![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Banneling
|
![]() Was de Mo' een priester toen hij Aisha pakte op haar negende levensjaar?
![]() Laatst gewijzigd door Caligula : 29 december 2010 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarenboven beschouwden een deel van de Europeanen de indianen (graag) als wilden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welk "gelijkheidsfetishisme"? Kan je daar een concreet voorbeeld van geven? Het enige waar ik voor pleit is : Ik vind dat mensen eerst eens mogen nadenken voor ze een oordeel vellen over individuen. Ik vind dat ze mensen moeten benaderen als individu; en niet als onderdeel van een vermeende groep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Jeronimo : 29 december 2010 om 15:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je roots maar ontdekken Mbo, o kijk ze vreten elkaars ingewanden om onsterfelijk te zijn. Mooi! Laatst gewijzigd door Mitgard : 29 december 2010 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kwam nu en dan weliswaar tot een conflict met de indianen, maar er werd ook vaak in vrede naast elkaar geleefd en vaak werd er grond afgekocht met instemming van de indianen.leek me toch eerder eufemistisch. De Sioux waren de slechte. Ook Karl May gelezen zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Vandalen die overigens enkel het hedendaagse Marokko, want daar ging het om, als transitgebied hebben gebruikt vooraleer ze hun koninkrijk stichtten dat verder naar het oosten gelegen was: ![]() En de Visigoten heb ik genoemd, en die zijn dus niet verder gekomen dan het Iberisch schierland zoals ik al zei. ![]() En hier de Visigotische migratie: ![]() Niks Marokko bij dus. Bovendien, als er zoveel Noord-West-Europees bloed door Marokkaanse aderen zou vloeien, dan zouden er ook veel en veel en veel meer hoogblonde en blauwogige Marokkanen te zien zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Amazigh bevolking ineens etnisch verwant is met spanjaarden, fransen, engelsen, ieren en zelfs belgen, d�*t moet ge me toch eens uitleggen. Of wil je zeggen dat er zowel fransen als ieren als Nederlanders (belgen bestonden toen nog niet) naar ginder trokken... zoals vb. die Zeelander Murat Reis? Me dunkt is dat wel iets helemaal anders dan "etnisch verwant". Trouwens, de inwoners van de Canarische eilanden, de guanches waren ook afstammelingen van de Amazigh volkeren, en ik zie geen enkele etnische gelijkenis met hen ook niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 december 2010 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze die vernielende kereltjes een gepaste straf geven , gemeenschapswerk voor xxx aantal tijd lijkt me zeer geschikt . Maar dan gaan we de voetbalhelden die elk week end wel ergens de boel afbreken toch ook niet vergeten he man . ![]() Citaat:
Geweld en vandalen zijn er overal mijn beste , daar kan je geen ras of kleur opkleven of denk je van wel ? Laatst gewijzigd door Wisord : 29 december 2010 om 16:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#516 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#517 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#518 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij zijn toch allemaal deels rationeel; deels emotioneel; deels instinctief. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb dat gewoon zo van kinds af aan geleerd. Dat is toch niet abnormaal voor onze "cultuur". Je hebt toch geen andere waarden meegekregen? Ik vind het zeer logisch om een mens eerst te leren kennen vooraleer te beoordelen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe doe je dat met meer dan 6 miljard mensen?
![]() |
#520 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat zijn gevallen waarbij er een gelijke behandeling wordt geëist voor personen waar gemiddeld genomen een (cultureel, sociaal, biologisch) verschil op zit. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je iemand kunt leren kennen, des te beter, dan heb je een betrouwbare informatie. Maar indien dat niet gaat is informatie over bijvoorbeeld gelijkaardige personen beter dan geen informatie. |
|||||||
![]() |
![]() |