Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2008, 14:05   #501
GaRnaaLBeeR
Parlementsvoorzitter

GaRnaaLBeeR's schermafbeelding

Standaard

.

Laatst gewijzigd door GaRnaaLBeeR : 8 september 2008 om 14:05.
GaRnaaLBeeR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 16:38   #502
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
zoals mijn vraag hoe je staat tegenover de gaskamers en dergelijke?
Dat is geen inhoudelijke vraag, maar een feitelijke vraag.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 17:15   #503
Ocelot[NL]
Burger

Ocelot[NL]'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de getrukeerde versie of degene waar de heldhaftige volksvriend's paard zorgvuldig in dwang gehouden wordt?

trouwens, "etnisch nationalisme" geen racisme?

je pleit voor een blank Europa.. je bent tegen gemengde huwelijken.. dit zijn zaken die naast onrealistisch en compleet gek, ook racistisch zijn.

op de site van NSA wordt er vaak over rassenkewsties gesproken.. zeker, moet kunnen. maar zie bv. het artikel over Obama en hoe objectief het NSA staat tegenover zwarten.
Tegen gemengde huwelijken zijn is helemaal niet onrealistisch, vele media voeden ons dagelijks met interraciale onzin. Waarom? Het was tot aan het derde millenium de norm om ertegen zijn. En wat zie je nu het ineens 'normaal' is om te trouwen met iemand van een ras? Juist, meer scheidingen, vooral in landen waar men een zeer liberale blik op rassenvermenging heeft. Er zijn zelfs landen door de opheffing van de segregatie naar de kloten gegaan (Rhodesië, Zuid-Afrika, enz.).

Dat jij het compleet gek wil noemen om je ras (en de vreden tussen rassen) te bewaren, dan zou ik jou die titel ook willen geven.
Oud 8 september 2008, 17:48   #504
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ocelot[NL] Bekijk bericht
Tegen gemengde huwelijken zijn is helemaal niet onrealistisch, vele media voeden ons dagelijks met interraciale onzin. Waarom? Het was tot aan het derde millenium de norm om ertegen zijn. En wat zie je nu het ineens 'normaal' is om te trouwen met iemand van een ras? Juist, meer scheidingen, vooral in landen waar men een zeer liberale blik op rassenvermenging heeft. Er zijn zelfs landen door de opheffing van de segregatie naar de kloten gegaan (Rhodesië, Zuid-Afrika, enz.).

Dat jij het compleet gek wil noemen om je ras (en de vreden tussen rassen) te bewaren, dan zou ik jou die titel ook willen geven.
Ben je tegen gemengde huwelijken omdat er meer scheidingen zijn?
Zijn er meer scheidingen bij gemengde huwelijken dan bij niet gemengde huwelijken? Heb je daar cijfers over?
Er zijn in het algemeen meer scheidingen tegenwoordig, zullen we dan maar tegen alle huwelijken zijn?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 18:04   #505
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist Bekijk bericht
Nogmaals, alles hangt af van de definitie die men geeft aan racisme. Is dit "minder- of meerderwaardig vinden van het ene ras t.o.v. het andere" , wat voor mij de definitie is, dan is er niets racistisch aan de voorbeelden die u aanhaalt.
Op de site van het NSA is men inderdaad zo voorzichtig om niet expliciet te zeggen dat een ras minder- of meerderwaardig is.
Als je leest hoe men positief staat tegenover de euro-rus en dat vergelijkt met de toon in het artikel over obama
http://nsalternatief.wordpress.com/2008/08/07/obama/
of over "abortus is Europese zelfmoord"
http://nsalternatief.wordpress.com/2...ese-zelfmoord/
dan heb ik het wel begrepen.
Oud 8 september 2008, 18:11   #506
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

inderdaad
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 18:11   #507
Ocelot[NL]
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ben je tegen gemengde huwelijken omdat er meer scheidingen zijn?
Zijn er meer scheidingen bij gemengde huwelijken dan bij niet gemengde huwelijken? Heb je daar cijfers over?
Er zijn in het algemeen meer scheidingen tegenwoordig, zullen we dan maar tegen alle huwelijken zijn?
Nee, ik ben er tegen omdat (gedeeltelijk) gesegregeerde samenlevingen nu eenmaal beter werken.
Oud 8 september 2008, 18:17   #508
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, ik ben er tegen omdat (gedeeltelijk) gesegregeerde samenlevingen nu eenmaal beter werken.
Wat vertelde je dan over die huwelijken?
Een gesegregeerde samenleving werkt helemaal niet beter.
Oud 8 september 2008, 18:21   #509
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

sorry, maar de tijd dat men mensen ging verbieden om te trouwen omwille van hun huidskleur ligt gelukkig in de jaren stilletjes..

wat ga je dan kerel? voor het altaar springen en dat koppel overrompelen met je rassentheoriën? of gaan we het op de civiele wijze doen en de mensen onderdrukken via een nieuwe wetvoering ?

sticht een partij hier in België met dergelijke onzin als standpunten en zie hoeveel mensen akkoord gaan met dergelijke onzin.. het percentage van de mensen die met jullie akkoord zal gaan lijkt me even hoog als het procentueel gehalte van jullie democratisch en sociale voeling met een maatschappij.

Laatst gewijzigd door Tamam : 8 september 2008 om 18:21.
Oud 8 september 2008, 19:05   #510
Ocelot[NL]
Burger

Standaard

Citaat:
sorry, maar de tijd dat men mensen ging verbieden om te trouwen omwille van hun huidskleur ligt gelukkig in de jaren stilletjes..
In die tijd hoefde men het niet te verbieden, mensen wisten wel beter dan met iemand van een ander ras te trouwen.

Citaat:
wat ga je dan kerel? voor het altaar springen en dat koppel overrompelen met je rassentheoriën? of gaan we het op de civiele wijze doen en de mensen onderdrukken via een nieuwe wetvoering ?
Je bedoelt over het feit dat verschillende rassen in één land een stuk beter met elkaar overweg kunnen wanneer ze gescheiden leven. Maar nee, op de civiele wijze heeft toch mijn voorkeur.

Citaat:
sticht een partij hier in België met dergelijke onzin als standpunten en zie hoeveel mensen akkoord gaan met dergelijke onzin.. het percentage van de mensen die met jullie akkoord zal gaan lijkt me even hoog als het procentueel gehalte van jullie democratisch en sociale voeling met een maatschappij.
Ik denk dat dat percentage stukken hoger ligt, mensen beginnen die multikul onzin behoorlijk beu te worden. En ik zou een stuk liever in Nederland (mijn vaderland, vandaar ook de [NL] achter mijn naam ) een politieke partij oprichten, of in Groot-Nederland, als alles goed uitpakt.
Oud 8 september 2008, 19:12   #511
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
In die tijd hoefde men het niet te verbieden, mensen wisten wel beter dan met iemand van een ander ras te trouwen.
Ja, mijn moeder, uit Limburg, mocht begin de jaren 50 niet met een vreemde trouwen. Mijn vader is West-Vlaming.
Oud 8 september 2008, 20:31   #512
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

in die tijd, mn beste Musolineriaan, bestond er amper migratie. ondertussen zijn er een paar migratiegolven geweest en wordt de medemens verliefd op een andere medemens. laten we realistisch blijven: huidskleur speelt, bij een normaal denkend mensen amper of geen rol in relaties. als ik tegen 1 van mn beste vrienden uit het Gentse zeg dat hij niet kan trouwens met zijn zwarte (amerikaanse) vriendin lacht hij je vierkant in je gezicht uit. de tijd dat mensen bang waren voor jouw soort mensen is gelukkig voorbij..

jammer dat het NSA zich zo hardnekkig vastbijt in "etnisch nationalisme" en de "eigen volk eerst" gedachte want op gebied van anti-zionisme, afghanistan, sociale zekerheid, kapitalisme enzoverder enzoverder kan ik me vaak vinden. helaas.

Laatst gewijzigd door Tamam : 8 september 2008 om 20:32.
Oud 8 september 2008, 20:33   #513
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Op de site van het NSA is men inderdaad zo voorzichtig om niet expliciet te zeggen dat een ras minder- of meerderwaardig is.
Als je leest hoe men positief staat tegenover de euro-rus en dat vergelijkt met de toon in het artikel over obama

N-SA spreekt nergens over "rassen", N-SA heeft wel al meermaals zaken gepubliceerd waaruit een afkeuring van racisme blijkt.
Félicien Bwanatongo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 20:38   #514
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
in die tijd, mn beste Musolineriaan, bestond er amper migratie. ondertussen zijn er een paar migratiegolven geweest en wordt de medemens verliefd op een andere medemens. laten we realistisch blijven: huidskleur speelt, bij een normaal denkend mensen amper of geen rol in relaties. als ik tegen 1 van mn beste vrienden uit het Gentse zeg dat hij niet kan trouwens met zijn zwarte (amerikaanse) vriendin lacht hij je vierkant in je gezicht uit. de tijd dat mensen bang waren voor jouw soort mensen is gelukkig voorbij..
Het gaat helemaal niet zozeer over "huidskleur". Het gaat over ALLE facetten van etnische diversiteit. Ik veronderstel dat u ook voorstander bent van het behoud van een zo groot mogelijke biodiversiteit en tegen het uitsterven van soorten of vernietigen van biotopen in de natuur? Welnu, waarom past u die redenering die niet gewoon consequent toe op alle leven op aarde, dus mét inbegrip van de mens. De menselijke diversiteit is ook een rijkdom die wat ons betreft best behouden blijft. Dat doe je niet door een Melting-Pot maatschappij te vestigen!
Citaat:
jammer dat het NSA zich zo hardnekkig vastbijt in "etnisch nationalisme" en de "eigen volk eerst" gedachte want op gebied van anti-zionisme, afghanistan, sociale zekerheid, kapitalisme enzoverder enzoverder kan ik me vaak vinden. helaas.
Het is de consequente doortrekking van een redenering. Tegenover liberaal internationalisme, globalisering, individualisme, consumentisme,... plaatsen we een sociaal nationalisme waar de mens is ingebed in diverse gemeenschappen. Misschien moet u maar eens uw vooroordelen over dat etnisch-nationalistisch denken durven loslaten?
Oud 8 september 2008, 20:41   #515
Ocelot[NL]
Burger

Standaard

Citaat:
Dus jij wilt beweren dat geen enkel normaal denkend mens zich zorgen maakt over interraciale relaties? Dan heb jij wel een scheef beeld van wat er speelt onder het volk. En als die vriend van jou je werkelijk uit zou lachen om je mening, dan zou ik maar eens andere vrienden gaan zoeken als ik jou was. Dat is geen vriend, dat is jouw excuus om pro-rassenvermenging te zijn.
Oud 8 september 2008, 20:47   #516
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

no offence, maar ik ken echt NIEMAND die jouw mening serieus kan nemen. waarschijnlijk weet je zelf niet hoe absurd en wereldvreemd je klinkt.
Oud 8 september 2008, 20:51   #517
Ocelot[NL]
Burger

Standaard

Citaat:
no offence, maar ik ken echt NIEMAND die jouw mening serieus kan nemen. waarschijnlijk weet je zelf niet hoe absurd en wereldvreemd je klinkt.
Dan moet jij eens wat minder mensschuw worden. Ik ken namelijk genoeg mensen die het wat betreft rassenvermenging met mij eens zijn, en ook op andere punten heb ik genoeg medestanders. Ik ken overigens ook wel mensen die jouw mening delen, dus ik denk dat jij je gewoon wat meer onder de mensen moet begeven.
Oud 9 september 2008, 05:28   #518
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo Bekijk bericht
Citaat:
N-SA spreekt nergens over "rassen", N-SA heeft wel al meermaals zaken gepubliceerd waaruit een afkeuring van racisme blijkt.
Nee, ze spreken niet over rassen, ze spreken over volkeren.
En blijkbaar staan ze eerder positief tegenover volkeren die behoren tot het blanke ras (europa en rusland) dan tegenover de volkeren die behoren tot de andere rassen.
Oud 9 september 2008, 07:04   #519
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, ze spreken niet over rassen, ze spreken over volkeren.
En blijkbaar staan ze eerder positief tegenover volkeren die behoren tot het blanke ras (europa en rusland) dan tegenover de volkeren die behoren tot de andere rassen.
Klopt niet. Indien we een "voorkeur" voor blanken tout court zouden hebben, zouden we de blanke Ami's en Aussie's ook steunen. Hetgeen we uitdrukkelijk niet doen.
Oud 9 september 2008, 09:46   #520
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

migratie is natuurlijk, mensen hebben constant doorheen de geschiedenis getrokken op zoek naar meer vruchtbare plaatsen om een beter leven op te bouwen.

dat de mens zich kan voortplanten met iemand met een andere huidskleur toont toch aan dat dit natuurlijk is ?

ik vrees dat dit een kwestie van prioriteit is.. toegegeven, dat het blanke ras blijft bestaan is goed voor de diversiteit.. maar wat ga je doen met kleurlingen die hier in Vlaanderen wonen en in een relatie zjin? concrete vraag.

Ik hoor graag David Duke bezig over bepaalde dingen.. vanaf hij het heeft over de overleving van het blanke ras, koste wat kost , vraag ik me af waarom we dingen moeten forceren, en mensen indelen in hokjes op gebied van enkel hun huidskleur? is de haat dat op zn forum Stormfront als resultaat van dit soort denken het allemaal waard?

En daarnaast nog 2 ander vragen , gewoon uit interesse.. Hoe staat het NSA tegenover de Islam ? En wat denken jullie over partijen zoals de NPD ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be