![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie is hier dan de beunhaas ? Vraag je om te beginnen maar eens af, waarom een kind op school nooit-jamais-never iets leert over zichzelf en de mogelijkheden van zijn inherente zelfgenezingsvermogen... Interesse in genezingsmethoden én de kennis over (je eigen) bewustzijn, hebben me tot nog toe een stalen gezondheid/fysiek opgeleverd en laten me toe elk begin van welke aandoening dan ook, voortijdig te pareren. Maar eerst dit, in enkele fijne gesprekken met onze huisdokter, geeft die me 100% gelijk mbt tot ons eigen zelfgenezingsvermogen en noemt me zelfs een 'medisch wonder', kan je nagaan. En ja, de (geleerde) man heeft al volmondig toegegeven dat, mocht ie z'n patiënten holistisch benaderen, dat ie dan op enkele maanden tijd werkloos zou zijn, vandaar dat ie hen de klassieke medicatie blijft voorschrijven... Al bij al gaat het in het medisch wereldje om de lucratieve financiële belangen die ermee gemoeid zijn, eerder dan het streven naar een gezonde bevolking. Stel je de malaise maar eens voor in die sector, als morgen 95% van de bevolking haar eigen gezondheid in de hand heeft... Btw, had je nog iets toe te voegen aan het feit dat Israël de minste kankerslachtoffers heeft in de (moderne) wereld, nét door de toepassing van Hamers methode ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik beklaag uw leerlingen, als die ooit bestaan hebben. En dat palet gemakpapier zou je beter zelf in je mond proppen , want met die verbale diarhee van jou... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Banneling
|
![]() Hoe is het met mijn aura vannacht gesteld, meneer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je bent niet alleen dom, maar nog een leugenaar op de koop toe ! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Banneling
|
![]() proficiat,hier bewijs je mee wat voor een bekrompen geest er in je hersenpan schuilt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
|
![]() Citaat:
![]() Pak nog wat medicijntjes jongen, je bent er hard aan toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Nvalid : 17 juli 2013 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
|
![]() Citaat:
Neen, zolang dokter Kiko niet in de smiezen heeft dat zijn (ons) lichaam in wezen een vleselijk omhulsel is van onze eeuwige ziel en elke ziekte of aandoening (emotioneel) juist d�*�*r begint, zal elke poging tot een redelijk gesprek verzanden in een materialistische droesem, van waaruit geen ontsnappen mogelijk is. Zulke mensen k�*n men niet met woorden overtuigen van de impact van revolutionaire ideeën, de geschiedenis indachtig, nee, net zoals verouderde denkbeelden sterven ze gewoon uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=gMqEk...yer_detailpage |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
|
![]() 1. Heeft er al iemand een lijst met de duizenden patiënten die Hamer al genezen heeft ? Niemand ?
2. Ok, ik zal het gemakkelijker maken. Wie kan ondubbelzinnig bewijzen dat Israël verhoudingsgewijs veel, véél minder kankerdoden heeft per jaar dan om het even welk ander land ? Iemand ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
|
![]() Citaat:
Wie zich wil laten testen, stelt samen met de JREF een test op. De test gaat enkel door wanneer beide partijen van tevoren hun akkoord geven. De richtlijnen zijn duidelijk, algemeen gekend en de resultaten worden kenbaar gemaakt en besproken. De reden hiervoor is om onterechte kritiek achteraf te pareren. Ik zie geen marge voor bedrog, ontkenning of enige vorm van manipulatie vanwege de JREF. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
|
![]() Citaat:
Kom terug met de grote mensen praten als je ondubbelzinnige bewijzen hebt voor je wilde, onbewezen hypothesen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
|
![]() Aangezien de aanhangers van kwakzalver Hamer zich in stilzwijgen hullen, zal ik dan maar nog wat achtergrond informatie geven.
Hier een tragisch geval van iemand die in de klauwen van de GNM van kwakzalver Hamer geraakte, en eraan overleed. http://anaximperator.wordpress.com/2...r-victim-dies/ In tegenstelling tot de aanhangers, die enkel een reclamefolder hebben dat ze slikken als zoete koek, heb ik wel degelijk concrete gevallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wees dan ook zo consequent om wanneer het er echt om spant en je van pijn niet weet waar kruipen, je jezelf uitsluitend 'geneest' met lieve woordjes en een dikke shot liefdevolle helingsgedachten. Of zullen we je aantreffen, kruipend naar een echte dokter om een pilletje of spuitje van whatever, dat de pijn verlicht? Als diego de passie preekt, boer let op uw ganzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Report: Breast cancer death rate in Israel is sixth highest in OECD In contrast, death rates from prostate cancer are among the lowest, according to an Organization for Economic Cooperation and Development report, which compared 2011 figures from 34 countries. Global Patterns of Cancer Incidence and Mortality Rates and Trends Citaat:
Citaat:
en Citaat:
Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 juli 2013 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |