Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2004, 20:53   #501
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Mijn Aalsterse klassiekers ken ik, dank u.

Had ge ook nog graag geantwoord op mijn vraag?

Waarom zouden we inwoners van België op basis van afkomst of ras anders, en zwaarder straffen voor dezelfde misdrijven?
Waarom een burger van pakweg Tunesische afkomst deporteren omwille van een sakosjendiefstal, en een kinderrovende Belg levenslang 'hotelaccomodatie' verstrekken?

Of is er op www.flomsblock geen pasklaar antwoord voorhanden om te koppipeesten?
1. iedereen moet als crimineel dezelfde straf krijgen
2. in het raam van besparingen moeten recidivisten anders aangepakt worden en indien ze de dubbele nationaliteit hebben kunnen ze het ginder eens gaan uitleggen waarom ze teruggezonden zijn in plaats van ze hier op uw en mijn kosten dure hotelaccomodatie aan te bieden
3. die "kinderrover" verdiende minimum 2 kogels... maximum 6 (besparingen) !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 9 september 2004 om 20:54.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2004, 20:55   #502
den broeder
Partijlid

den broeder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn Aalsterse klassiekers ken ik, dank u.

Had ge ook nog graag geantwoord op mijn vraag?

Waarom zouden we inwoners van België op basis van afkomst of ras anders, en zwaarder straffen voor dezelfde misdrijven?
Waarom een burger van pakweg Tunesische afkomst deporteren omwille van een sakosjendiefstal, en een kinderrovende Belg levenslang 'hotelaccomodatie' verstrekken?

Of is er op www.flomsblock geen pasklaar antwoord voorhanden om te koppipeesten?
Omdat we met die Belg HELAAS geen andere kant uitkunnen....Met die Tunesiër wel !
Oud 9 september 2004, 20:56   #503
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

de harde aanpak !

zoals die moeder van Annanas die komt klagen dat hij te hard wordt behandeld...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 9 september 2004, 20:58   #504
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
4) Ook een belg wordt teruggestuurd naar land van herkomst. Daar is geen ontkennen aan. De verplaatsing die daarvoor nodig is, is toevallig alleen een beetje aan de kleine kant. Maar dat doet er niet toe.
Pfft... wat een harteloos cynisme... en nu vind die stoere internetjunkie van zichzelf dat hij heel grappig is... jongens jongens toch.... wat gaan we van die Blokkers allemaal nog moeten verwachten, ik denk dat onze fantasie daar op dit ogenblik nog pakken tekort schiet.

En wij maar denken dat hij het nu over vreemdelingen heeft, maar voor wie de docu over Breendonk heeft gezien weet dat soort sadisten nooit verzadigd geraken en ook en misschien vooral Eigen Volk het slachtoffer kan zijn.
Oud 9 september 2004, 21:00   #505
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Pfft... wat een harteloos cynisme... en nu vind die stoere internetjunkie van zichzelf dat hij heel grappig is... jongens jongens toch.... wat gaan we van die Blokkers allemaal nog moeten verwachten, ik denk dat onze fantasie daar op dit ogenblik nog pakken tekort schiet.

En wij maar denken dat hij het nu over vreemdelingen heeft, maar voor wie de docu over Breendonk heeft gezien weet dat soort sadisten nooit verzadigd geraken en ook en misschien vooral Eigen Volk het slachtoffer kan zijn.
en heb je genoten masochist ?
Oud 9 september 2004, 21:02   #506
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
en heb je genoten masochist ?

Laatst gewijzigd door thePiano : 9 september 2004 om 21:11.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2004, 21:03   #507
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2) Met "uitwijzing van criminelen" bedoelt men heus niet "uitwijzing van eenmalige sajkossentrekkers". Tenzij dat voor jou ook al onder de noemer "zware criminaliteit" valt ???
'Men' bedoelt dat (misschien) niet, maar wat ik 'aanhangers' van 'een bepaalde partij' zie debiteren op dit en andere fora, laat weinig aan de verbeelding over.........

Citaat:
3) Geen enkele allochtoon is verplicht om zware criminele feiten te plegen, voor zover ik weet... Het betreft hier dus een onrechtstreekse eigen keuze, een "risico van het vak", zeg maar.
De risico's van het vak, moeten niet nodeloos 'verzwaard' worden op basis van afkomst, ras of nationaliteit.
Gelijkheid in rechte dient er te zijn.

Citaat:
4) Ook een belg wordt teruggestuurd naar land van herkomst. Daar is geen ontkennen aan. De verplaatsing die daarvoor nodig is, is toevallig alleen een beetje aan de kleine kant. Maar dat doet er niet toe.
Oprecht gefeliciteerd.
Op een sofisme van dit formaat kan ik niet anders dan stikjaloers wezen.

Citaat:
5) Een uitgewezen Marokkaan (bijvoorbeeld, he) wordt niet van zijn vrijheid beroofd na een veroordeling voor criminele feiten. Hij mag zijn leven zonder verdere sanctie elders verderzetten. Een veroordeelde belg daarentegen wordt voor dezelfde feiten wél van zijn vrijheid beroofd. Om deze discriminatie weg te werken ben ik voorstander van internationaal overleg, dat dient te resulteren in een situatie waarbij een uitgewezen vreemdeling - net als zijn belgische collega - in eigen land zijn straf uitzit.
Hoe lief van jullie.
Toch ben ik geen voorstander van om het even welke vorm van discriminatie, ook geen positieve.
Oud 9 september 2004, 21:04   #508
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik was in Breendonk al 2 keer, heb er zelf een boek over gelezen. Ik ken de gruwel.
Ik huiverde toen en nu nog altijd, dus nooit meer oorlog !
Ik laat de geschiedenis liever rusten, net als de slachtoffers.
Ook die van na de oorlog want de wraaknemingen achteraf stonden dikwijls niet in verhouding tot de feiten.

Maar ja, wraak is altijd een slechte rechter geweest...
Oud 9 september 2004, 21:07   #509
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Slaat jouw fantasie altijd zo zwaar op hol na het bekijken van een documentaire ? Is de opwinding zó groot ??

Soit, ik wil me niet moeien met je sexleven, dus laat maar zitten...

Waar ik wél nog eens wil op terugkeren is op dat "vierde punt" dat je daar citeert. Da's puur mathematisch een bewering die je niet kan weerleggen. Of ga jij beweren dat een belg die hier in de doos gedraaid wordt niet opgesloten wordt in zijn land van herkomst ??? Om maar te zeggen : strikt genomen krijgen een uitgewezen allochtoon en een veroordeelde beld bijna dezelfde behandeling. Het enige verschil is dat de allochtoon er beter van af komt : hij verliest op zijn minst zijn vrijheid niet, en heeft de mogelijkheid om samen te blijven met zijn gezin (als die hem achterna willen reizen, wel te verstaan). Die kans krijgt de belg NIET.

't Is maar hoe je het bekijkt...
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2004, 21:08   #510
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Rot op debiel.
Je zal toch echt moeten opletten met die dialectiek van je. 8)
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
Oud 9 september 2004, 21:10   #511
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Durf je de volledige tekst publiceren, i.p.v. dat ene zorgvuldig uitgeknipte zinnetje ?
Had jij niet beloofd weer aan te vullen wat al te zorgvuldig werd weggeselecteerd?
Oud 9 september 2004, 21:10   #512
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Rot op debiel.
ik huiver van dergelijk reportages en wrijf geen zout in de wonden en geniet er dus niet van. Ik keek rustig naar VT 4 en typisch Chris.

Als jij je verder wil verzuren, doe maar, maar daarom anderen uitmaken voor debiel is iets te simplistisch...

Ik ben overtuigd dat Breendonk heeft bestaan en er gruwelijke dingen zijn gebeurd ! Ik moet mij daaraan geen honderd keer vergapen om er zeker van te zijn. De Dossinkazerne is Mechelen was ook al zo'n gevangenis destijds.

Duidelijk genoeg geweest
Oud 9 september 2004, 21:11   #513
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Idd, Wijss en De Bodt, twee stoere trotse Vlamingen8) waren ook de ergste beulen van Breendonk. Ik verwed er mijn maandloon op, dat zij nu Vlaams Blok zouden stemmen
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2004, 21:14   #514
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
'Men' bedoelt dat (misschien) niet, maar wat ik 'aanhangers' van 'een bepaalde partij' zie debiteren op dit en andere fora, laat weinig aan de verbeelding over.........
True, maar dat heeft hier nu niets mee te maken. Ik hoor ook wel eens mensen zeggen dat de doodstraf terug moet ingevoerd worden, of dat harddrugs gelegaliseerd moeten worden, of dat... Je hoort zoveel tegenwoordig, maar dat heeft nu even allemaal niks met deze discussie van doen.
Citaat:
De risico's van het vak, moeten niet nodeloos 'verzwaard' worden op basis van afkomst, ras of nationaliteit.
Gelijkheid in rechte dient er te zijn.
Zoals ik al zei : men zou er inderdaad wel moeten op toezien dat uitgewezen criminelen in het land van herkomst een evenwaardige straf moeten uitzitten. Maar daar zal internationaal overleg voor nodig zijn.

Citaat:
Oprecht gefeliciteerd.
Op een sofisme van dit formaat kan ik niet anders dan stikjaloers wezen.
Ok, ik geef toe dat het wel wat "raar" overkomt, maar ontkracht het maar eens, he.

Citaat:
Hoe lief van jullie.
Toch ben ik geen voorstander van om het even welke vorm van discriminatie, ook geen positieve.
Oh, wat ben jij een harteloos mens !
Oud 9 september 2004, 21:15   #515
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Slaat jouw fantasie altijd zo zwaar op hol na het bekijken van een documentaire ? Is de opwinding zó groot ??

Soit, ik wil me niet moeien met je sexleven, dus laat maar zitten...
tja... zitten hier eigenlijk geen psychiaters op dit forum?
Ik heb al de mogeljkheid van parafilie (DSM-IV) geoperd maar daar ik allerminst een autoriteit ben op dit vakgebied heb ik toch wel confirmatie nodig van een professional hoor eer ik zo'n gewaagde beschuldiging zou durven uiten.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2004, 21:16   #516
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Had jij niet beloofd weer aan te vullen wat al te zorgvuldig werd weggeselecteerd?
Allez, Knuppel, ik geef hem eerst nog de kans om zijn onnauwkeurigheid zélf te corrigeren. Da's toch mooi van me ?
Oud 9 september 2004, 21:19   #517
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Idd, Wijss en De Bodt, twee stoere trotse Vlamingen8) waren ook de ergste beulen van Breendonk. Ik verwed er mijn maandloon op, dat zij nu Vlaams Blok zouden stemmen
Uw maandloon dat je via vakbondschantage van je werkgever aftroggelt?
Of spreek je over uw maandloon waar je wis en waarachtig en eerlijk voor werkt?
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2004, 21:20   #518
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Of spreek je over uw maandloon waar je wis en waarachtig en eerlijk voor werkt?
Het zwart gedeelte dus 8)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2004, 21:23   #519
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Allez, Knuppel, ik geef hem eerst nog de kans om zijn onnauwkeurigheid zélf te corrigeren. Da's toch mooi van me ?
We zitten intussen alweer een aantal bladzijden verder en het enige resultaat van je mooie geste is dat hij je een debiel noemt die moet oprotten.

Denk je dat er alsnog kans is dat Piano zijn onnauwkeurigheid zelf zal corrigeren?
Oud 9 september 2004, 21:23   #520
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Jeps, dat is zoals die "Standartenführer der flämischen SS" Tony Van Dijck (Mijn Eer heet nog altijd Trouw)
zie http://users.pandora.be/amarcord/selys/VDijck01.html

DS: U bent uw burgerrechten kwijtgeraakt en mag dus niet stemmen. Maar als u nu toch mocht stemmen?

Tony Van Dijck: "Dan stemde ik allicht voor het Vlaams Blok. Ik ken daar bijna iedereen aan de top." Maar ik wil het liever niet meer hebben over politiek."

Laatst gewijzigd door thePiano : 9 september 2004 om 21:25.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be