Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 november 2010, 15:36   #501
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Gelieve niet op de man te spelen en geen persoonlijke vetes uit te vechten. Voor mensen waarmee u niet kan discussiëren op een normale manier, bestaat er een negeerfunctie.
Akira is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 15:54   #502
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tot nu toe is de enige forumster die zichzelf duidelijk pro heeft uitgesproken Suqar geweest; ik verwacht toch wel dan een toelichting WAAROM JE PRO bent!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 16:23   #503
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Voor mij is het niet erg , eigenlijk een verbetering want er is meer vrije keuze .
Waar ziet u ergens meer vrijheid van keuze? Staat toch ergens dat men die keuze al voor u heeft gemaakt of niet.

Dat autochtone zich moeten aanpassen aan allochtonen juist, dat is voor (s)linkse een hele verbetering. Hebben (s)linkse ook enige idee met wat allochtonen over de brug zouden moeten komen voor zoveel autochtoonse goodwill? Waarschijnlijk niet hé.

Waarschijnlijk hebben uw achterlijke politici nog altijd niet door dat integratie en multicul kwats �* volanté zijn. Leterme heeft het anders wel begrepen aangezien hij op RTL Merkel gelijk gaf wanneer ze zegt, dat multicul/integratie een mislukking is.

Bv. een Bundeskanzelier Merkel heeft het intussen wel door en begrepen dat integratie en multicul een sprookjes zijn. Alleen, doet ze nogmaals een poging door wat meer deuren open te zetten om zo allochtonen nogmaals (de zoveelste) een kans te geven zich te integreren door ze meer kansen te bieden bv. in overheidsdienst enz. enz. Of hoe een struisvogel even de kop uit het zand trekt wanneer de trappen tegen z'n kont haar/hem teveel worden en om de vrede te bewaren, het kopke terug in het zand steekt en zo vraagt om nog enkele trappen meer en harder te krijgen.

Waarschijnlijk werken politici aan een tijdbom zonder het zelf te beseffen of, het te willen beseffen. Maar dat zal zéér waarschijnlijk uw persoontje worst wezen hé.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 16:47   #504
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Ach, het is jammergenoeg wachten tot men gelovigen kan genezen van hun waanbeelden.
Oud 12 november 2010, 16:53   #505
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Dan zou jij enkel in K&K terug te vinden zijn.
Vermits ik jou hier vind is het hier toch K&K?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 16:57   #506
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle Bekijk bericht
http://www.eenvandaag.nl/swf/player....843&external=0
De koran is één en al agressiviteit. Er is geen enkele reden om de multikulturele maatschappij aan te passen op leest van jouw haatreligie.
De bijbel daarentegen...klik
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 17:01   #507
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
hehe Filo toch. Niet vergeten dat Vangheluwe kinderen misbruikt heeft, dat moet je ook nog zeggen.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 17:06   #508
Ninelle
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ge zijt met 100% zekerheid den enigste die den bijbel nog leest. Dat heb jij dan gemeen met Van Gheluwe. Ge ziet, jullie zouden nog goed overeenkomen met jullie gemeenschappelijke bijbelfixatie.
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 17:51   #509
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle Bekijk bericht
Ge zijt met 100% zekerheid den enigste die den bijbel nog leest. Dat heb jij dan gemeen met Van Gheluwe. Ge ziet, jullie zouden nog goed overeenkomen met jullie gemeenschappelijke bijbelfixatie.
Iets klopt niet in jouw bericht.

Laatst gewijzigd door Albrecht : 12 november 2010 om 17:51.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 18:05   #510
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat is de relevantie van je vraag?

Dus ik neem aan van niet ... waarom zouden we dan niet wat meer vrije keuze mogen hebben voor deze feestdagen ?
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 18:09   #511
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tot nu toe is de enige forumster die zichzelf duidelijk pro heeft uitgesproken Suqar geweest; ik verwacht toch wel dan een toelichting WAAROM JE PRO bent!

Ik ben ook voorstander , 2 dagen meer vrije keuze is niet slecht .... en minder katholiek gebonden dagen . Waarom zou je daar tegen zijn ?
Oud 12 november 2010, 18:14   #512
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben ook voorstander , 2 dagen meer vrije keuze is niet slecht .... en minder katholiek gebonden dagen . Waarom zou je daar tegen zijn ?
Dat van die verlofdagen stoort me niet (al zie ik de praktische regeling ervan niet echt zitten), zowat al de rest van het rapport echter stoot me tegen de borst.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 18:20   #513
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Waar ziet u ergens meer vrijheid van keuze? Staat toch ergens dat men die keuze al voor u heeft gemaakt of niet.

Dat autochtone zich moeten aanpassen aan allochtonen juist, dat is voor (s)linkse een hele verbetering. Hebben (s)linkse ook enige idee met wat allochtonen over de brug zouden moeten komen voor zoveel autochtoonse goodwill? Waarschijnlijk niet hé.

Waarschijnlijk hebben uw achterlijke politici nog altijd niet door dat integratie en multicul kwats �* volanté zijn. Leterme heeft het anders wel begrepen aangezien hij op RTL Merkel gelijk gaf wanneer ze zegt, dat multicul/integratie een mislukking is.

Bv. een Bundeskanzelier Merkel heeft het intussen wel door en begrepen dat integratie en multicul een sprookjes zijn. Alleen, doet ze nogmaals een poging door wat meer deuren open te zetten om zo allochtonen nogmaals (de zoveelste) een kans te geven zich te integreren door ze meer kansen te bieden bv. in overheidsdienst enz. enz. Of hoe een struisvogel even de kop uit het zand trekt wanneer de trappen tegen z'n kont haar/hem teveel worden en om de vrede te bewaren, het kopke terug in het zand steekt en zo vraagt om nog enkele trappen meer en harder te krijgen.

Waarschijnlijk werken politici aan een tijdbom zonder het zelf te beseffen of, het te willen beseffen. Maar dat zal zéér waarschijnlijk uw persoontje worst wezen hé.

Dus jij bent een leterme man , wat is er op tegen dat de allochtonen voor de overheid enz . kunnen werken ? En ja, wat Merkel heeft begrepen zal mij een worst wezen . De tijdbom is er idd ... dat hoor je mij niet ontkennen hoe lang denk je dat het neoliberaal gespuis zich alles kan blijven permiteren , maar ja jij steekt liever uw kop in het zand dat is duidelijk . De schuld van alles is de allochtoon en de waal .
Oud 12 november 2010, 18:23   #514
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Dat van die verlofdagen stoort me niet (al zie ik de praktische regeling ervan niet echt zitten), zowat al de rest van het rapport echter stoot me tegen de borst.

Het enige wat mij stoort is de vraag naar positieve discriminatie , omdat ik daar principieel tegen ben .
Oud 12 november 2010, 18:27   #515
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Islamisering zou ik het niet noemen.

Alleszins ik ben een voorstander.
Ik begrijp dat jij voorstander bent. Ik als Belg ben tegenstander. En ik denk niet dat een Fransman, een Duitser, een Nederlander enz daar ook niet zo over denkt! Ik heb het niet over de "ingevoerde autochtonen" van de laatste decennia...
We zijn hier echter in België en niet in een moslimland! Precies of dat speelt geen enkele rol meer in het multikuldébacle....
Dat laatste is niet alleen duidelijk mislukt, men moet het dringend nog erger maken dan het al is!
Erg spijtig voor de generaties die zullen volgen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 18:28   #516
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ga jij die dagen naar de mis Alice ??
Heeft daar niets mee te maken!
Oud 12 november 2010, 18:30   #517
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht

Toch wel lees in de reactie's volgend hierop ..
Oud 12 november 2010, 18:31   #518
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus ik neem aan van niet ... waarom zouden we dan niet wat meer vrije keuze mogen hebben voor deze feestdagen ?
Ik zie deze feestagen als een onderdeel van onze cultuur, u blijkbaar niet.
Oud 12 november 2010, 18:31   #519
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Om hen (Multicul stuff) het goede voorbeeld te geven.

Tonen wat het is in een vrij land te leven, waar een gezonde democratie leeft en waar volgens strikte regels, het volk het voor het zeggen heeft.

Hebben ze (Laurette, Joëlle en vriendjes) eral eens aan gedacht om in dit dossier ook de positieven discriminatie toe te passen of hebben ze het inmiddels al door, dat positief ook wel eens een negatieve tegenligger kan hebben?

Ge zult zien: van den ogenblik dat ze (Allochtonen) hun eigen feestdagen zullen kunnen vieren, zullen ze wel een stukje vriendelijker worden en het ook veel minder op uwe portemonnee gemunt hebben.
Dat zal wel zijn!
Enkel de racisten van het VB zullen denken dat ze zullen onder elkaar zeggen: zie je wel, je kunt met die vodden alles doen wat je wil, je hoeft maar een beetje aan te dringen! Op naar de volgende stap, we moeten het multiculijzer smeden terwijl het warm is!
Oud 12 november 2010, 18:33   #520
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Inderdaad , dat heeft er niets mee te maken, nu nog uitvinden waarom dit dan volgens Suqar relevant zou zijn, meer nog dan het onderwerp van de discussie...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be