![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Banneling
|
![]() ROFL
Laatst gewijzigd door Knipp : 16 augustus 2013 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof me: andere bestaan er niet.
![]() |
![]() |
#505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Banneling
|
![]() Is dat dan iemand die bepaalde fysieke pluspunten heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijheid, blijheid in de jaren '60! Op alle gebied. Ik stond daar heel erg voor open maar thuis mochten we maar weinig ... Toen de eerste echte vriend kwam (na een paar flirten) was het dan ook ineens raak. Maar ik was meteen in verwachting en dus : trouwen. Dat ging even goed tot ik merkte dat ik helemaal niet van die man hield en dat ik mijn jonge leven mooi verknoeid had. Dit liedje van Herman van Veen was echt als voor mij geschreven : http://www.youtube.com/watch?v=L0Lvn-5T2zc Mijn ex zat evenwel niet zo dikwijls "achter een krant" als in het liedje, hij ging uit na zijn werkuren, dronk onze weinige centen op en hing de tiran uit thuis. Na een 8-tal jaren ging ik terug aan het werk en ik kreeg "gelegenheden". Mijn ex heeft er nooit iets van geweten, en ik weet zeker dat ik de laatste jaren van mijn huwelijk kapot was gegaan als ik deze uitlaatklep niet gehad had. Het gaf me zelfvertrouwen, hoe raar dat ook moge klinken! En dus heb ik na enkele jaren de scheiding durven aanvragen. Daarna heb ik nog een aantal vrienden/relaties gehad. Ik heb nooit spijt gehad en tegenover mijn ex geen schuldgevoel.
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Was kwaliteit, hoor! In het huwelijksbed werd het al vlug een sleur die mij hoe langer hoe meer tegenstak. Maar mijn andere relaties - al hebben er een paar rare avontuurtjes tussen gezeten ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#514 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar een islam-man mag wel 4 vrouwen hebben! Hoe knoopt u dat aaneen?
![]() |
#515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen commentaar geven, onderdanig zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je vier vrouwen in huis hebt lijkt het me aangewezen dat je ze aaneen knoopt ja.
![]() |
#517 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laynee spreekt dus alleen voor zichzelf en haar sexegenoten. Als je tot haar religieuze club behoort, dan moeten de vrouwen monogaam zijn, maar mogen de mannen polygaam zijn, en zowel voor als na het huwelijk lustig hoeren en tamboeren. In een islam-natie zou jij het met je gedrag uit de sexties geen maand overleven. Dit zou de cover van jouw biografie als islamiete zijn: MARIE VDK STONED TO DEATH ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |