![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ik erover denk, Pieke is zelfs naar het buitenland moeten vluchten!
![]() |
#5162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
( ![]()
![]() |
![]() |
#5163 |
Minister-President
|
![]() Overigens, Mam, het is niet alsof jij er iets aan doet hé. Mijn draad staat al een tijdje droog...
Doe maar, stel een vraag, doe maar... ![]()
![]() |
#5164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik zal eens kijken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5165 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vanaf wanneer houdt iets op moderne kunst te zijn en verwordt het in eloquent verpakte uitwerpselen op een bedje van uitwerpselen? Hoeveel rust en alleen-tijd heb je nodig om te functioneren? Jij en je gezin stappen per ongeluk in een tijdscapsule in plaats van de lift. En het is zo'n eenrichtingscapsule die direct automatisch terug in de tijd reist. Voor je het weet zie je al 1800, 1750, 1700,.. passeren! Het kan iedereen overkomen. Welk jaartal tik je snel in op het display vooraleer je klem zit aan de oerknal? En waarom? Welk voorwerp heb je toevallig gelukkig ook net bij? Laatst gewijzigd door Liederik : 1 maart 2012 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5166 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals veel leken heb ik toch meer waardering voor schilderijen die (tenminste) iets figuratiefs hebben. Citaat:
Ik zal hier niet in details treden, maar tijdens mijn eerste verblijf in Basel had ik te weinig rust en te weinig alleen-tijd, en dat was voor mij een no no het jaar daarop. Thuis zit het natuurlijk anders. Ik kon moeilijk aan een baby van twee maanden zeggen dat ze maar moest stoppen met bleiten omdat ik aan rust toe was. Citaat:
Interessante periodes lijken me de Renaissance, de Verlichting, het einde van de 19de eeuw. Als ik moet kiezen dan bijvoorbeeld 1895. Ik vrees dat we liefst een doeltreffend wapen met voldoende munitie bij moeten hebben. (Voor de tijdsreis wel leren dat wapen te gebruiken.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 maart 2012 om 16:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5167 |
Minister
|
![]() Een ideetje waarmee ik speel.
Zou de verhouding tussen het aantal keer iemand een bepaald woord gebruikt en het totaal aantal woorden vaak idiosyncratisch zijn? M.a.w. zou men aan de hand van deze verhouding iemand uniek kunnen identificeren in een populatie zoals bijvoorbeeld een internetforum? Een database vullen met daarin het aantal keer dat iemand een bepaald woord gebruikt heeft lijkt me niet zo moeilijk. Maar zou er een relatief 'goedkoop' algorithme zijn die hierin statistisch significante waarden kan herkennen? Wat vind je van mensen die de Forummer Van De Week schaamteloos misbruiken om hun eigen hobby projectjes te verrijken?
![]() |
#5168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mocht je de psychopaat in jezelf vrij spel geven natuurlijk... Ik kan in elk geval enkele namen bedenken die je rond 1895 Dextergewijs als oefenmiddel had kunnen gebruiken...
Laatst gewijzigd door lombas : 2 maart 2012 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
* sends 250.000 berzerkers and a baron to Firestone, hoping Mam will tear down the wall defenses with rams and catapults * Voil�*, alweer een lokaal conflictje opgelost. Laatst gewijzigd door Knipp : 2 maart 2012 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bepaalde dubbelnicks (bijvoorbeeld van Pindar, Zeikstraal, Sinistra, Guderian) herkent men meestal vlug aan de thema's en de "stijl". Slimmere dubbelnickers zullen wellicht hier bewust iets aan doen. Toch denk ik dat er in het woordgebruik uiteindelijk patronen zullen ontstaan. Citaat:
Het zou met niet verbazen mocht zoiets een vrij goede dubbelnickvoorspeller blijken. Enig misbruik van de Forummer Van De Week is verfoeilijk en dient streng beteugeld te worden.
![]() |
![]() |
#5172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nu je het zegt, ik zie in 1895 ook een aantal Dextergewijze oefenobjecten.
![]() |
![]() |
#5173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een lef, een fundamentele discussie over aard en wezen van een subforum van "Over koetjes en kalfjes..." afdoen als een lokaak conflictje!
![]() |
#5174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is ieder mens in staat om te moorden?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5175 |
Staatssecretaris
|
![]() Welk record wil je breken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vind je van Haydn?
![]() |
![]() |
#5177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me zo'n vraag waar talloze eindwerken over geschreven werden.
Hoe men dat soort vraag kan beantwoorden is me niet duidelijk. Echte experimenten kan men niet opzetten. Men kan wel labo experimenten opzetten rond het thema (varianten op het Milgram experiment), maar dat is toch nog anders dan een rl moord. Ik kan me best voorstellen dat de meeste mensen in staat zijn een mens te doden. Een mens vermoorden, ik kan enkel hopen dat de meeste mensen daar niet toe in staat zijn, maar ik weet het niet.
![]() |
#5179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kortste bewijs ooit voor een van de grote open vragen uit de wiskunde zou wel tof zijn.
![]() |
#5180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door deze vraag kwam ik tot de verbijsterende vaststelling dat ik bitter weinig werken van Haydn kende.
Even wat youtuben leerde me dat het wel in de smaak valt, daar zal ik dus iets aan moeten doen. Dit ... Citaat:
Hoe dan ook, dag Anna List.
![]() |