![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() .
Laatst gewijzigd door GaRnaaLBeeR : 8 september 2008 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Minister-President
|
![]() Dat is geen inhoudelijke vraag, maar een feitelijke vraag.
![]() |
#503 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat jij het compleet gek wil noemen om je ras (en de vreden tussen rassen) te bewaren, dan zou ik jou die titel ook willen geven.
![]() |
![]() |
#504 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn er meer scheidingen bij gemengde huwelijken dan bij niet gemengde huwelijken? Heb je daar cijfers over? Er zijn in het algemeen meer scheidingen tegenwoordig, zullen we dan maar tegen alle huwelijken zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je leest hoe men positief staat tegenover de euro-rus en dat vergelijkt met de toon in het artikel over obama http://nsalternatief.wordpress.com/2008/08/07/obama/ of over "abortus is Europese zelfmoord" http://nsalternatief.wordpress.com/2...ese-zelfmoord/ dan heb ik het wel begrepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Minister-President
|
![]() inderdaad
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#508 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Minister-President
|
![]() sorry, maar de tijd dat men mensen ging verbieden om te trouwen omwille van hun huidskleur ligt gelukkig in de jaren stilletjes..
wat ga je dan kerel? voor het altaar springen en dat koppel overrompelen met je rassentheoriën? of gaan we het op de civiele wijze doen en de mensen onderdrukken via een nieuwe wetvoering ? sticht een partij hier in België met dergelijke onzin als standpunten en zie hoeveel mensen akkoord gaan met dergelijke onzin.. het percentage van de mensen die met jullie akkoord zal gaan lijkt me even hoog als het procentueel gehalte van jullie democratisch en sociale voeling met een maatschappij. Laatst gewijzigd door Tamam : 8 september 2008 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#511 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Minister-President
|
![]() in die tijd, mn beste Musolineriaan, bestond er amper migratie. ondertussen zijn er een paar migratiegolven geweest en wordt de medemens verliefd op een andere medemens. laten we realistisch blijven: huidskleur speelt, bij een normaal denkend mensen amper of geen rol in relaties. als ik tegen 1 van mn beste vrienden uit het Gentse zeg dat hij niet kan trouwens met zijn zwarte (amerikaanse) vriendin lacht hij je vierkant in je gezicht uit. de tijd dat mensen bang waren voor jouw soort mensen is gelukkig voorbij..
jammer dat het NSA zich zo hardnekkig vastbijt in "etnisch nationalisme" en de "eigen volk eerst" gedachte want op gebied van anti-zionisme, afghanistan, sociale zekerheid, kapitalisme enzoverder enzoverder kan ik me vaak vinden. helaas. Laatst gewijzigd door Tamam : 8 september 2008 om 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
N-SA spreekt nergens over "rassen", N-SA heeft wel al meermaals zaken gepubliceerd waaruit een afkeuring van racisme blijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#516 |
Minister-President
|
![]() no offence, maar ik ken echt NIEMAND die jouw mening serieus kan nemen. waarschijnlijk weet je zelf niet hoe absurd en wereldvreemd je klinkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Burger
|
![]() Dan moet jij eens wat minder mensschuw worden. Ik ken namelijk genoeg mensen die het wat betreft rassenvermenging met mij eens zijn, en ook op andere punten heb ik genoeg medestanders. Ik ken overigens ook wel mensen die jouw mening delen, dus ik denk dat jij je gewoon wat meer onder de mensen moet begeven.
![]() |
#518 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En blijkbaar staan ze eerder positief tegenover volkeren die behoren tot het blanke ras (europa en rusland) dan tegenover de volkeren die behoren tot de andere rassen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Banneling
|
![]() Klopt niet. Indien we een "voorkeur" voor blanken tout court zouden hebben, zouden we de blanke Ami's en Aussie's ook steunen. Hetgeen we uitdrukkelijk niet doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Minister-President
|
![]() migratie is natuurlijk, mensen hebben constant doorheen de geschiedenis getrokken op zoek naar meer vruchtbare plaatsen om een beter leven op te bouwen.
dat de mens zich kan voortplanten met iemand met een andere huidskleur toont toch aan dat dit natuurlijk is ? ik vrees dat dit een kwestie van prioriteit is.. toegegeven, dat het blanke ras blijft bestaan is goed voor de diversiteit.. maar wat ga je doen met kleurlingen die hier in Vlaanderen wonen en in een relatie zjin? concrete vraag. Ik hoor graag David Duke bezig over bepaalde dingen.. vanaf hij het heeft over de overleving van het blanke ras, koste wat kost , vraag ik me af waarom we dingen moeten forceren, en mensen indelen in hokjes op gebied van enkel hun huidskleur? is de haat dat op zn forum Stormfront als resultaat van dit soort denken het allemaal waard? En daarnaast nog 2 ander vragen , gewoon uit interesse.. Hoe staat het NSA tegenover de Islam ? En wat denken jullie over partijen zoals de NPD ? |
![]() |
![]() |