![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ongeveer hetzelfde scenario als De Gucht met Congo en Kabila. (steunt De Gucht de dictatuur van Kabila?)
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 22 november 2008 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() niet dus Ik heb nog geen enkele 'neo-nazi' weten buitenzetten uit een andere partij. Blijkbaar voelen zij zich thuis bij het Vlaams Belang.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met welk soort regimes associeer jij dan het verbieden van een meningsuiting omdat die mening indruist tegen de door de staat opgelegde Grote Waarheid? Voor iemand die BDW associeert met het neo-nazisme omwille van enkele uiterst interpreteerbare uitspraken, mag dit toch geen moeilijke vraag zijn.
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Linkje naar artikel?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://admin.brusselnieuws.be/artike...de-verdediging Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
mvg. sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U legt mij woorden in de mond
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 november 2008 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat vat ik op als akkoord gaan zonder het in zoveel woorden te willen zeggen. mvg. sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 23 november 2008 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je goed leest wordt Kir vanuit de partij (PS) gevraagd om zijn standpunt omtrent de genocide te verduidelijken waarop hij antwoord dat hij erkent dat er gruweldaden tegen de Armeniërs zijn gebeurd.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 november 2008 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb trouwens een leuk weetje over Filip De Winter dat nooit in de pers is geweest. (ik kan het dus niet bewijzen, enkel het gastenboek van het amfitheater in Orange kan dat bewijzen)
Toen ik enkele jaren geleden naar het amfitheater van Orange ben geweest wilde ik het gastenboek onderteken toen opeens mijn oog viel op een handtekening op de aanpalende bladzijde. Het bleek te gaan om die van Filip De Winter samen met die van Anke Van dermeersch en nog een derde die ik niet kende. Het onderschrift luide: "Brood en spelen vroeger en nu" vergezeld met een teken dat ik niet ken. Pas later heb ik ontdekt wat er in Orange zo belangrijk was voor FDW. Orange is namelijk een Front National bolwerk. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 november 2008 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jij bent toch zo iemand die graag op taal- en/of schrijffouten in andermans teksten wijst, hé? Welnu, 'hij antwoordt' had je met -dt moeten schrijven. Het ene plezier is 't andere waard, en ik hoop dat we ons daar voortaan niet meer mee bezig zullen houden. Dank bij voorbaat, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 23 november 2008 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je je dat teken nog herinneren, en er eventueel een tekeningetje van maken? Dank bij voorbaat, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan wel de datum geven indien je dat gastenboek wil gaan raadplegen ![]() Ik ben daar ergens tussen 2 juli 2005 en 11 juli 2005 geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() -
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 november 2008 om 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik er niets van terugvind, kan ik altijd nog dat amfitheater gaan bezoeken. Of een dode mus in de brievenbus van het FN deponeren. ![]() En dat teken? Hoe zag d�*t er uit?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als k het mij goed herinner stond het rechts onder die spreuk. Wat ik mij ook nog herinner is dat de datum erbij stond en dat hij een dag voor mij er geweest is. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 november 2008 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |