Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 december 2020, 08:47   #501
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.842
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Diegenen die bang zijn of twijfelen aan het vaccin, ik krijg er de sijskes van.

Herinneren jullie zich baby Pia?

Heeft die mama getwijfeld om haar kindje te laten inspuiten met iets dat eigenlijk helemaal niet getest was op mensen?

Jullie bangheid, jullie lafheid doen me denken aan het volgende, al even onmogelijk scenario:
koop zeker geen nieuwe auto, want die zou wel eens onvoldoende getest kunnen zijn en plots niet kunnen remmen of whatever.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat er allerhande sociale beperkingen komen voor mensen die niet ingespoten zijn zonder dat daarvoor een medische reden was.
Genre: vliegtuigvakantie, ok, maar inentingsbewijs voorleggen;
sollicitatie voor een nieuwe job, de baas zegt ok, maar inentingsbewijs voorleggen;
wil je naar de sauna? Of naar vankantiecentrum met een subtropisch zwembad Inentingsbewijs.
Levensverzekering voor dekking hypothecaire lening: yep.
En ik hoop uit de grond van mijn hart dat iedereen die het vaccin neemt overal bulten krijgt en dat hun haar eruit valt. En dan noem ik jullie allemaal trollen.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 09:09   #502
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Een ernstig antwoord op een ‘Covid is maar een griepje’ post? Neen dank u.
Corona is een griep x 2 of x3 (qua overlijdens). Niet x10 ofzo.

Voor de meesten is het gewoon een valling.

Het feit dat ik in zware griepseizoenen gewoon nog op café en of op restaurant ga, betekent niet dat ik me daarom ook vrijwillig met de griep zou willen besmetten.

Ik zie het gewoon als een berekend risico. Net zoals ik elke dag de fiets nemen naar mijn werk beschouw als een berekend risico. Ik zou het risico enorm kunnen verkleinen door te voet te gaan, maar dat zou me elke dag een uur vrije tijd kosten. Het feit dat ik dat risico wil nemen, betekent echter niet dat ik me vrijwillig onder een vrachtwagen ga gooien.

Risico's afwegen doet men altijd.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 09:11   #503
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
En ik hoop uit de grond van mijn hart dat iedereen die het vaccin neemt overal bulten krijgt en dat hun haar eruit valt. En dan noem ik jullie allemaal trollen.
Wat een charme...
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 09:14   #504
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.707
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
En ik hoop uit de grond van mijn hart dat iedereen die het vaccin neemt overal bulten krijgt en dat hun haar eruit valt. En dan noem ik jullie allemaal trollen.
Kojak gaat daar zijn kloten aan vegen.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 09:15   #505
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.776
Standaard

Toch wel hilarisch hoe de overheid tegelijkertijd vreest dat:
1) enerzijds het redelijk lang gaat duren vooraleer men iedereen kan vaccineren en me daarom gaat moeten werken met een hele rangorde van prioriteiten
2) anderzijds het moeilijk gaat duren om genoeg mensen te overtuigen om een vaccin te krijgen

Ja mannen, het is het ene of het andere hé. Als zelfs niet iedereen zich wil laten vaccineren, is er geen enkele reden waarom dit niet redelijk snel zou moeten kunnen gaan.

Het zal wel weer aan de incompetentie van de overheid liggen.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 10:07   #506
Rapture
Staatssecretaris
 
Rapture's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
de meest scheve vergelijking ooit.

Voor baby Pia was het vertrouwen op dit onbekend medicijn of doodgaan.
Nu is het algemeen geweten dat iedereen die het coronavaccin niet laat zetten, aan corona zal dood gaan.

En aan een nieuwe auto heb je ook nog praktisch voordeel.

Als 36-jarige heb ik een mogelijk, klein voordeel aan zo'n vaccin. Namelijk moest ik corona krijgen, word ik er niet (zwaar) ziek van. Als ik de tabellen van leeftijd erbij neem zie ik dat die kans in mijn categorie sowieso al enorm laag is. Met zo'n vaccin elimineer ik dus een heel klein risico. Ten eerste moet ik al besmet worden met corona en ten tweede moet ik er dan zwaar ziek van worden.

Kan ik evengoed mijn auto voorzien van kogelwerend glas, voor het geval dat...
__________________
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro.
Rapture is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 10:07   #507
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik kan dit niet goedkeuren. Is een ernstige persoonlijke aanval. Mag niet.
Waarom ? De dwangmaatregelen hebben een fascistische teintuur die zelfs de nazi's nooit aan de bevolking hebben opgedrongen.
Wie daar achter staat en het dictaat nog wat strakker toegepast wil zien, ja sorry eh, maar dan is die associatie nooit ver weg.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 10:08   #508
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik kan dit niet goedkeuren. Is een ernstige persoonlijke aanval. Mag niet.
Niet tegen u gericht dus niet bleiten.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 10:10   #509
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
En ik hoop uit de grond van mijn hart dat iedereen die het vaccin neemt overal bulten krijgt en dat hun haar eruit valt. En dan noem ik jullie allemaal trollen.
Wel, als ik builen en puisten krijg, en/of haaruitval ... dan beloof ik dat ik daar een foto van op het forum zet, zodat je nog meer kan lachen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 10:13   #510
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Corona is een griep x 2 of x3 (qua overlijdens). Niet x10 ofzo.

Voor de meesten is het gewoon een valling.

Het feit dat ik in zware griepseizoenen gewoon nog op café en of op restaurant ga, betekent niet dat ik me daarom ook vrijwillig met de griep zou willen besmetten.

Ik zie het gewoon als een berekend risico. Net zoals ik elke dag de fiets nemen naar mijn werk beschouw als een berekend risico. Ik zou het risico enorm kunnen verkleinen door te voet te gaan, maar dat zou me elke dag een uur vrije tijd kosten. Het feit dat ik dat risico wil nemen, betekent echter niet dat ik me vrijwillig onder een vrachtwagen ga gooien.

Risico's afwegen doet men altijd.
Risico's afwegen doet men inderdaad altijd.
Vooral inzake beleid, is het belangrijk. Maar in menselijke omgang, gebeurt er nog wel iets anders. Daar zijn andere dingen die meespelen in onze psychologie.
Maar zo oud als ik ben, heb ik het nog nooit meegemaakt dat hospitalen zich holderdebolder moesten reorganiseren.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 10:18   #511
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Toch wel hilarisch hoe de overheid tegelijkertijd vreest dat:
1) enerzijds het redelijk lang gaat duren vooraleer men iedereen kan vaccineren en me daarom gaat moeten werken met een hele rangorde van prioriteiten
2) anderzijds het moeilijk gaat duren om genoeg mensen te overtuigen om een vaccin te krijgen

Ja mannen, het is het ene of het andere hé. Als zelfs niet iedereen zich wil laten vaccineren, is er geen enkele reden waarom dit niet redelijk snel zou moeten kunnen gaan.

Het zal wel weer aan de incompetentie van de overheid liggen.
Wat zit je nou te filosoferen over de snelheid waarmee de Vlaming gevaccineerd zal worden?
Die snelheid zal wel afhangen van a) de leveringssnelheid en b) het aantal beschikbare plaatsen, verplaatsingsmogelijkheden van de bevolking en personeel van toediening.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 10:21   #512
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
...
Als 36-jarige heb ik een mogelijk, klein voordeel aan zo'n vaccin. Namelijk moest ik corona krijgen, word ik er niet (zwaar) ziek van. Als ik de tabellen van leeftijd erbij neem zie ik dat die kans in mijn categorie sowieso al enorm laag is. Met zo'n vaccin elimineer ik dus een heel klein risico.
...
Klopt volledig. Er zit een heel groot aspect van gemeenschapsgevoel aan vast.

Ik ga mogelijks een mail maken aan Puurs, met de suggestie dat ze op de bijsluiter van hun vaccin melden "niet geschikt voor asocialen en egoïsten".
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 10:21   #513
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Risico's afwegen doet men inderdaad altijd.
Vooral inzake beleid, is het belangrijk. Maar in menselijke omgang, gebeurt er nog wel iets anders. Daar zijn andere dingen die meespelen in onze psychologie.
Maar zo oud als ik ben, heb ik het nog nooit meegemaakt dat hospitalen zich holderdebolder moesten reorganiseren.
Tijdens zware griepseizoenen lagen de ziekenhuizen ook vol.

Dit is duidelijk een graad erger. Maar niet tien keer erger ofzo. Hoogstens 2x of 3x.

Hier een artikel uit 2018:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180314_03409930

"Naar schatting 550.000 Belgen hebben deze winter al de griep gekregen. Dat zijn er opvallend veel. Bovendien is de epidemie nog steeds niet voorbij. Het gevolg is grote drukte bij de huisarts maar ook in de ziekenhuizen. Sommige sturen patiënten zelfs noodgedwongen door naar andere klinieken.

...

Ook in ziekenhuizen elders in Vlaanderen is het erg druk, zo blijkt uit een rondvraag. “Hier gaat het veelal om hoogbejaarden met een longontsteking”, zegt Marc Van Ranst, viroloog van het UZ Leuven. “Sommigen liggen op afdelingen waar ze normaal nooit zouden terechtkomen. We zoeken plaats waar er plaats is: het water staat ons aan de lippen.” Van Ranst hoopt dat er snel beterschap komt. “Al zijn we waarschijnlijk nog meerdere weken zoet.”

“Het is inderdaad puzzelen om iedereen een plaatsje te geven”, zegt Lieve Ketelslegers van het Jessa ziekenhuis in Hasselt. “Op een gemiddelde dag zien we op de spoeddienst 120 patiënten. Nu zijn er dat soms bijna 200. Dat ligt vooral aan de griep.” Noodgedwongen stelde het Limburgse ziekenhuis vorige week een aantal (niet dringende) operaties uit om zo bedden vrij te houden.

Vorige winter stierven er tijdens het griepseizoen 4.117 meer mensen in ons land dan verwacht. De variant van het virus die toen circuleerde, was erg gevaarlijk voor bejaarden. Dit jaar gaat het om een mildere variant.
"


Nu is het allemaal nog een stap erger, maar het is niets volledig nieuw hé. Zelfs bij gewone griep waren er al capaciteitsproblemen en moesten operaties worden uitgesteld.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 10:22   #514
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat zit je nou te filosoferen over de snelheid waarmee de Vlaming gevaccineerd zal worden?
Die snelheid zal wel afhangen van a) de leveringssnelheid en b) het aantal beschikbare plaatsen, verplaatsingsmogelijkheden van de bevolking en personeel van toediening.
Ik merk gewoon dat men zich enerzijds zorgen maakt dat het lang zal duren vooraleer iedereen gevaccineerd gaat geraken maar men anderzijds denkt dat te weinig mensen zich zullen laten vaccineren.

Het is het één of het ander hé. Als er zo weinig mensen zich vrijwillig zouden willen laten vaccineren, dan moeten de mensen die dit wel willen toch snel gevaccineerd kunnen worden?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 10:24   #515
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.776
Standaard

Oh en voor ik een antivaxxer wordt genoemd: ik ben van plan me vrijwillig te laten vaccineren.

Ik zal waarschijnlijk wel even moeten wachten vooraleer ik als 29-jarige zonder bijzondere medische problemen aan de beurt kom.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 11:12   #516
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
het zal waarschijnlijk nog tot 2022 duren eer we zeker weten of die vaccin echt effectief is.
Mis.
We weten nu al dat het effectief is.
Maar nog niet precies voor hoeveel procent.

Hoe minder procent, hoe langer ambetant.
Hoe hoger procent, hoe rapper corona quasi uitgeroeid zal zijn.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 11:21   #517
schietboog
Minister
 
schietboog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Berichten: 3.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Tijdens zware griepseizoenen lagen de ziekenhuizen ook vol.

Dit is duidelijk een graad erger. Maar niet tien keer erger ofzo. Hoogstens 2x of 3x.

Hier een artikel uit 2018:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180314_03409930

"Naar schatting 550.000 Belgen hebben deze winter al de griep gekregen. Dat zijn er opvallend veel. Bovendien is de epidemie nog steeds niet voorbij. Het gevolg is grote drukte bij de huisarts maar ook in de ziekenhuizen. Sommige sturen patiënten zelfs noodgedwongen door naar andere klinieken.

...

Ook in ziekenhuizen elders in Vlaanderen is het erg druk, zo blijkt uit een rondvraag. “Hier gaat het veelal om hoogbejaarden met een longontsteking”, zegt Marc Van Ranst, viroloog van het UZ Leuven. “Sommigen liggen op afdelingen waar ze normaal nooit zouden terechtkomen. We zoeken plaats waar er plaats is: het water staat ons aan de lippen.” Van Ranst hoopt dat er snel beterschap komt. “Al zijn we waarschijnlijk nog meerdere weken zoet.”

“Het is inderdaad puzzelen om iedereen een plaatsje te geven”, zegt Lieve Ketelslegers van het Jessa ziekenhuis in Hasselt. “Op een gemiddelde dag zien we op de spoeddienst 120 patiënten. Nu zijn er dat soms bijna 200. Dat ligt vooral aan de griep.” Noodgedwongen stelde het Limburgse ziekenhuis vorige week een aantal (niet dringende) operaties uit om zo bedden vrij te houden.

Vorige winter stierven er tijdens het griepseizoen 4.117 meer mensen in ons land dan verwacht. De variant van het virus die toen circuleerde, was erg gevaarlijk voor bejaarden. Dit jaar gaat het om een mildere variant.
"


Nu is het allemaal nog een stap erger, maar het is niets volledig nieuw hé. Zelfs bij gewone griep waren er al capaciteitsproblemen en moesten operaties worden uitgesteld.
Maar u weet toch dat griepdoden niet mee tellen.
De voorstanders van de strenge coronamaatregelen willen alleen die inspanning doen voor corona (zolang het met andermans geld is).
Ze kunnen niet dezelfde moeite doen of empathie opbrengen voor een "banale" griepdode. Voor één of andere reden is diens leven minder waard.
__________________
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 11:23   #518
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.402
Standaard

Volgens de krant die ik deze morgen lees mogen de hysterisch bange antivaccinisten zich troosten: eer zij aan de beurt komen zal het nog maanden duren. Ondertussen kunnen ze met opengesperde ogen en vrees in de boezem de oudere gevaccineerden observeren en zich vergewissen of die geen builen, haaruitval, etterende zweren en bloederig sputum vertonen.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 11:24   #519
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Volgens de krant die ik deze morgen lees mogen de hysterisch bange antivaccinisten zich troosten: eer zij aan de beurt komen zal het nog maanden duren. Ondertussen kunnen ze met opengesperde ogen en vrees in de boezem de oudere gevaccineerden observeren en zich vergewissen of die geen builen, haaruitval, etterende zweren en bloederig sputum vertonen.
Ik hoop intussen nu al meer dan een half jaar dat men stopt met hysterisch doen over COVID 19.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2020, 11:52   #520
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Volgens de krant die ik deze morgen lees mogen de hysterisch bange antivaccinisten zich troosten: eer zij aan de beurt komen zal het nog maanden duren. Ondertussen kunnen ze met opengesperde ogen en vrees in de boezem de oudere gevaccineerden observeren en zich vergewissen of die geen builen, haaruitval, etterende zweren en bloederig sputum vertonen.
je lacht ermee, maar zo is het dus werkelijk.

zoals ik al zei: de hysterische vaccin adepten zijn mijn kanarie in de koolmijn. en ze zijn er zelfs nog blij om dat ze mogen proefkonijn spelen.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be