Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2011, 19:03   #501
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Absoluut niet. De vraag is alleen, welk praktisch nut hebt ge daaraan? Niets, tenzij ge zoals Ali aanhaalde, dit gaat gebruiken om mensen te viseren en lastig te vallen. Als het u nog zou zijn om integratie te bevorderen en criminaliteit te voorkomen, had ik er geen probleem mee. Maar dat heeft blijkbaar geen prioriteit.
Naast het feit dat bepaalde bevolkingsgroepen overdreven in de misdaadstatistieken voorkomen begin ik ook te vrezen dat bepaalde bevolkingsgroepen problemen hebben met hun bovenkamer, wellicht door de islam-hersenspoelingen die hun gevolgen schijnen na te laten!
Welk praktisch nut hadden die islam-hersenspoelingen, dat van buiten afdreunen van de koran enz? Hebben wetenschappers dat al onderzocht?
Oooh.... het afdreunen van andere zaken, honderden keren herhaald, zoals op dit forum bvb???? Maakt niet uit wat ze als antwoord krijgen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2011, 19:06   #502
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sta ik voor schut? Al een geluk dat we u nog hebben om dat duidelijk te maken, anders had ik het gewoon niet geweten.
Dat is straf, dat je zelf niet beseft wanneer je voor schut staat, telkens je geen antwoord kunt formuleren!
Je wist/weet het zelf niet?
Oud 8 november 2011, 19:21   #503
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Herschrijft gij de grondwet dan even, dan is 't zo opgelost. "Elke belg is gelijk voor de wet, buiten die waarvan elbow zegt dat ze dat niet mogen zijn."
Dat is het juist! Onze wetten, gewoontes en geplogendheden zijn niet gepast voor woestijnvolkeren! Die hebben hun islam+gewoontes!
Elke Belg is gelijk voor de wet! Vreemdelingen zijn vreemdelingen, geen Belgen! Daar het etiket "Belg" opplakken zoals je het ook op je hond of je kat of je varken kunt plakken, is onzinnig en geeft als resultaat:
dixit oa Merkel: "De multicul is een mislukking"
Al die gasten "Belg", "Duitser" enz noemen haalt niets uit. Het bewijs moet niet meer geleverd worden, we moeten het enkel vaststellen en dat is ondertussen, in zovele landen, gebeurd!
Nu nog dat probleem oplossen, van de baan helpen...
De multiculmesthoop moet opgekuist worden waarbij enkel die elementen kunnen blijven die hier passen en nut hebben voor onze maatschappij!
De wereldellende hier oplossen kan niet. Samen met oa Europa dat ter plaatse aanpakken en helpen op de plaats waar ze leven. Met hun zin of niet. Geen "buitenlandse inmenging"?... trek verder jullie plan en laat anderen gerust.
Oud 8 november 2011, 19:22   #504
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ach jee, gaan we Van Wymersch citeren? Dan zal het wel klopppen zeker.

Das toch die graaier die om politieke redenen buiten de bak bleef?

"Minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael en minister van Justitie Jo Vandeurzen beslisten echter om een tuchtprocedure tegen de korpschef op te starten.

Volgens het Comité P zou Van Wymersch zijn eigen benoeming tot korpschef van het grootste politiekorps van het land een duwtje hebben gegeven en verdonkermaande hij een verhoor van secretaresse Sylvie Ricour

Die vorige (onbestrafte) politietopman van Brussel was ook al erg leuk:

The top brass of Belgium's police are having a rough time of it lately. The federal chief of police Fernand Koekelberg, the country's top law enforcer, is still marred by the so-called super promotions of two of his personal secretaries, one of whom he allegedly had an affair with. The two secretaries were promoted to a higher pay grade without holding the required diplomas.

http://onlyinbelgium.eu/corrupt-to-t...-law-and-order
En gaan we de "profeet" Mohammed citeren?
Dat is toch die karavaanrover en massamoordenaar die nogal wat plunderingen en slachtoffers heeft gemaakt???
Oud 8 november 2011, 19:28   #505
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ice, herlees je eigen post, dan zie je zelf wel hoe jij jezelf tegenspreekt.

Voor de antwoorden op je vragen.
http://forum.politics.be/showthread....71#post5783171

p.s. Het is niet beleefd om te roepen.
Maak je vooral niet moe om behoorlijke, duidelijke antwoorden te formuleren. Maar bon, wat zou je ook kunnen antwoorden?
Doen alsof je een antwoord geeft of hebt gegeven...
Oud 8 november 2011, 19:32   #506
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zegt niets over cultuur.
Als je cultuur wil onderzoeken moet je een representatief staal van de mensen die tot een cultuur behoren onderzoeken.
Dan zal je merken dat een zeer klein deel van die mensen criminele feiten begaat.

Mogen andere factoren in relatie met criminaliteit niet onderzocht worden?
Wie heeft er iets te verbergen?
Net zoals tijdens WOII eigenlijk maar een klein deel van de ganse Duitse bevolking rabiate nazi's waren! Er was eigenlijk geen reden om te klagen alles bij elkaar...
We hadden kunnen zoeken wat die nazi's allemaal eigenlijk waren, buitenlandse talenkennis, gezinssituatie, en tutti quanti...
Andere factoren dan het "nazi-zijn" dus!
Oud 8 november 2011, 19:37   #507
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Ik ook niet.
Het is nochtans duidelijk.
Citaat:
Citaat:
Ook goed.

Je hebt wel een vertekend beeld.
Je neemt enkel de allochtone criminelen, "onaangepasten" en "onintegreerbaren" in beschouwing, beweert dat zij representatief zouden zijn voor de groep allochtonen, en ziet dit als enig verband met hun cultuur/religie.

Als paardenbril kan dat wel tellen.
Natuurlijk zijn zij representief voor die groep. Op welke wolk leef jij?
Kom jij nooit vanonder je kerktoren vandaan? Als er iemand een paardenbril draagt ben jij het wel.
By the way, kan jij één Westers land opnoemen waar de integratie van moslims succesvol is?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2011, 19:38   #508
artisjok
Banneling

Standaard

Voor het geval je al terug vergeten bent wat representatief betekent.
Representatief = Miniatuur van de populatie

Een steekproef is representatief als hij een miniatuur, een schaalmodel, van de populatie is. Alle eigenschappen (verhoudingen) van de populatie moeten in de steekproef terug te vinden zijn. Consequent vasthouden aan deze voorwaarde is vooral bij kleine steekproeven niet haalbaar. Er zijn allerlei combinaties van kenmerken te bedenken (een hoog opgeleide, gescheiden, allochtone vrouw, tussen de 50 en 60 jaar, wonend in Friesland, enz), die met de juiste percentages in de steekproef moeten zitten.
http://www.survey-onderzoek.nl/repres.html
Oud 8 november 2011, 19:48   #509
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Net zoals tijdens WOII eigenlijk maar een klein deel van de ganse Duitse bevolking rabiate nazi's waren! Er was eigenlijk geen reden om te klagen alles bij elkaar...
We hadden kunnen zoeken wat die nazi's allemaal eigenlijk waren, buitenlandse talenkennis, gezinssituatie, en tutti quanti...
Andere factoren dan het "nazi-zijn" dus!
Terechte opmerking. Eigenlijk wil artisjok ons nu wijsmaken dat de overgrote meerderheid van de nazis eigenlijk heel vredelievende mensen waren/zijn.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2011, 19:55   #510
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor het geval je al terug vergeten bent wat representatief betekent.
Representatief = Miniatuur van de populatie

Een steekproef is representatief als hij een miniatuur, een schaalmodel, van de populatie is. Alle eigenschappen (verhoudingen) van de populatie moeten in de steekproef terug te vinden zijn. Consequent vasthouden aan deze voorwaarde is vooral bij kleine steekproeven niet haalbaar. Er zijn allerlei combinaties van kenmerken te bedenken (een hoog opgeleide, gescheiden, allochtone vrouw, tussen de 50 en 60 jaar, wonend in Friesland, enz), die met de juiste percentages in de steekproef moeten zitten.
http://www.survey-onderzoek.nl/repres.html
Heeft iemand beweert dat de allochtonen die het gemaakt hebben, representatief zijn voor de hele populatie ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2011, 19:55   #511
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Je liegt. Hiernet werd elder het voorbeeld van een verkrachter geciteerd en nergens was te lezen "Hoes is dat mogelijk?, Wij zijn zo toch niet, Dit is uitzonderlijk,..."
Nee hoor, niet één artisjokachtige die het nodig vond uitvluchten te verzinnen. In tegendeel, er werd een strenge straf geëist!
Beweerde iemand "Het is zijn cultuur, opvoeding, religie,..."?
Lees toch maar even de tekst die ik citeerde. Die is niet zo lang.
Oud 8 november 2011, 19:57   #512
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Heeft iemand beweert dat de allochtonen die het gemaakt hebben, representatief zijn voor de hele populatie ?
Neen, niet dat ik weet.
Oud 8 november 2011, 19:59   #513
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, niet dat ik weet.
Vreesde al dat ik weer iets gemist had.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2011, 19:59   #514
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Beweerde iemand "Het is zijn cultuur, opvoeding, religie,..."?
Lees toch maar even de tekst die ik citeerde. Die is niet zo lang.
Krijgen we morgen weer een aanslag in Parijs?
Wat denk je?

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-aanslag.dhtml
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2011, 21:19   #515
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Elke Belg is gelijk voor de wet!

* Lacht hard*

En toch had je kortelings nog kunnen lezen over twee Belgen die iets gelijker waren dan anderen:

Citaat:
..Van Wymersch ...

Das toch die graaier die om politieke redenen buiten de bak bleef?

"Minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael en minister van Justitie Jo Vandeurzen beslisten echter om een tuchtprocedure tegen de korpschef op te starten.

Volgens het Comité P zou Van Wymersch zijn eigen benoeming tot korpschef van het grootste politiekorps van het land een duwtje hebben gegeven en verdonkermaande hij een verhoor van secretaresse Sylvie Ricour

Die vorige (onbestrafte) politietopman van Brussel was ook al erg leuk:

The top brass of Belgium's police are having a rough time of it lately. The federal chief of police Fernand Koekelberg, the country's top law enforcer, is still marred by the so-called super promotions of two of his personal secretaries, one of whom he allegedly had an affair with. The two secretaries were promoted to a higher pay grade without holding the required diplomas.

http://onlyinbelgium.eu/corrupt-to-t...-law-and-order

Citaat:
Stel, ik loop een gevangenis binnen ...
Goed idee.

Valt het jou ook op dat je rk kinderverkrachtende vrienden (ik mag ze zo langzamerhand toch wel zo noemen denk ik ) zich hier niet bevinden? En weet je al waarom niet? Of is kindermisbruik in jouw cultuur normaal?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Supersuperliegebeest...
Dan mag je ook uitleggen wat er gelogen zou zijn aan het onderstaande citaat.

Citaat:
Wat wél érg boeiend is is dat de vele rk pedozaken totaal onbestraft blijven in Vlaanderen. Het eigenvolk weigert namelijk vervolging mogelijk te maken door aanpassing van de wet.

Dat is een helder & hard feit. (En al vaak in dit subforum aan de orde gesteld.)

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 november 2011 om 21:24.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2011, 23:50   #516
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, dank je. Niet nog meer van je zelfde.

Je vroeg me wat er niet wetenschappelijk is aan je onderzoek.
Ik heb je telkens geantwoord dat het niet wetenschappelijk is om op voorhand het resultaat vast te leggen (er is een verband tussen afkomst en criminaliteit).
Je hebt daar nog nooit op geantwoord. Je herhaalt telkens je vraag.

Je beweert dat je die ander factoren niet moet registreren, omdat ze "er geen reet mee te maken hebben".
Ik heb je geantwoord dat jij niet kan weten of die andere factoren "er een reet mee te maken hebben". Dat je dat eerst moet onderzoeken.
Jij hebt daar nog nooit op gerepliceerd. Je herhaalt telkens dat die andere factoren er "geen reet mee te maken hebben".

Je beweert dat je daarna wel die andere factoren zal onderzoeken.
Ik heb je geantwoord dat je dat niet kan indien je die andere factoren niet geregistreerd hebt.
Je hebt nog nooit geantwoord hoe je die andere factoren zal onderzoeken.
Je herhaalt telkens dat je dat daarna wel zal onderzoeken.

Zou je nu eens willen reageren op wat ik schrijf
http://forum.politics.be/showthread....26#post5775726
of
http://forum.politics.be/showthread....86#post5775986
in plaats van steeds je zelfde mantra te herhalen.
jE hebt al verschillende keren een duidelijk antwoord gekregen, het is storend dat je steeds dezelfde zaken vraagt.
Ik heb echter nog steeds geen antwoord op de vraag waarom ik, wanneer ik wil weten van welke origine daders zijn, hun inkomen moet registeren, en u draait maar rond om de aandacht daarvan af te leiden.
Vandaar dat ik met u afsluit, u heeft geen toelichting omdat uw beweegredenen niets minder is dan sensuur, u wilt niet wat in cijfers wordt weergegeven hoeveel vreemdelingen en Belgen met vermelding van welke origine wat doet.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2011, 06:43   #517
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
jE hebt al verschillende keren een duidelijk antwoord gekregen, het is storend dat je steeds dezelfde zaken vraagt.
Ik heb echter nog steeds geen antwoord op de vraag waarom ik, wanneer ik wil weten van welke origine daders zijn, hun inkomen moet registeren, en u draait maar rond om de aandacht daarvan af te leiden.
Vandaar dat ik met u afsluit, u heeft geen toelichting omdat uw beweegredenen niets minder is dan sensuur, u wilt niet wat in cijfers wordt weergegeven hoeveel vreemdelingen en Belgen met vermelding van welke origine wat doet.
http://forum.politics.be/showthread....71#post5783171
Oud 9 november 2011, 07:02   #518
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge hebt al verschillende keren een duidelijk antwoord gekregen, het is storend dat ge steeds dezelfde zaken vraagt.
Oud 9 november 2011, 13:32   #519
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ge hebt al verschillende keren een duidelijk antwoord gekregen, het is storend dat ge steeds dezelfde zaken vraagt.
Wanneer jij of Sjok even kunnen zeggen waar iemand heeft uitgelegd waarom ik, wanneer ik wil weten van welke origine daders zijn en de mate van over of ondervertegenwoordiging in criminaliteit, inkomen en huisvesting moet meerekenen, dan heb je gelijk!
Nergens? Dacht ik al...graag nummer waar die "verklaring" te lezen zou zijn!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2011, 14:48   #520
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wanneer jij of Sjok even kunnen zeggen waar iemand heeft uitgelegd waarom ik, wanneer ik wil weten van welke origine daders zijn en de mate van over of ondervertegenwoordiging in criminaliteit, inkomen en huisvesting moet meerekenen, dan heb je gelijk!
Nergens? Dacht ik al...graag nummer waar die "verklaring" te lezen zou zijn!
Als je enkel wil tellen, hoeft dit niet.
Noem het dan niet "een onderzoek"!

Dat heb ik je hier al uitgelegd.
http://forum.politics.be/showthread....86#post5775986

Laatst gewijzigd door artisjok : 9 november 2011 om 14:51.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be