Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 december 2009, 01:45   #501
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.548
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Kwatsj. Ik ken er niet één die Vlaams Blok stemt en ik maak me sterk dat ik toch wel wat meer homo's ken dan jij...
Ik ken er toch wel een hoor, nl mijn neef.
En de reden waarom hij voor het VB stemt is omdat hij in het centrum van Antwerpen woont samen met zijn vriend en ze beiden al de ''geneugten'' van de multiculturele verrijking hebben mogen ondervinden.

Laatst gewijzigd door daiwa : 11 december 2009 om 01:45.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2009, 06:34   #502
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Durft u naar Italië te reizen? Of is Italië misschien nog een fascistische nazistaat?
1) Ja (ben er dit jaar nog geweest)
2) Neen, heb ik dat ergens gezegd misschien?

Holebi's worden in Italië niet vervolgd, maar worden er wel als derderangsburgers beschouwd.

Als een man sterft dan mag zijn weduwe in het huis blijven wonen tot ze zelf sterft of hertrouwd, ook al is ze geen mede-eigenares van het huis. Het huis is dan het "naakte eigendom" van de erfgenamen (ik heb de term niet uit gevonden : het is van de erfgenamen maar ze kunnen er nog geen gebruik van maken). De weduwe heeft het vruchtgebruik tot ze sterf of hertrouwd (ze mag er in blijven wonen zonder te betalen, maar kan het niet verkopen of verhuren want het huis is niet van haar).

Aangezien homo's in Italië niet kunnen huwen, en er ook geen andere vorm van partnerregeling bestaat komt de overlevende partner op straat terecht, want hij kan geen beroep doen op het vruchtgebruik.
Zelfs als hij wel mede-eigenaar is van de woning zal hij de woning waarschijnlijk moeten verkopen, want hij kan niet erven van zijn overleden partner, dus gaat de helft van de woning naar de erfgenamen van de overledene.

Bij een overlijden zijn heterokoppels dus veel beter beschermd dan holebi-koppels (en zo zijn er nog tal van vlakken waarop holebi-koppels zwaar benadeeld worden).
Gehuwde hetero's verliezen bij een sterfgeval hun partner, wat op zich al erg genoeg is, holebi's verliezen niet enkel hun partner maar ook meestal hun huis, wat ronduit mensonterend is. Dat is de situatie in Italië (en al die andere landen waar er nog geen partnerregeling is) en dat was de situatie in België voor de openstelling van het huwelijk of het erfrecht voor samenwonenden.
Het VB heeft steeds gestemd tegen gelijk welke beschermingsmaatregel voor holebi-koppels (samenlevingscontract, partnerregeling, enz...) en wil ook het huwelijk verbieden voor holebi-koppels. M.a.w. het VB wil dus terug naar de mensonterende situatie waarbij holebi's die "weduwnaar/weduwe" worden zonder rechten en zonder huis achter blijven.
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2009, 06:35   #503
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik ken er toch wel een hoor, nl mijn neef.
En de reden waarom hij voor het VB stemt is omdat hij in het centrum van Antwerpen woont samen met zijn vriend en ze beiden al de ''geneugten'' van de multiculturele verrijking hebben mogen ondervinden.
Dat is dan één tegenover al de holebi's die Raf en ik kennen die niet voor het VB stemmen
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2009, 06:43   #504
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik ken er toch wel een hoor, nl mijn neef.
En de reden waarom hij voor het VB stemt is omdat hij in het centrum van Antwerpen woont samen met zijn vriend en ze beiden al de ''geneugten'' van de multiculturele verrijking hebben mogen ondervinden.
Het is opvallend hoeveel vlaams blokkers op dit forum een neef, buur of vriend hebben die - al naargelang het onderwerp - voldoet aan de criteria die de vlaams blokker zo graag veralgemeent, in dit geval een homo die blijkbaar zo idioot is om tégen gelijke rechten voor homo's te zijn...



Alsof iemand d�*�*r nog intrapt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2009, 08:47   #505
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Het is opvallend hoeveel vlaams blokkers op dit forum een neef, buur of vriend hebben die - al naargelang het onderwerp - voldoet aan de criteria die de vlaams blokker zo graag veralgemeent, in dit geval een homo die blijkbaar zo idioot is om tégen gelijke rechten voor homo's te zijn...



Alsof iemand d�*�*r nog intrapt.
Misschien bestaan er wel mensen die een ruimere kijk op de wereld hebben en buiten hun enggeestig links wereldje kijken, een wereldje waar ze elkaar zitten op te jutten tegen het vb.
Misschien bestaan er mensen die een kennissenkring hebben waarin ook mensen zitten die anders denken dan zijzelf.
Misschien zijn er wel homo's die het land naar de knoppen zien gaan en het welzijn van het land voorop stellen en daardoor vb stemmen.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2009, 08:50   #506
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Misschien bestaan er wel mensen die een ruimere kijk op de wereld hebben en buiten hun enggeestig links wereldje kijken, een wereldje waar ze elkaar zitten op te jutten tegen het vb.
Misschien bestaan er mensen die een kennissenkring hebben waarin ook mensen zitten die anders denken dan zijzelf.
Misschien zijn er wel homo's die het land naar de knoppen zien gaan en het welzijn van het land voorop stellen en daardoor vb stemmen.
kan zijn.

maar ik kan me toch niet voorstellen dat er zoveel mensen bestaan die op een partij stemmen die openlijk zegt dat ze gediscrimineerd moeten worden.

je hebt uiteraard overal domme mensen, er zullen er dus wel zijn hé, maar veel kunnen het er niet zijn.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2009, 09:02   #507
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
kan zijn.

maar ik kan me toch niet voorstellen dat er zoveel mensen bestaan die op een partij stemmen die openlijk zegt dat ze gediscrimineerd moeten worden.

je hebt uiteraard overal domme mensen, er zullen er dus wel zijn hé, maar veel kunnen het er niet zijn.
Dom! Wat is dom?
Een ander voorbeeld dan maar, een steuntrekker die links stemt omdat hij dan bv maandelijks meer geld zou trekken, maar wel weet dat de linksen zijn land naar het bankroet helpen. Is die dom of slim?
Of je stelt je eigen belang voorop of je stelt het belang van de maatschappij voorop. Nu ben ik geneigd te denken dat de meeste linksen het eigen belang voorop stellen.
Ze zitten hier te kakken op Fransen, Nederlanders, Zwitsers, Joden, Amerikanen enz. maar over de moslim vriendjes mag met geen woord gerept worden of ze staan op hun achterste poten. Is dat slim? Blindelings de multicul aanhangen.
Zo zullen er homo's zijn die die multicul zo beu zijn als kou pap, en moeten kiezen tussen twee kwaden, en dan maar voor het minste kwaad kiezen, nml het vb, die spreken tenminste niet over homo's van hun minaretten te gooien.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 11 december 2009 om 09:05.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2009, 09:05   #508
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Dom! Wat is dom?
Een ander voorbeeld dan maar, een steuntrekker die links stemt omdat hij dan bv maandelijks meer geld zou trekken, maar wel weet dat de linksen zijn land naar het bankroet helpen. Is die dom of slim?
Of je stelt je eigen belang voorop of je stelt het belang van de maatschappij voorop. Nu ben ik geneigd te denken dat de meeste linksen het eigen belang voorop stellen.
Ze zitten hier te kakken op Fransen, Nederlanders, Zwitsers, Joden, Amerikanen enz. maar over de moslim vriendjes mag met geen woord gerept worden of ze staan op hun achterste poten. Is dat slim? Blindelings de multicul aanhangen.
het VB is, samen met de radicale katholieken, radicale moslims en andere radicale gelovigen trouwens, voor discriminatie van homo's. ok, de ene wat radicaler dan de andere, maar dan nog.

maw, een homo die op het VB stemt, is voor zijn eigen discriminatie. laat me dat toch wat bizar noemen.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2009, 19:12   #509
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.548
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Het is opvallend hoeveel vlaams blokkers op dit forum een neef, buur of vriend hebben die - al naargelang het onderwerp - voldoet aan de criteria die de vlaams blokker zo graag veralgemeent, in dit geval een homo die blijkbaar zo idioot is om tégen gelijke rechten voor homo's te zijn...
Van waar ken jij mijn familie?

En zoals ik al zei, mijn neef en zijn vriend hebben de ''geneugten'' van de multikul al aan de lijve mogen ondervinden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 00:20   #510
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Van waar ken jij mijn familie?

En zoals ik al zei, mijn neef en zijn vriend hebben de ''geneugten'' van de multikul al aan de lijve mogen ondervinden.
Jaja, we weten het nu wel...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2009, 09:50   #511
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Misschien bestaan er wel mensen die een ruimere kijk op de wereld hebben en buiten hun enggeestig links wereldje kijken, een wereldje waar ze elkaar zitten op te jutten tegen het vb.
Misschien bestaan er mensen die een kennissenkring hebben waarin ook mensen zitten die anders denken dan zijzelf.
Misschien zijn er wel homo's die het land naar de knoppen zien gaan en het welzijn van het land voorop stellen en daardoor vb stemmen.
In wiens belang is het dat holebi's derderangsburgers worden?

Degenen die binnen het VB het standpunt bepaald hebben tegen gelijke rechten voor holebi's hebben wellicht een rijke homobroer met een mooi huis en gunnen hun schoonbroer die erfenis niet, maar zien die schoonbroer nog liever dakloos worden, zodat ze zelf met de erfenis kunnen gaan lopen. Ik zou anders geen enkel belang kunnen zien om holebi-koppels dezelfde (erf-)rechten te geven als hetero-koppels.

Of welk belang heeft het VB er bij dat homokoppels waarbij een van de mannen een zwaar ongeluk krijgt en de partner er niet eens bij mag op de intensieve zorgen, of mee mag beslissen over de begrafenis, omdat hij geen officiële familie is (het huwelijk creeert een familieband)? Het enige argument dat ik hierbij kan bedenken is dat dit standpunt uit puur sadisme en leedvermaak is ontstaan.

Ik ben zo ook ooit eens voordat holebikoppels gelijke rechten hadden bijna de toegang tot mijn vriend ontzegd geweest op de intensieve zorgen omdat ik geen familie was. Gelukkig kwam de moeder van mijn vriend toen ook op dat moment en zei ze aan de verpleegster van dienst dat ik wel binnen mocht.
Als het aan het VB had gelegen, dan had ik geen bezoek mogen brengen aan mijn partner.
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 15:25   #512
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Hij zal de volgende verkiezingen géén stemmen meer halen voor het VB...
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 15:34   #513
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Hij zal de volgende verkiezingen géén stemmen meer halen voor het VB...
En waarom niet
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 15:36   #514
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
En waarom niet
Hierom niet:

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101124_075
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 16:12   #515
Inno
Minister-President
 
Inno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 december 2009
Berichten: 5.746
Standaard

De linksen en zijn tegenstanders steken nu al de champagne koud.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2011, 00:28   #516
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Daar staat nergens dat Debie homo is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Eén link naar een artikel waar staat: "Bart Debie is homo" of "Bart Debie: "Ik ben homosexueel" " en je hoort mij niet meer hierover.
Ik heb de slappe lach. Dit is de grappigste draad ooit
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2011, 00:39   #517
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Totaal niet, Bart Debie is HOMO,en ik ga dit bewijzen,dat ik nu nog VB ga kiezen zoals ik 20 jaar gedaan heb is nu wel heel twijfelachtig !!!
Thnx VBerkes van het achterhoekje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus Bekijk bericht
02/552.41.55

[email protected]


Laat iets weten.
Hahahaha Ik doe het bijna in mn broek. Deze draad is zo leuk.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2011, 00:44   #518
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Ik blijf stilletjes hopen dat hij dat niet gestuurd heeft... dat zou echt té dom zijn voor woorden...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
OOK DUVELTJES GEVEN HUN FOUTEN TOE


Geachte,
Helaas moet ik u teleurstellen. Ik ben 100% hetero, gelukkig met mijn vrouwke en twee kindjes. Ik heb echter heel wat vrienden en kennissen die holebi zijn. Ik heb er echter – wat het holebi standpunt betreft – altijd een meer genuanceerde mening op na gehouden dan sommige van mijn partijgenoten. Ik zie dat niet als een probleem omdat ik voor de overige 99.9% achter de partijlijn sta. Ik zou het betreuren dat u uw stemgedrag zou afstemmen al naar gelang de geaardheid van de kandidaat. Hopende alsnog op uw stem te kunnen rekenen.

Mvg,

Bart Debie
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2011, 00:55   #519
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Tja niemand van ons kan weten of Debie verborgen verlangens of gevoelens heeft of niet.
de bakker bij ons op de hoek staat bekent als chickenzot.
Sinds kort uit hij zich als haantjesliefhebber.

Laatst gewijzigd door giserke : 27 juli 2011 om 00:57.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2011, 00:56   #520
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Tja niemand van ons kan weten of Debie verborgen verlangens of gevoelens heeft.

de bakker bij ons op de hoek staat bekent als chickenzot.
Sinds kort uit hij zich als haantjesliefhebber.
komaan, lees aub die reacties van duveltje en het antwoord van De bie op zn mail
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be