![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze quote toont enkel uw onwetendheid aan op dat vlak.
![]() |
#502 |
|
![]() Uw quotes spreken boekdelen.
![]() |
#503 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb nog geen verschil gezien.
![]() |
![]() |
#504 |
|
![]()
![]() |
#505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat dacht ik dus al. Wees maar trots; je zou maar iemands kind zijn en tegen je ouders zeggen: ''ik ben fascist''. Dan is voor homoseksueel uit de kast komen ineens een stap simpeler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL !
![]() |
#507 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook ben ik een voorstander van een hiërarchische samenleving, en vind ik dictatuur niet echt geschikt. Ik zie liever een monarchie dan een dictatuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
|
![]() Citaat:
Mocht ge bedoelen 'te kiezen om de levenswijze van de geaardheid te volgen', dan kan ik u zeggen dat ge fout zit. Ik ken mensen met een rotsvast geloof en die gekozen hebben om als holebi door het leven te gaan. Gelukkig zijn er in onze buurt moderne (katholieke) geloofsgemeenschappen waar er geen probleem rond gemaakt wordt.
![]() |
![]() |
#509 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Gij hebt liever een bende tamzakken die van vader op zoon de troon erven dan een democratie?! Ik hoop voor jou dat je een systeem bedoeld zoals in België of Engeland, waar de monarchie niet meer (volledig) met de plak zwaait, want anders is er bitter weinig verschil tussen een monarchie en een dictatuur
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het over een monarchie zoals Frankrijk, Oostenrijk of Spanje. Zelfs die van de Ottomanen was goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet iedereen die alcohol gebruikt heeft automatisch een gevaarlijke verslaving. Mag ik nog weten of je voor alle drugs matig gebruik aanraadt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is natuurlijk niet waar we het over hebben. Volgens u is uw goede vriend Jezus tegen homoseksuele relaties. Helaas is uw mening irrelevant, en geldt enkel die van God zelf, op de dag des oordeels. En dan moet u terecht staan voor al uw vingerwijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
|
![]() @Albrecht
Ik wacht nog steeds op concrete argumenten waarom een gay parade niet vermijdbaar is en een processie wel. Ik wacht nog steeds op concrete argumenten waarop jij je baseert om te stellen dat homofilie een keuze zou zijn
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het niet logisch is dat God mensen zo zou maken dat ze door een biologisch fenomeen zijn wetten overtreden. Dus is het een zogeheten keuze.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 27 september 2010 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je legt me woorden in de mond. Ik heb nooit gezegd dat homoparades niet vermijdbaar zijn, en processies wel. Onschuldige kindjes weten gewoon niet dat ze homoparades moeten ontwijken als de pest. Homofilie is waarschijnlijk in veel gevallen een geestesziekte, buiten de homofilie van meelopers. Deze ziekelijke gevoelens uiten is de keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb eerder de indruk dat een (katholieke) theocratie je beter zou bevallen.
![]() |
#518 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Orgies, kindermisbruik, verspreiding van aids, vervorming van religies, ... Terwijl deze bij gewone (heteroseksuele) levensstijlen ook kunnen voorkomen, zijn deze de norm in een homoseksuele levensstijl. Laatst gewijzigd door Albrecht : 27 september 2010 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, zo'n soort Iran, maar dan katholiek.
![]() |
#520 |
Burger
|
![]() Waar haal je dat vandaan? Eigen ervaring?
|
![]() |
![]() |