Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2006, 12:13   #5121
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Helemaal waar,alleen kwam het oorspronkelijke bericht van Exodus...dan komt er tegenwoordig bij regel van links of rechts een tegenpost-los van de inhoud van zijn post...als ze hem maar kunnen pakkenwat dan zoals in de post waar jij op reageert weer niet lukt omdat de bash nergens op slaat en de poster niet in de materie thuis is..
Ik ken er zelf ook een pak die al getript hebben en er zaten er eveneens geen bij die dachten te kunnen vliegen.
Jij wel Herr Flick?
Ik pak die rommel niet, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 12:18   #5122
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Om hier nog even verder op in te gaan... Dit is zoiets waar de wetenschappelijke wereld sterk verdeeld wordt. Er zijn aanwijzingen dat dit niet het geval zou zijn, er er zijn de feiten dat mensen gedurende de millenia erin geloofd hebben. (Nu dat er mensen in geloofd hebbe en geloven is geen bewijs natuurlijk).

Aanwijzingen in die aard zijn, bijna-dood ervaringen, mystieke ervaringen, out of body experiences, remote viewing, gewone "paranormale" gaven, etc... Getuigenissen van mensen die aan geheime genootschappen hebben deelgenomen zeggen dat men in sommige sinistere genootschappen de "initiate" gevaarlijk dicht bij de dood bracht om een bijna doodservaring op uit te lokken zodat men zou beseffen dat er meer is dan enkel het fysieke vlak van het bestaan.

De conventionele wetenschap heeft de neiging al die zaken te verklaren vanuit het oogpunt dat alles vanuit de hersenen gebeurt en dat alles het gevolg is van chemische processen in de hersenen. Met de paranormale zaken negeert men het of men zegt gewoon dat het niet kan.

Het is een kwestie van mind sets. Een materialistisch persoon die overtuigt is van de onveranderlijkheid en eindigheid van het fysische bestaan zal er zelfs niet willen over lezen omdat hij al overtuigt is dat het zo is.

Merk wel op dat rationele, materialistische personen (o.a wetenschappers), door zo'n ervaring wel plots zijn gaan geloven dat er "meer" is, na zo een bepaalde ervaring, al was het nu door een bijna doodservaring of door hallucinogenen die een andere staat van bewustzijn uitlokken.

Als we willen vasthouden aan het morderne wetenschappelijke wereldbeeld dan moeten we inderdaad stellen dat al deze mensen bedrogen zijn door verbeeldingen van hun eigen hersenen, en dat ze geloven in iets dat er niets is door deze hersenlijke dwalingen.
De andere uitleg is dan dat zij inderdaad iets opgevangen hebben van iets meer, iets parrallel, door in een veranderde staat van bewustzijn te treden. Dat de hersenen niet de oorpsrong zijn van het bewustzijn, maar slechts de drager ervan om deze fysische realiteit te beleven.

Paranormale toestanden zoals astrale projectie, klopgeesten, dromen (voorspellende enz... ) en paranormale gesprekken...

Er is hier omtrent nog maar weinig bewezen.

Maar dat van die chemische processen kan dicht in de buurt komen natuurlijk, onze brains werken nu eenmaal zo.

Verder is er ook nog een theorie, dat we een soort van paranormale begaafdheid zouden kunnen hebben, waardoor, we met mekaar kunnen communiceren, ... (een soort van dierlijk kuddegevoel, zeg maar... )

We weten het niet, wat het precies is, dat er iets kan zijn ga je me niet horen ontkennen. Maar er is nog altijd geen strikte verklaring voor.

hoe dan ook als er iets is, maakt het deel uit van onze natuur, (onze waarheid) en is het alleen nog niet ontdekt.
Oud 4 april 2006, 12:20   #5123
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Met Albert Hoffman den fietser(insiders weten wat ik bedoel ) en Exodus heb ik geen moeite. Wat herr Flick daar uitkraamde, is wat je al 40 jaar hoort. Altijd wordt er over roze olifanten gesproken, over vliegen en uit het raam springen.
Ok mijn beste tripper, wat zie je, dan, wat voor psychedelische effecten of mooie droombeelden krijg je voor je ogen, gesponnen of hoor je...

Beschijf uw fantastische trip, ne keer... ik ben een en al oor.

En tot wanneer krijg je flashbacks, of kun te terug beginnen trippen na je laatste gebruik...
Oud 4 april 2006, 13:10   #5124
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
I.v.m met zogenaamde parralle realiteiten die hier soms aangeraakt worden is het interessant om eens te zien wat de ontdekker van LSD , de wetenschapper Albert Hoffman daarover te zeggen heeft. Vele culturen hebben hallicunogenen gebruikt om zogenaamde "parralle" werelden, mentale universa te bezoeken, bv de shamanen. LSD was een stof die dit naar miljoenen gebracht heeft.
Ach, 'parallelliteiten' zijn slechts de voorbode van het holisme; dan is dat 'separatisme' niet meer nodig. De integratie van al die parallelle werelden in één wereldbeeld is precies een mogelijkheid die het 'paranormale' (zoals velen het plegen te noemen) weet te bieden.

Een holistische wereldvisie; vele mensen hebben er ondertussen kaas van gegeten. Zo weten we ondertussen echt wel dát het zin heeft om te bidden voor het welzijn van mensen die worden onderdrukt. Het beïnvloedt in elk geval de eigen levenshouding. Dit is mede bewezen via de chaos-theorie.

Dat er een 'wereld buiten de onze' zou zijn, gaat er bij mij niet in. Juist omdat ik daar ben geweest. En er was niets. Enkel in de 'lagere regionen', toen mijn brein als het ware werd 'heropgestart', ontstonden er visioenen. Dingen als voorspellingen, engelen en dat soort zaken, volledig verklaarbaar vanuit mijn eigen geest en compleet stoelbaar op de theorie van chemie in het eigen hoofd. Er was niets, maar dan ook niets dat mij ook maar in het geringst deed vermoeden dat er zoiets als god, aliens of wat-dan-ook buiten mijn eigen, menselijke bewustzijn zou bestaan.

Niets. En ik denk dat er hier op dit forum niet veel rondlopen die zo ver (buiten zichzelf?) hebben durven gaan als ik, dat meen ik serieus.. Niets.

De Schoonheid wordt immers niet voor niets gevonden in de verstilling, in het Niets, de Leegte van het Bestaan? Die is niet leeg om te worden ingevuld; dat is de denkfout die mensen (als Pin d'Ar bijvoorbeeld) telkens weer maken. Die leegte =. Dat wij, mensen, die telkens weer inkleuren, is onze eigen zorg. Dat hoeft niet, want in essentie is de mens leeg. Niets. Schoonheid van het moment, zen, tijdloos, god.

De rest is eigen invulling (of die van anderen, natuurlijk)
Dat is voor mij de Nieuwe Wereld Orde; mensen die in zichzelf durven te geloven.

Laatst gewijzigd door Mephisto : 4 april 2006 om 13:11.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 13:46   #5125
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

LSD is remarkably non-toxic, has no known adverse physical after-effects, other than fatigue and a lingering sensation of mind-expansion.

However, LSD is a powerful mental amplifier. If you are feeling depressed, anxious, sick at the world, at the quality of modern television, at rampant consumerism, at life in general, do not take LSD

LSD's effects and your reaction to them are strongly determined by set and setting. Set is your mindset when taking the drug; setting is where you are.

The LSD effect makes you enormously sensitive to your environment. You should always be in a safe, comfortable environment, preferably with a friend you trust. The higher you fly, the safer must be the landing arrangements. Many users recommend being outside, in a beautiful setting in nature.

We cannot reinforce this enough: this is not a drug to be taken arbitrarily.

bad trips
The most notorious peril from taking LSD is the 'bad trip' when the experience turns frightening and traumatic. You can find out more about bad trips and how to avoid them on our page here.

Of all psychedelic drugs, LSD probably has the highest potential for creating bad trips, thanks to its sheer power and the impossibility of judging the dose of street LSD. Also, LSD can bring buried and repressed unconscious material into conscious awareness. This can be traumatic and frightening if unexpected.

Most people who have experienced a bad trip do not touch the drug again. Experienced users and 'hard heads' accept that bad trips as part of the territory.

dosage
Street LSD varies massively in quality. Heat, air and light all degrade LSD and there is no way of telling how much you're getting on a single blotter.

On average, today's tabs carry between 40 (low dose) and 150 micrograms of LSD (medium dose).

IMPORTANT: Always wait at least two hours before deciding the LSD is not working. The come-up period can take this long. Do not take another tab. You may well end up in a dimension not of your choosing.

don't do it alone
Tripping alone for the first time is not recommended. An experienced and trusted friend should either be your tripping partner, or should abstain and act as a sober sitter or guide to be around and help you if you get into troubled waters.

be in a nice place
If you're going to trip, please do it in a pleasant and serene environment. No phone calls. No visitors. Be near to nature or surround yourself with attractive plants, pictures, fruit, and other such décor. Have a selection of beautiful music within reach to enhance the mood and help you relax.

If you are dosing with friends, ensure you all take the same amount, at the same time, in full view of everyone else. This will decrease any chance of paranoia and ensure you are all on the same level.

flashbacks
Flashbacks or the random reliving of aspect of a psychedelic drug experience are often cited as a common side-effect of hallucinogenic drugs, especially LSD. Physicians now refer to this as a condition known as Hallucinogen Persisting Perception Disorder (HPPD). HPPD only appears to manifest in a small percentage of (perhaps heavy) users.

The main symptoms are persistent 'visuals': trails, geometric shapes, flashes in the peripheral vision, after-images and halos around objects. It can last for weeks even years after the drug.

For more detailed information, please visit this support site.

Niet direct vliegen dus, maar laat ons zeggen dat de waarschuwingen er ook niet naast zijn, in mijn ogen dus pure smeerlapperij...

nu ja, als ge er u goed mee voelt, ik hou u niet tegen ...
Oud 4 april 2006, 13:58   #5126
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Most dangerous however are those with who feel they have “few alternatives left in life” and are gripped with a “potentially dangerous eagerness and strong motivation to have a psychedelic session”. He explains:

“They find themselves in a subjectively unbearable situation of intense conflict associated with great emotional distress and tension. Typical characteristics include serious questioning of the meaning of life, toying with suicidal fantasies, and a careless and risky approach to various life-situations in general…In their fantasy LSD becomes the magic tool that will give them instant relief, either by mediating a miraculous cure or by precipitating self-destruction.”
LSD Psychotherapy, Stanislav Grof (Hunter House, 1980) p. 56

Ok, we vliegen nog steeds niet, maar ge ziet wel waar we langzaamaan naartoe zweven...
Oud 4 april 2006, 21:45   #5127
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto Bekijk bericht
Dat er een 'wereld buiten de onze' zou zijn, gaat er bij mij niet in. ...
........
Niets. En ik denk dat er hier op dit forum niet veel rondlopen die zo ver (buiten zichzelf?) hebben durven gaan als ik, dat meen ik serieus.. Niets....
.......
De Schoonheid wordt immers niet voor niets gevonden in de verstilling, in het Niets, de Leegte van het Bestaan? Die is niet leeg om te worden ingevuld; dat is de denkfout die mensen (als Pin d'Ar bijvoorbeeld) telkens weer maken. Die leegte =. Dat wij, mensen, die telkens weer inkleuren, is onze eigen zorg. Dat hoeft niet, want in essentie is de mens leeg. Niets. Schoonheid van het moment, zen, tijdloos, god.

De rest is eigen invulling (of die van anderen, natuurlijk)
Dat is voor mij de Nieuwe Wereld Orde; mensen die in zichzelf durven te geloven.
Wel Mephisto, ik kan je voor een groot stuk volgen, maar ik kom tot een andere conclusie. Ik heb geen ervaringen met "hulpmiddelen" (drugs). Wel met diepgaande meditatie. Ik herken bepaalde zaken die je zegt, zonder de ervaring van de drugs te hebben gehad. We / ik kunnen daar wellicht veel dieper op ingaan, maar in deze discussie wil ik het beperken.

De verstilling, de leegte, het afstand nemen van al het materiële ... Je treedt in een andere dimensie. Je neemt afstand van de materiële wereld en je ziet die "schoonheid" waarover je spreekt in de meest simpele dingen/ervaringen. Uiteindelijk heeft elke mens de gave om dat te ervaren, en uiteindelijk keren we zo als mens terug naar het "originele", het zuivere. We keren terug naar de essentie, nl dat we als mens allen met elkaar verbonden zijn in het mens zijn zelf, en niet omdat er een of andere god ons dat verplicht te doen.

Wat wil ik nu zeggen hier in de discussie? Ik besluit zoals jij, dat meditatie inderdaad inzichten brengt zoals het sterk geloof in de mens en in zichzelf. Maar dat is nu net hetgene wat sterk ontbreekt en zelfs tegengegaan wordt door de "cultuur" van wat we in de discussie aanduiden als "nieuwe wereldorde": de cultuur van materieel bezit, ongebreidelde macht, geld, hebzucht. Het doel om steeds hogerop te geraken, meer te verdienen, meer macht te hebben en meer materiële welvaart, zonder grenzen. Op zich is daar niet echt iets mee verkeerd. Waar het wel verkeerd mee zit, is het feit dat men dit doet via misleiden van anderen, op niets ontziende wijze mensen tegen elkaar opzetten om nog meer te bekomen = steeds ten koste van anderen. Hoe meer geslepen je bent, hoe verder geraakt in het systeem, als individu, als natie. De facto drijft het mensen uit elkaar. D?*t is wat er gebeurt in de cultuur van de nieuwe wereldorde...

En voor diegenen die denken dat dat de visie is van een loser... ik draai al 20 jaar mee op hoog niveau in verscheidene bedrijven. Maar hoe hoger ik zit, hoe meer ik de grote deceptie zie. Ik sta van niets meer verbaasd. Het is zien en zwijgen.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 22:01   #5128
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Het zou toch eerder bizar zijn als het enige wat "echt" is hetgeen is wat wij met onze beperkte zintuigen kunnen waarnemen....wij zijn immers ook maar simpel(e 'zielen'?).

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 4 april 2006 om 22:09.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 22:09   #5129
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht

En voor diegenen die denken dat dat de visie is van een loser... ik draai al 20 jaar mee op hoog niveau in verscheidene bedrijven. Maar hoe hoger ik zit, hoe meer ik de grote deceptie zie. Ik sta van niets meer verbaasd. Het is zien en zwijgen.
In die lijn;studies wijzen vaak ook uit dat het merendeel van diegenen die het "maken" bepaalde negatieve karaktertrekken bezitten die ervoor zorgen dat ze hoger scoren dan de meesten in tests om te zien in welke mate iemand een psychopaat is-het zijn vaak psychopaten,zij het eerder onopvallend(vb:weinig inlevingsvermogen-het is niet moeilijk in te zien waarom dat een voordeel kan zijn om te "klimmen").
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2006, 08:27   #5130
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Aspartaam is goed voor je zegt de regering.... en wat met al die studies die dat tegenspreken? Zullen we maar negeren, want als de regering het zegt is het waar.... Het is o.a met behulp van Rumsfeld dat aspartaam is goedgekeurd in een niet al te zuivere move. Ja die NWO mannen zitten overal.

http://www.prisonplanet.com/articles...goodforyou.htm
Oud 5 april 2006, 09:19   #5131
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Wel Mephisto, ik kan je voor een groot stuk volgen, maar ik kom tot een andere conclusie. Ik heb geen ervaringen met "hulpmiddelen" (drugs). Wel met diepgaande meditatie. Ik herken bepaalde zaken die je zegt, zonder de ervaring van de drugs te hebben gehad. We / ik kunnen daar wellicht veel dieper op ingaan, maar in deze discussie wil ik het beperken.

De verstilling, de leegte, het afstand nemen van al het materiële ... Je treedt in een andere dimensie. Je neemt afstand van de materiële wereld en je ziet die "schoonheid" waarover je spreekt in de meest simpele dingen/ervaringen. Uiteindelijk heeft elke mens de gave om dat te ervaren, en uiteindelijk keren we zo als mens terug naar het "originele", het zuivere. We keren terug naar de essentie, nl dat we als mens allen met elkaar verbonden zijn in het mens zijn zelf, en niet omdat er een of andere god ons dat verplicht te doen.

Wat wil ik nu zeggen hier in de discussie? Ik besluit zoals jij, dat meditatie inderdaad inzichten brengt zoals het sterk geloof in de mens en in zichzelf. Maar dat is nu net hetgene wat sterk ontbreekt en zelfs tegengegaan wordt door de "cultuur" van wat we in de discussie aanduiden als "nieuwe wereldorde": de cultuur van materieel bezit, ongebreidelde macht, geld, hebzucht. Het doel om steeds hogerop te geraken, meer te verdienen, meer macht te hebben en meer materiële welvaart, zonder grenzen. Op zich is daar niet echt iets mee verkeerd. Waar het wel verkeerd mee zit, is het feit dat men dit doet via misleiden van anderen, op niets ontziende wijze mensen tegen elkaar opzetten om nog meer te bekomen = steeds ten koste van anderen. Hoe meer geslepen je bent, hoe verder geraakt in het systeem, als individu, als natie. De facto drijft het mensen uit elkaar. D?*t is wat er gebeurt in de cultuur van de nieuwe wereldorde...

Straddle, hier kan ik goed in mee. En ik ben het er ook mee eens.
Ik zei dan ook voor mij. Dat die nieuwe cultuur van grijpen & graaien een wijdverbreid fenomeen is, daar kan ik -alleen- weinig tegen doen. Ik kan enkel eerlijk blijven en doorzetten. Een thuishaven bieden voor die mensen die daar wèl in meekunnen; in een eerlijke wereld, zonder deceptie op grote schaal.

ps. qua drugs: dat is voor het bewustzijn niet interessant. De beste [lees: hoogste] ervaringen met bewustzijn heb ik in nuchtere toestand opgedaan, jaren nadat ik welke vorm van drugs dan ook had afgezworen. Sex is trouwens ook een hele goede trigger, naast meditatie en repetitie (zen).

Laatst gewijzigd door Mephisto : 5 april 2006 om 09:19.
Oud 5 april 2006, 09:21   #5132
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Het zou toch eerder bizar zijn als het enige wat "echt" is hetgeen is wat wij met onze beperkte zintuigen kunnen waarnemen....wij zijn immers ook maar simpel(e 'zielen'?).
En wat als het "bizarre" de beste levenshouding oplevert?
Ik vind het nog niet eens zo bizar; waarom zou de "simpele ziel" NIET voor "echt" kunnen gaan?
Einstein zei niet voor niets: de waarheid is eenvoudig. Probeer het echter niet simpeler te maken dan het werkelijk is. (of zoiets)
Oud 5 april 2006, 09:35   #5133
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Paranormale toestanden zoals astrale projectie, klopgeesten, dromen (voorspellende enz... ) en paranormale gesprekken...

Er is hier omtrent nog maar weinig bewezen.

LOL

Hmmmm, en als het nou zo is dat de mensen die de 'wetenschap' opgezet hebben en zo, zware occultisten waren en ze juiste de 'wetenschap' zo opgezet hebben zodat er binnnen de wetenschap geen ruimte is voor zulke, zoals hierboven genoemde zaken, zodat we niet achter hun 'geheim' komen?
De meeste oprichters van de 'wetenschap' waren namelijk occultisten

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2006, 09:53   #5134
Mephisto
Minister

Standaard

Stevia in België: http://www.stepa.be/nederlands.html
Oud 5 april 2006, 11:20   #5135
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je het antwoord weet,waarom post je dan tot twee maal toe NIET het antwoord?

Waarom zijn ze er sommige dagen niet en andere wel?
En waarom veranderen sommige contrails in bewolking en andere niet?
Ik HEB het antwoord op bovenstaande vragen al gepost. U ging daar niet op in.

Pas daarna kwam u aandraven met "en ik heb gisteren dit gezien en vandaag dat, verklaar dat dan". U begrijpt dat ik onmogelijk zulke "vragen" kan beantwoorden.

Citaat:
Het is misschien handig deze dan in je post te verwerken (een link is snel gepost..).
Links uit de jaren '70 zijn moeilijk te vinden 8)

Maar omdat ik een goed mens ben, wil ik je wel een hedendaagse link geven waarin naar de bewuste referentie verwezen wordt:

http://www.kennislink.nl/web/show?id=142245

Op deze link staat ook de rudimentaire wetenschappelijke achtergrond van contrails vermeld. Veel leesplezier !
Oud 5 april 2006, 13:43   #5136
exodus

Standaard

Citaat:
[SIZE=4]Top Scientist Advocates Mass Culling 90% Of Human Population[/SIZE]

Fellow professors and scientists applause and roar approval at elite's twisted and genocidal population control agenda

Paul Joseph Watson & Alex Jones/Prison Planet.com | April 3 2006

I.v.m met die wetenschapper Pianka (of the Lizard men zoals hij zichzelf graag noemt ), die zegt dat 90% van de mensen moeten afgemaakt worden... blijkbaar mag je geen holocaust ontkennen maar mag je wel een verkopen als het binnen het gedachtengoed van de NWO elite past... Dezelfde elite die verantwoordelijk is voor de uitroeing van de Joden.

En hij is zeker niet de enige van de elite die dit verkoopt, in het artikel wordt daar uitvoerig op ingegaan.
Oud 5 april 2006, 14:00   #5137
Elo
Uw buurtmoderator
Burgemeester

Elo's schermafbeelding

Standaard

In navolging van Peter Johan wens ik de trouwe draadbezoekers er nogmaals op te wijzen dat deze draad zich strikt moet houden op politieke en internationale zaken, en dat onderwerpen als pseudo-wetenschap, de invloed van chemicaliën en bovennatuurlijke waarnemingen niet thuishoren in dit subforum.

Gelieve u voor zulke onderwerpen te wenden tot de subfora Religie of K&K. Ik ben niet van zin in deze draad wat knip -en plakwerk te gaan doen, dus als er nog meer van die uitwijdingen zijn die helemaal off-topic gaan, wordt de draad in z'n geheel verplaatst.

Dank voor uw begrip,

Elo
Uw buurtmoderator

Laatst gewijzigd door Elo : 5 april 2006 om 14:01.
Elo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2006, 14:06   #5138
exodus

Standaard

Een beetje soepelheid kan nooit kwaad, het is in feite maar één draad, en een van de langstlopende en grootste op het forum.
Maar goed, waarom het nu plots moet veranderen, blijkbaar hebben sommigen hier connecties met de mods zodat ze alles strikt naar de letter willen toepassen om eventueel de draad te kunnen verplaatsen. Mij goed, ik zal enkel nog posten over de NWO politiek, maar vind het wel stom, soms kom je zoiezo op zijwegen, dat is onvermijdelijk.

Laatst gewijzigd door exodus : 5 april 2006 om 14:07.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2006, 14:19   #5139
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een beetje soepelheid kan nooit kwaad, het is in feite maar één draad, en een van de langstlopende en grootste op het forum.
Maar goed, waarom het nu plots moet veranderen, blijkbaar hebben sommigen hier connecties met de mods zodat ze alles strikt naar de letter willen toepassen om eventueel de draad te kunnen verplaatsen. Mij goed, ik zal enkel nog posten over de NWO politiek, maar vind het wel stom, soms kom je zoiezo op zijwegen, dat is onvermijdelijk.
Ik begrijp dit ook niet.
Als je elke draad waar een off-topicpost wordt geplaatst, moet gaan verhuizen naar K&K, dan kan je 90% van alle draden naar daar zetten.
Op bijna ELKE draad worden wel eens persoonlijke antwoorden gegeven die NIETS met het onderwerp vandoen hebben.
Anyway, ik zit hier al 4 jaar en nog nooit problemen gehad.
Maar met de hele historie van die verdwenen posts in het achterhoofd, (die de admins WEIGEREN terug te plaatsen, ondanks HERHAALDELIJKE en vriendelijke vraag) als ze nu ook nog eens deze draad gaan verplaatsen, ze doen maar, maar MIJ zie je hier dan niet meer.
Btw, zouden de admins zich niet beter eens bezighouden te zorgen dat hun forum niet om de twee dagen plat ligt, ipv liggen te zeuren over futuliteiten als deze???
Oud 5 april 2006, 14:38   #5140
exodus

Standaard

Dit is de reactie die ik naar de moderator gezonden heb nadat ik van hem een PB ontvangen heb (die ik niet zal kopieren omdat ik niet weet of ik de toestemming heb), maar het kwam erop neer dat hij zegt dat er in de draden niet teveel mag afgeweken worden omdat het anders onoverzichtelijk wordt.

Dit is mijn reactie daarop:
Citaat:
Ik versta je reactie en wat je zegt is heel begrijpelijk, het forum moet een beetje overzichtelijk blijven.
Maar, deze draad bestaat al bijna en jaar, en het is pas sinds kort dat de moderatie op deze draad is beginnen in te pikken, nadat bepaalde personen (voornamelijk Lombas) zich hieraan zich beginnen storen hebben.
Ik heb dus zo het sterke vermoeden dat het niet aan de mods ligt die plots beslist hebben van de de draad te "kuisen", maar aan bepaalde personen die onze posts niet kunnen verdragen die de mods bewerkt hebben om zo te reageren. Je moet begrijpen dat dat bij ons ook niet zo zuiver overkomt.

Ik heb altijd gevonden dat de moderatie het goed doet, maar als je zo indrukken van belangenvermenging krijgt dan is dat ook niet zo leuk.

Deze draad is een beetje een vergaarbak voor alternatieve onderwerpen, en ik respecteer ieder zijn mening, maar wat voor de één ongeloofwaardig is, is voor de andere misschien niet. Dat bedoel ik met soepelheid. De NWO draad zal er niet beter op worden als die alternatieve onderwerpen weg zijn. Iedereen weet waar de NWO draad voor staat. En de nieuwelingen kunnen van in het begin lezen en er zo in geraken.

Laatst gewijzigd door exodus : 5 april 2006 om 14:38.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be