Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2013, 17:49   #501
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Ik voel een hete zomer vol multiculturele geneugten aankomen.
In Hofstade zullen de vreemdelingen weer voor de nodige overlast zorgen. Meisjes in groep lastigvallen en aan hun lijf zitten, knokken met de andere bezoekers. Blijf weg van goedkope zwembaden en stranden, want de verrijking zal op volle toeren draaien.

Laatst gewijzigd door Demper : 20 juni 2013 om 17:50.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 18:03   #502
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
tuut tuut jij beschikt over een veel beter profiel, namelijk dat van een mo de pedofeetaanhanger
Kan je niks beter verzinnen? Je komt over als een bijeengepeerde hooligan die nog wat woordjes durft bijeen kreunen, op de reeds verlaten parking.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 18:10   #503
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Kan je niks beter verzinnen?
ik hou het simpel voor mo de pedofeetaanhangers
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 18:20   #504
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
ik hou het simpel voor mo de pedofeetaanhangers
Het was een retorische vraag.

En dan nu een ernstige vraag, hoe oud ben je? Gezien uw glorieus verleden, schat ik u op een kind van 40 dat iets te veel klop op zijne kop heeft gehad.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 18:23   #505
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Juist het nieuws op BRT gezien, man man man ze profileren de mama's en papa's als ernstige en zeer voor rede vatbare mensen, de schooljuffrouw daarentegen.
Over gemanipuleerde nieuwsberichten gesproken kan dit tellen.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 18:31   #506
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik noteer alvast dat de laag bij de grondse meute pedofilie goedpraat. Dat hoeft ook niet te verbazen, hé, we zijn het land van Marc Dutroux, vrijgesproken Michel Nihoul en (on)bestaande pedofiele netwerken...
U vergeet wel vrolijk de witte mars, waarbij een ferme hoop mensen hun afkeer van die situatie hebben laten blijken.
Citaat:
België staat in heel de wereld bekend als het land van de pedofielen; zelfs in Marokko zijn Belgische pedofielen actief. Maar hier te lande willen we het niet geweten hebben.
In Allahstan bestaat er zelfs geen pedofilie.
Eneuh, Belg zijn is ook zo'n raar ding. Soms is het gemakkelijker die identiteit op papier te hebben, dan het ook te zijn. En dan mogen we niet vergeten dat het helemaal niet zo moeilijk is "Belg" te worden.
Dubbelpaspoortigen iemand?

Laatst gewijzigd door maddox : 20 juni 2013 om 18:51.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 18:32   #507
toshiro
Vreemdeling

toshiro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ah jij kent de daders al zie ik, je uitleg trekt op niets en is een en al goedpraatshow de voorgevel heeft 2 ramen en die zijn ingeworpen zo goed
Goed gelogen ben er juist voorbij gelopen en het is het glas van de deur dat is ingeworpen. Een spijtige zaak. En mijn uitleg trekt op niks? Ik nodig u uit om de school zelf te bezoeken. Ik ken die buurt goed genoeg en nee ik ken de daders niet. Als u mijn reacties zou lezen zou u al moeten beseffen met wat voor mensen ik bevriend ben (en daarbij hoort zelfs een Israëlisch meisje). Stop aub met die vooroordelen! U weet niets over mij en mijn leven.

En ik praat btw niets goed (ook af te leiden uit mijn reacties) maar we zullen aannemen dat u erover hebt gelezen want ik ben zo naïef om nog steeds in het goede van de mensheid te geloven.
toshiro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 18:40   #508
JeeBee
Minister-President

JeeBee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toshiro Bekijk bericht
Met andere woorden, het komt erop neer dat alle vreemdelingen (inclusief andere Europeanen zoals Nederlanders, Spanjaarden, ...) terug naar hun eigen land moeten keren ook degene die wel geïntegreerd zijn en wel hun best doen om dit land vooruit te trekken? Als dit uw mening is dan valt er niet meer verder te praten. U zal mijn standpunt nooit aanvaarden aangezien ik een allochtoon ben al ben ik hier geboren en al heb ik al meermaals bewezen dat ik niet tot die groep extremisten behoor. Ik vind dat een triestige gedachtegang maar het is uw leven en u bepaalt zelf wat u vindt en denkt en zolang uw gedachtegang/gedrag mij persoonlijk niet viseert heb ik niet het recht om dat af te breken.
Vooraleer Demper tot zijn oplossing kan overgaan zal hij eerst een paar honderdduizend 'echte' Belgen moeten vinden die al 50 jaar lang de vuile werkjes aan zich laten voorbij gaan en die desnoods liever in de sociale hangmat liggen.

De 'werkelijkheid' terzake is niet zwart wit.

De wil tot integratie moet wel aanwezig zijn, dat is een cruciaal punt.

Laatst gewijzigd door JeeBee : 20 juni 2013 om 18:40.
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 18:49   #509
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Tuurlijk wel, geen enkel probleem met die mensen samen te leven.
Spijtig dat ze zo dikwijls in het nieuws komen en daarmee "de nodige twijfel" daarover zaaien!
Komt daarbij dat er genoeg zijn die niet met ons willen leven! Ze willen wel onze centen en alles wat ze nodig hebben. En wij moeten ons maar aanpassen!
Dat soort onder hen moeten ze het land weer uitgooien, het is hier te druk aan het worden!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 18:51   #510
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Dat u een probleem met mensen van vreemde afkomst hebt, is niet verbazend.
Er zijn zeker veel mensen die een probleem hebben met sommige mensen van vreemde afkomst! En niet zonder redenen...
Oud 20 juni 2013, 18:56   #511
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Gedragingen worden heel vaak aan kleurtjes gekoppeld.
Dat heb je goed opgemerkt! Volledig toevallig uiteraard...
Oud 20 juni 2013, 19:08   #512
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
stel dat die juffrouw een moslima was geweest, t'kot zou te klein zijn.
Inderdaad. Maar op voorwaarde dat die moslima buiten de schreef zou gegaan zijn! Er is nog niets bewezen, dus die discussie is iewat onzinnig!
We stellen alleen vast dat een bepaald deel van de "Belgische" inwoners onaanvaardbaar gedrag vertoont bij dergelijke problemen! Vergeten dat ze in België zitten en niet in een verre zandbak?
Oud 20 juni 2013, 19:09   #513
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zit die juffrouw in de bak ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 19:14   #514
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
De verdachte krijgt extra betaald verlof. Dat noem ik niet Uw slag gedeeltelijk thuishalen.
Dat is een soort verlof waar je in die omstandigheid erg veel aan hebt!
Dat al de ouders die, nadat de juf onschuldig werd bevonden bvb, nog menen ons de les te moeten spellen een andere school opzoeken volgend schooljaar! En waarom niet weer in een islamitisch land? Daar zullen hun kinderen pas aan hun trekken komen...
Oud 20 juni 2013, 19:30   #515
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Zit die juffrouw in de bak ?
Maar nee, ze was enkele dagen geleden naar huis gestuurd en nu mag iedereen thuis blijven door de aanhoudende bedreigingen.

De politie kan niets abnormaal vinden behalve die moslims die flippen omdat hun kinderen doktertje spelen, daarvoor proberen ze een schuldige te vinden.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 19:33   #516
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kon het niet laten om een account aan te maken en te reageren op deze thread. Ik ben zelf van Marokkaanse afkomst en ben zelf ook moslim (ik bezie de Koran niet als een boek met regels die je moet volgen, maar als een boek met richtlijnen die ik op men eigen manier interpreteer) en mijn klein broertje van 5 zit toevallig op die school. Toch ziet u mij niet tussen die mensen staan. Ik wacht wel een onderzoek af en neem dan wel de nodige gerechtelijke stappen (wat ik best vermeld aangezien jullie hier serieuze vooroordelen hebben over Marokkanen). Ik kan jullie ook vertellen dat er over de 300 kinderen op die school zitten waarvan meer dan de helft allochtoon zijn (wat vrij normaal is aangezien het Kiel vooral uit allochtonen bestaat) en toch ziet u misschien maar 50 ouders op dat filmpje, dus zelfs geen 20% van de ouders (ruwe schattig: 50% van 300 leerlingen geeft 150 kinderen met 2 ouders geeft dus 300 volwassenen en stel dat er sommige gescheiden zijn, kom je zelfs niet aan 20% maar we gaan niet moeilijk doen). Ik begrijp dus sommige mensen hun standpunt niet in deze thread. Alle Marokkanen en/of moslims (2 verschillende dingen) slecht praten zonder zelf even na te denken vind ik overdreven idioot. Ik geef toe dat ik zelf als Marokkaan weg wil uit het Kiel en dat is ook het eerste wat ik doe vanaf ik mijn master heb al ben ik hier opgegroeid. Mijn buren zijn autochtoon en hebben in al de jaren dat we hier wonen nog nooit geklaagd over ons. Ze zijn zelfs zo ver gegaan om een cadeautje kopen voor de geboorte van mijn klein broertje paar jaar terug terwijl wij niet eens een feest hebben gegeven, dus de glimlach die ik elke ochtend te zien krijg wanneer ik naar mijn studentenwerk (ik werk al van mijn 16 en betaal mijn eigen studies) of school vertrek is steeds welgemeend. Dat jullie een slechte ervaring hebben gehad met Marokkanen geeft jullie niet het recht om ze zo aan te vallen! Ik heb zelf ook racisme ondervonden (van autochtonen), maar u zal mij nooit iets slechts horen zeggen over Belgen. Een mens is een mens ongeacht de afkomst. Als u dat niet kunt aanvaarden hebt u pech maar dat is nu eenmaal een feit.

Voor de geïnteresseerden: ik heb mijn bachelor industrieel ingenieur chemie al afgemaakt en volgend jaar rond ik mijn master af. Ik heb een blanco strafblad en mijn laatste verkeersboete dateert zelfs van 3 jaar terug. Men ex is een autochtoon (en atheïst) en had ik ook aan men ouders voorgesteld en men ouders hebben daar nooit moeilijk over gedaan, dus ik kan u verzekeren dat wij geïntegreerd zijn. Ik ben tegen terrorisme, extremisme en racisme. Mijn beste vrienden zijn allemaal afkomstig uit verschillende landen (Servië, Suriname, België (autochtoon dus), Rusland en Afghanistan) en we vormen samen een multiculturele groep die al jaren met elkaar omgaan. We hebben nog nooit iemand lastig gevallen, of in aanraking geweest met drugs of wat dan ook en ieder van ons heeft al minstens zijn bachelor. Alle Marokkanen dat ik ken (al zijn dat er maar weinig) volgen mijn gedachtegang dus ik ben niet gewoon een uitzondering.

Ben benieuwd welke argumenten sommige van jullie gaan gebruiken om mij af te breken. Ik moet wel toegeven, op het moment vind ik het grootste deel van de gebruikers die in deze thread reageren idioten en dit is niet gebaseerd op hun afkomst, maar op de inhoud van hun reacties.
En waarom zouden we iemand als jij afbreken? De multicul zou inderdaad mooi zijn met allemaal mensen zoals jij! Alleen ben jij blijkbaar verstandig genoeg om zelf te zien en te horen en te begrijpen waar de problemen zitten bij zoveel allochtonen! En dan nog bij een bepaalde groep in het bijzonder...
Met het zoveel keren herhaalde zinnetje "ze zijn niet allemaal zo" zijn we vet.
Oud 20 juni 2013, 19:35   #517
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Inderdaad. Maar op voorwaarde dat die moslima buiten de schreef zou gegaan zijn! Er is nog niets bewezen, dus die discussie is iewat onzinnig!
We stellen alleen vast dat een bepaald deel van de "Belgische" inwoners onaanvaardbaar gedrag vertoont bij dergelijke problemen! Vergeten dat ze in België zitten en niet in een verre zandbak?
Juist ! 2 Klachten in een concentratieschool & een aantal beroeps-onruststokers, gesponsord door...
In "Terzake" gaf de schepen van onderwijs een serene & duidelijke uitleg over de feiten.
Eigenlijk een storm in een glas moslimwater...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 19:37   #518
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
België staat in heel de wereld bekend als het land van de pedofielen; zelfs in Marokko zijn Belgische pedofielen actief. Maar hier te lande willen we het niet geweten hebben.
Wat zit jij te lullen, in Marokko staat pedofelie of sex met kinderen niet eens in het strafboek, je mag wel eens met betere argumenten komen hoor.

Misbruik van eigen kinderen zou hier dubbel zoveel voorkomen bij moslims dan bij westerlingen, in moslim landen zal het wel nog meer zijn want daar is het niet strafbaar en dan reken ik de pedo-huwelijken nog niet mee. Wie zijn de pedofielen ook weer?

Laatst gewijzigd door BonBon : 20 juni 2013 om 19:46.
Oud 20 juni 2013, 19:45   #519
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat ik al vaker duidelijk heb gemaakt dat mensen zich moeten integreren. Dat ze gelovig willen zijn is hun keus maar ze moeten zich aanpassen aan de samenleving. Ik keur dan het gedrag van die mensen ook af. Ik ben zelf ook een moslim (gematigde moslim) maar heb me perfect geïntegreerd. U zal mij nooit zoiets zien doen en ik vind dus van mezelf dak het recht heb verdiend om in België te wonen. Alle mensen die zich hebben aangepast hebben dit recht ook verdiend in mijn ogen. De mensen die koppig doen en zich niet willen aanpassen mogen van mij terug naar hun land van herkomst. Het is nu niet dat ik moeilijkheden heb om gelovig te zijn en geïntegreerd te zijn. Die 2 dingen kunnen perfect samen gaan als men bereid is om moeite te doen.
Zelfs al is 40% niet bereid zich te integreren (wat een lage schatting is) dan nog is het veel te veel en voldoende om moslims hier als 1 groep te bespreken, het percentage is groot genoeg om te veralgemenen vind ik. Net zoals alle vlamingen niet voor een splitsing zijn, ook niet als ze NVA stemmen.

En ik blijf erbij, jij bent geen moslim en zou zich dus niet aangesproken moeten voelen. Een moslim erkent Mohammed als officieel woordvoerder van god en zijn woord staat zelfs boven de koran, ik heb de indruk dat je enkel de koran volgt en er een eigen interpretatie aan geeft, dat is dus iets heel anders.
Oud 20 juni 2013, 19:46   #520
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mocht ik in een 'vreemd' land uitgeweken zijn, en ik zou me zo'n zorgen maken over mijn kinderen,
ik stapte met mijn kinderen op het eerste vliegtuig dat dat land zou verlaten.

.
Misschien beschouwen ze dit hier als veroverd gebied, hun land dus.
En zijn wij diegenen die hier niet meer passen...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be