Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2014, 22:23   #501
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Heeft die pipo ook maar iets van hard bewijs om dat te onderbouwen?
Hebben de Amerikaanse pipo's dan ook maar iets van hard bewijs om hun onzin te onderbouwen?

Ondertussen toch maar sancties en even het globaal economisch systeem en de wereldvrede in het gedrang brengen.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2014, 13:46   #502
Yog Sothoth
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Hebben de Amerikaanse pipo's dan ook maar iets van hard bewijs om hun onzin te onderbouwen?

Ondertussen toch maar sancties en even het globaal economisch systeem en de wereldvrede in het gedrang brengen.
Het gaat hier over MH370, niet over de situatie in Oekraïne
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2015, 18:19   #503
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Nieuw nieuws ...

Moet National Geografics (alweer) iets helpen verdoezelen?
Oud 24 februari 2015, 20:59   #504
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Lijkt mij op een bankbediende die denkt dat dat niet gaat opvallen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flatliner Bekijk bericht
Ik heb met bankbedienden gesproken uit mijn kennissenkring.
Moet dan wel een heel domme bediende zijn, iedere bankmedewerker weet dat deze rekeningen in de gaten worden gehouden. Is echt vragen om betrapt te worden.
Misschien is hij zo dom als Yog. Elke uitleg is goed voor zo'n mensen die een heilige schrik hebben van komplottheorien, en nog liever afgaan als een gieter dan iets toegeven dat een vermoeden op een komplottheorie alleen nog maar iets zou versterken. Laat staan een hele komplottheorie onthullen. Hun kleine, zielige 9 to 5 wereldje zou wel eens kompleet overhoop gegood kunnen worden.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2015, 07:03   #505
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Het was blijkbaar dan toch een domme gans. Enfin, volgens HLN.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...plunderd.dhtml

En zoals ik altijd al vermoede dan toch nog een samenzweringstheorie. Yog zit er natuurlijk uiteindelijk toch naast.

http://www.hln.be/hln/nl/30080/Verdw...ns-leger.dhtml

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 25 februari 2015 om 07:06.
Oud 25 februari 2015, 09:12   #506
Yog Sothoth
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Het was blijkbaar dan toch een domme gans. Enfin, volgens HLN.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...plunderd.dhtml

En zoals ik altijd al vermoede dan toch nog een samenzweringstheorie. Yog zit er natuurlijk uiteindelijk toch naast.

http://www.hln.be/hln/nl/30080/Verdw...ns-leger.dhtml
"zou wel eens kunnen neergehaald zijn"... Weer veel gespeculeer maar geen enkel hard bewijs om dat te onderbouwen. Surprise, surprise!

Citaat:
Hun kleine, zielige 9 to 5 wereldje zou wel eens kompleet overhoop gegood kunnen worden.
Mijn wereld gaat in ieder geval niet overhoop gegooid worden als blijkt dat dat toestel neergeschoten is. Het lijkt mij eerder dat je bang bent dat jou wereld, waarin je jezelf kan wijsmaken dat je een held bent die meehelpt duistere complotten te onthullen, op instorten staat en dat je er alles aan doet om dat in stand te houden. Je bent zo'n beetje het equivalent van een kleuter die zich een Power Ranger of Ninja Turtle waant.
Oud 25 februari 2015, 09:13   #507
Yog Sothoth
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Nieuw nieuws ...

Moet National Geografics (alweer) iets helpen verdoezelen?
Al op voorhand zeggen dat ze iets moeten helpen verdoezelen, zo typisch voor de plottertjes. En alweer? Wat hebben ze volgens jou nog verdoezeld?
Oud 25 februari 2015, 15:12   #508
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat hebben ze volgens jou nog verdoezeld?
Heel de 9/11 affaire. Hebben ze daar een uitleg aan gegeven die alle natuurwetten tegenspreekt. Enkel en alleen om mensen gerust te stellen. Maar daar gaan we hier niet over beginnen.
Oud 25 februari 2015, 15:29   #509
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
"zou wel eens kunnen neergehaald zijn"... Weer veel gespeculeer maar geen enkel hard bewijs om dat te onderbouwen. Surprise, surprise!
Laten we we wel wezen. Er is geen enkel bewijs dat in uw ogen hard genoeg kan gemaakt worden of is. Misschien als het in zowat alle media zou toegegeven worden. Maar dan vrees ik wel voor uw mentale gezondheid.
Citaat:
Mijn wereld gaat in ieder geval niet overhoop gegooid worden als blijkt dat dat toestel neergeschoten is.
Hoe kunt ge dat nu al weten. Nu zijt gij het die aan het speculeren zijt. In dit stadium is het voor mij ook slechts een vermoeden dat het toestel neergehaald werd.
Citaat:
Het lijkt mij eerder dat je bang bent dat jou wereld, waarin je jezelf kan wijsmaken dat je een held bent die meehelpt duistere complotten te onthullen, op instorten staat en dat je er alles aan doet om dat in stand te houden. Je bent zo'n beetje het equivalent van een kleuter die zich een Power Ranger of Ninja Turtle waant.
Zielige commentaar. Ik ben het niet die aan een vorm van cognitive disonance lijdt. Althans volgens jouw angst van een komplottheorie. Jij verwerpt ze a priori en dat is nu kenmerkend voor mensen die schrik hebben van het onbekende en van zaken die ze niet kunnen of beter willen bevatten. Onderdrukken dan maar, dan is er geen probleem. Nee, ik stel alles en iedereen in vraag, jij niet, zoekt ook niets op en als je het doet enkel die zaken die jou theorieen (als je er al hebt - wat ik sterk betwijfel) bevestigen. Is dat nu juist niet het gemakkelijkste ?

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 25 februari 2015 om 15:32.
Oud 25 februari 2015, 21:43   #510
hogesaII
Banneling

Standaard

Citaat:
Heel de 9/11 affaire. Hebben ze daar een uitleg aan gegeven die alle natuurwetten tegenspreekt. Enkel en alleen om mensen gerust te stellen. Maar daar gaan we hier niet over beginnen.
Wat zit jij te memmen over 9/11 in een topic over MH370. Van wat voor onzin dan ook nog over natuurwetten.
hogesaII is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2015, 23:23   #511
Yog Sothoth
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hogesaII Bekijk bericht
Wat zit jij te memmen over 9/11 in een topic over MH370. Van wat voor onzin dan ook nog over natuurwetten.
De uitleg ging niet zozeer tegen natuurwetten in, het was gewoon niet wat hij wou horen en dus is het per definitie deel van het complot.
Oud 25 februari 2015, 23:30   #512
Yog Sothoth
Banneling

Standaard

Citaat:
Laten we we wel wezen. Er is geen enkel bewijs dat in uw ogen hard genoeg kan gemaakt worden of is. Misschien als het in zowat alle media zou toegegeven worden. Maar dan vrees ik wel voor uw mentale gezondheid.
Hoe kunt ge dat nu al weten. Nu zijt gij het die aan het speculeren zijt. In dit stadium is het voor mij ook slechts een vermoeden dat het toestel neergehaald werd. Zielige commentaar. Ik ben het niet die aan een vorm van cognitive disonance lijdt. Althans volgens jouw angst van een komplottheorie. Jij verwerpt ze a priori en dat is nu kenmerkend voor mensen die schrik hebben van het onbekende en van zaken die ze niet kunnen of beter willen bevatten. Onderdrukken dan maar, dan is er geen probleem. Nee, ik stel alles en iedereen in vraag, jij niet, zoekt ook niets op en als je het doet enkel die zaken die jou theorieen (als je er al hebt - wat ik sterk betwijfel) bevestigen. Is dat nu juist niet het gemakkelijkste ?
Ik verwerp niks, ik stel gewoon de belangrijkste vraag: heb je bewijs om je vermoeden hard te maken? Jij begint als een gek om je heen te slaan en tekeer te gaan zodra iemand dit aan jou durft te vragen. Jij bent degene die aan zware cognitieve dissonantie lijdt en zijn wereldje waarin hij zich beter en slimmer dan de rest kan voordoen bedreigd ziet.
Oud 26 februari 2015, 15:10   #513
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik verwerp niks, ik stel gewoon de belangrijkste vraag: heb je bewijs om je vermoeden hard te maken? Jij begint als een gek om je heen te slaan en tekeer te gaan zodra iemand dit aan jou durft te vragen. Jij bent degene die aan zware cognitieve dissonantie lijdt en zijn wereldje waarin hij zich beter en slimmer dan de rest kan voordoen bedreigd ziet.
Iemand anders beschuldigen van een afwijking die je zelf hebt ? Lees er eens eerst goed over na wat cognitieve dissonantie juist is. Je moet geen schrik hebben, want er zijn veel mensen die daaronder lijden. Het houd dit klote wereldje dan ook zo goed aaneen. Ontkennen tot in de kist dat er iets niet klopt, is dat nu niet het gemakkelijkste en het simpelste onder het moto "Tout va très bien Madame la Marquise". Tot natuurlijk de bom voor je neus ontploft, en dan zijn de gevolgen niet te overzien.
Oud 26 februari 2015, 15:16   #514
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
De uitleg ging niet zozeer tegen natuurwetten in, het was gewoon niet wat hij wou horen en dus is het per definitie deel van het complot.
Als jij je al gaat verlagen door samen te smeden met iemand die, na slechts 10 posts een grote bek hier komt opzetten als een ancien, totaal niet weet waarover het hier gaat, is voor mij de kous af Yog.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 26 februari 2015 om 15:18.
Oud 26 februari 2015, 22:37   #515
hogesaII
Banneling

Standaard

Citaat:
bergrijpt
en jij gaat hier wat groot doen yeah right ... Probeer maar eens eerst goed Nederlands te praten...
Oud 28 februari 2015, 11:41   #516
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Lekker stoer doen maar, 'freshman'.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2015, 14:02   #517
hogesaII
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo is het ! Die man levert geen enkel bewijs. En dan begint hij nog wat te schelden ook.
Oud 28 februari 2015, 18:34   #518
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nee, want dan ga je weer af als een luid scheldende ongelooflijk hard absoluut niks inhoudelijk zeggende gieter...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 15:56   #519
Scorpio
Minister-President

Standaard

Nog te vroeg dag, maar de mogelijkheid bestaat dat er voor het eerst sinds de verdwijning een spoor van MH370 is gevonden.

Op La Réunion is een stuk van een vliegtuig aangespoeld dat duidelijk enige tijd in het water heeft gelegen. Foto's:

Bron: http://www.zinfos974.com/Ste-Suzanne...ee_a88435.html

Het is nog niet bepaald van welk type vliegtuig het onderdeel juist afkomstig is, maar op een luchtvaartforum werd de volgende tekening gepost:

Deze tekening is de flaperon van een Boeing 777. Vergelijk vooral de zijkant met de eerste foto...

Zoals ik al zei, het is nog vroeg dag, en de grote media hebben het verhaal kennelijk nog niet opgepikt, maar dit zou wel eens iets kunnen zijn...

Laatst gewijzigd door Scorpio : 29 juli 2015 om 15:57.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 16:21   #520
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Nog te vroeg dag, maar de mogelijkheid bestaat dat er voor het eerst sinds de verdwijning een spoor van MH370 is gevonden.

Op La Réunion is een stuk van een vliegtuig aangespoeld dat duidelijk enige tijd in het water heeft gelegen. Foto's:

Bron: http://www.zinfos974.com/Ste-Suzanne...ee_a88435.html

Het is nog niet bepaald van welk type vliegtuig het onderdeel juist afkomstig is, maar op een luchtvaartforum werd de volgende tekening gepost:

Deze tekening is de flaperon van een Boeing 777. Vergelijk vooral de zijkant met de eerste foto...

Zoals ik al zei, het is nog vroeg dag, en de grote media hebben het verhaal kennelijk nog niet opgepikt, maar dit zou wel eens iets kunnen zijn...
Betrouwbare media kunnen zo maar niet eender wat plaatsen en dan hun woorden intrekken als de informatie onjuist blijkt te zijn. Afwachten dus op eventuele officiele bevestiging.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be