![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. in het raam van besparingen moeten recidivisten anders aangepakt worden en indien ze de dubbele nationaliteit hebben kunnen ze het ginder eens gaan uitleggen waarom ze teruggezonden zijn in plaats van ze hier op uw en mijn kosten dure hotelaccomodatie aan te bieden 3. die "kinderrover" verdiende minimum 2 kogels... maximum 6 (besparingen) !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 9 september 2004 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de harde aanpak !
![]() zoals die moeder van Annanas die komt klagen dat hij te hard wordt behandeld... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En wij maar denken dat hij het nu over vreemdelingen heeft, maar voor wie de docu over Breendonk heeft gezien weet dat soort sadisten nooit verzadigd geraken en ook en misschien vooral Eigen Volk het slachtoffer kan zijn.
![]() |
![]() |
#505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 9 september 2004 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gelijkheid in rechte dient er te zijn. Citaat:
Op een sofisme van dit formaat kan ik niet anders dan stikjaloers wezen. Citaat:
Toch ben ik geen voorstander van om het even welke vorm van discriminatie, ook geen positieve. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was in Breendonk al 2 keer, heb er zelf een boek over gelezen. Ik ken de gruwel.
Ik huiverde toen en nu nog altijd, dus nooit meer oorlog ! Ik laat de geschiedenis liever rusten, net als de slachtoffers. Ook die van na de oorlog want de wraaknemingen achteraf stonden dikwijls niet in verhouding tot de feiten. Maar ja, wraak is altijd een slechte rechter geweest...
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Soit, ik wil me niet moeien met je sexleven, dus laat maar zitten... Waar ik wél nog eens wil op terugkeren is op dat "vierde punt" dat je daar citeert. Da's puur mathematisch een bewering die je niet kan weerleggen. Of ga jij beweren dat een belg die hier in de doos gedraaid wordt niet opgesloten wordt in zijn land van herkomst ??? Om maar te zeggen : strikt genomen krijgen een uitgewezen allochtoon en een veroordeelde beld bijna dezelfde behandeling. Het enige verschil is dat de allochtoon er beter van af komt : hij verliest op zijn minst zijn vrijheid niet, en heeft de mogelijkheid om samen te blijven met zijn gezin (als die hem achterna willen reizen, wel te verstaan). Die kans krijgt de belg NIET. 't Is maar hoe je het bekijkt...
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij je verder wil verzuren, doe maar, maar daarom anderen uitmaken voor debiel is iets te simplistisch... Ik ben overtuigd dat Breendonk heeft bestaan en er gruwelijke dingen zijn gebeurd ! Ik moet mij daaraan geen honderd keer vergapen om er zeker van te zijn. De Dossinkazerne is Mechelen was ook al zo'n gevangenis destijds. Duidelijk genoeg geweest ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#514 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb al de mogeljkheid van parafilie (DSM-IV) geoperd maar daar ik allerminst een autoriteit ben op dit vakgebied heb ik toch wel confirmatie nodig van een professional hoor eer ik zo'n gewaagde beschuldiging zou durven uiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
|
![]() Citaat:
Of spreek je over uw maandloon waar je wis en waarachtig en eerlijk voor werkt? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat er alsnog kans is dat Piano zijn onnauwkeurigheid zelf zal corrigeren?
![]() |
![]() |
#520 | |
|
![]() Citaat:
zie http://users.pandora.be/amarcord/selys/VDijck01.html DS: U bent uw burgerrechten kwijtgeraakt en mag dus niet stemmen. Maar als u nu toch mocht stemmen? Tony Van Dijck: "Dan stemde ik allicht voor het Vlaams Blok. Ik ken daar bijna iedereen aan de top." Maar ik wil het liever niet meer hebben over politiek." ![]()
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 9 september 2004 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |