichzelf liberal, dat is niet mijn ''uitvinding'', maar een van The Left zelf. Om wat verdere verwarring en twijfels weg te werken: Citaat:
DEFINING AND UNDERSTANDING THE LEFT Bron: http://www.discoverthenetworks.org/v...ry.asp?id=1217 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5135 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb nooit iemand van het forum ontmoet. Ik heb niets kunstzinngs gestudeerd (ik ken van kunst niets) , ben nooit van mijn leven in Gent geweest en ben 3 keer in Belgie geweest in de laatste 25 jaar ofzo. Ik heb een MBA en 30 jaar bedrijfs- en directie ervaring in bedrijven met 60,000 + werknemers, in het buitenland. Het is duidelijk dat je mij voor iemand anders neemt met alle gevolgen vandien. Het verklaart zeer veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de jaarlijkse toespraak van de president van de federatie aan de russische volksvertegenwoordigers en hoogwaardigheidsbekleders :
In his yearly address to parliamentarians and dignitaries, Vladimir Putin gave a reminder of Russia's strength as the country that Hitler failed to defeat, while also comparing Crimea's significance to that of the Temple Mount to Jews. In a warning to the West about further encroachment towards Russia’s borders, President Putin reminded how many previous military powers have tried, but ultimately failed, to corner Russia and then invade the largest country on Earth. In the 1990s a weak Russia under Boris Yeltsin looked helplessly on as the US and the EU carved up Yugoslavia for their own personal gains. Almost two decades on, Putin says a repeat on Russian soil, despite the West’s desires, is unthinkable. "They would have gladly applied the Yugoslav scenario of dismemberment and disintegration for Russia. They failed. We did not allow them to do that." (...)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 5 december 2014 om 01:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Westen beoogt uiteraard een kleurenrevolutie volgens beproefd recept en daarop volgend een balkanisering van Rusland waarna voorpost EU nog het een en ander kan annexeren. De rol van Europa in deze kwestie blijkt uiteindelijk zeer vergelijkbaar met de andere westerse 'democratische' voorpost in het Midden-Oosten... Wie zijn in feite die 'US patrons' achter de schermen waar Poetin zich over uitlaat? Het is duidelijk dat hij ze kent. Mag hij aan de wereld bekendmaken wie deze mensen zijn? Kan hij dat? Zal hij het boekje opendoen indien de huidige situatie zich verder op onaanvaardbare wijze ontwikkelt? Spannende tijden... Laatst gewijzigd door zonbron : 5 december 2014 om 02:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens de toespraak (zie post hierboven) pleegden 10 ISIS terroristen, mogelijk terugkerend uit Syrië, een terroristische aanslag in Grozny. De tien terroristen bevonden zich in drie wagens. Tijdens een controle vermoordden ze drie politieagenten waarna ze zich gingen verschuilen in het Mediahuis van Grozny. De tien werden uiteindelijk uitgeschakeld niet zonder 10 dode en 28 gewonde politieagenten mee te nemen in hun daad van terreur. BRON
![]() |
#5139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen reageren de fans van het westerse kamp voldaan... eigen schuld, dikke bult. Rusland had Tsjetsjenië destijds maar moeten laten gaan redeneren ze. Opgelet, dat besluit trekken ze dus ten voordele van ISIS en de moslimfundamentalisten, een soortgelijke reactie observeert men inzake Assad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
China doet goede zaken met die landen, heeft bvb. het wegennet in Zuid-Kyrgyzstan vernieuwd, maar je mag de culturele afstand toch niet onderschatten als beperkende factor. De "old-boys" netwerken in de ex-sovjet-Unie zijn heel sterk, ze hebben dezelfde traditie, gewenten, taal. Maar goedkope Chinese producten (zie je zelfs aan te pretparken, de traditionele Sovjet-pretparken werden bijna overal vervangen door goedkope Chinese kopieën van westerse attracties) zijn natuurlijk wel in trek, zowel in Centraal-Azië als in Rusland zelf. |
|
![]() |
![]() |