![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk praktisch nut hadden die islam-hersenspoelingen, dat van buiten afdreunen van de koran enz? Hebben wetenschappers dat al onderzocht? Oooh.... het afdreunen van andere zaken, honderden keren herhaald, zoals op dit forum bvb???? Maakt niet uit wat ze als antwoord krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wist/weet het zelf niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke Belg is gelijk voor de wet! Vreemdelingen zijn vreemdelingen, geen Belgen! Daar het etiket "Belg" opplakken zoals je het ook op je hond of je kat of je varken kunt plakken, is onzinnig en geeft als resultaat: dixit oa Merkel: "De multicul is een mislukking" Al die gasten "Belg", "Duitser" enz noemen haalt niets uit. Het bewijs moet niet meer geleverd worden, we moeten het enkel vaststellen en dat is ondertussen, in zovele landen, gebeurd! Nu nog dat probleem oplossen, van de baan helpen... De multiculmesthoop moet opgekuist worden waarbij enkel die elementen kunnen blijven die hier passen en nut hebben voor onze maatschappij! De wereldellende hier oplossen kan niet. Samen met oa Europa dat ter plaatse aanpakken en helpen op de plaats waar ze leven. Met hun zin of niet. Geen "buitenlandse inmenging"?... trek verder jullie plan en laat anderen gerust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch die karavaanrover en massamoordenaar die nogal wat plunderingen en slachtoffers heeft gemaakt??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doen alsof je een antwoord geeft of hebt gegeven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hadden kunnen zoeken wat die nazi's allemaal eigenlijk waren, buitenlandse talenkennis, gezinssituatie, en tutti quanti... Andere factoren dan het "nazi-zijn" dus! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | ||
Banneling
|
![]() Het is nochtans duidelijk.
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Banneling
|
![]() Voor het geval je al terug vergeten bent wat representatief betekent.
Representatief = Miniatuur van de populatiehttp://www.survey-onderzoek.nl/repres.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees toch maar even de tekst die ik citeerde. Die is niet zo lang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat denk je? http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-aanslag.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() * Lacht hard* En toch had je kortelings nog kunnen lezen over twee Belgen die iets gelijker waren dan anderen: Citaat:
Goed idee. Valt het jou ook op dat je rk kinderverkrachtende vrienden (ik mag ze zo langzamerhand toch wel zo noemen denk ik ) zich hier niet bevinden? En weet je al waarom niet? Of is kindermisbruik in jouw cultuur normaal? Dan mag je ook uitleggen wat er gelogen zou zijn aan het onderstaande citaat. Citaat:
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 november 2011 om 21:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb echter nog steeds geen antwoord op de vraag waarom ik, wanneer ik wil weten van welke origine daders zijn, hun inkomen moet registeren, en u draait maar rond om de aandacht daarvan af te leiden. Vandaar dat ik met u afsluit, u heeft geen toelichting omdat uw beweegredenen niets minder is dan sensuur, u wilt niet wat in cijfers wordt weergegeven hoeveel vreemdelingen en Belgen met vermelding van welke origine wat doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge hebt al verschillende keren een duidelijk antwoord gekregen, het is storend dat ge steeds dezelfde zaken vraagt.
![]() |
#519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nergens? Dacht ik al...graag nummer waar die "verklaring" te lezen zou zijn! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Noem het dan niet "een onderzoek"! Dat heb ik je hier al uitgelegd. http://forum.politics.be/showthread....86#post5775986 Laatst gewijzigd door artisjok : 9 november 2011 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |