![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Banneling
|
![]() Het zou eens tijd worden om door te gaan met de feiten ! ik roep iedereen op om op te komen voor zijn westerse cultuur te beschermen! mensen toch doe er toch eens iets aan !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om zich in stand te houden heeft een een monocultuur zo'n zware sociale controle nodig en moet het zich zo zwaar van de buitenwereld afscheiden, dat het individu geen kans krijgt om zich persoonlijk te ontwikkelen. Niet het individu telt, wel de samenleving, de groep. Een democratie kan dat niet aanvaarden, waardoor de samenleving intern en extern onder invloed komt te staan van andere culturen. De monoculturele samenleving wordt dan een multiculturele samenleving En dan kunnen er drie zaken gebeuren: de multiculturele samenleving kan ineenstorten en een of verschillende nieuwe samenlevingen laten ontstaan, die dan al dan niet monocultureel zijn, de multiculturele samenleving kan verder functioneren en zich verder ontwikkelen, of ze kan zich omvormen tot een nieuwe monoculturele samenleving. En zolang democratie de bovenhand heeft, zal die cyclus zich herhalen. Tot iemand beslist dat het genoeg is geweest, en de groep boven het individu plaatst.
![]() |
![]() |
#508 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen argument. Dat was Hitler ook in Duitsland.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 maart 2016 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En Jürgen Verstrepen heeft daar niks mee te maken. Zo ben ik vroeger ook uit de VU gestapt. Ik zal waarschijnlijk ook iets door gehad hebben zeker? Maar niemand heeft aan dat kleine grut ooit gevraagd wat hij door had. Geen interesse voor. Alle kleintjes hebben totaal geen interesse voor het feit dat er gepoogd wordt de broek op de knieën te trekken van een soortgenoot. Tot het hun beurt is? "Ochgottekes toch" is het dan. En dat gaat zover dat momenteel Europa bezig is met al zijn onderdanen de broek op de knieën te trekken. Met medewerking van de plaatselijke etablissementen nog wel. Maar zagen mens!! Zagen!!!!! Dat kunnen westerlingen zoals de besten. Afwachten maar wat het samenleven met de opgedrongen koran aanhangers zal brengen. Ik ben benieuwd of dat ook allemaal zagers zullen zijn en blijven. Overwegende mijn leeftijd zal ik er mogelijk niet teveel meer van beleven. Maar....onze jeugd zal zeker het slachtoffer worden. En ditmaal niet van de zwarten die allemaal dood zijn. Sorry; jullie maken er met graagte de levende doden van die nog regelmatig bij volle maan uit hun graf verijzen. Is ons wereldbeeld realiteit of is het een thriller? Beiden waarschijnlijk. En in de thriller is opstaan uit de doden een realiteit. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wel, ik heb tijdens mijn loopbaan toch heel wat sossen gekend die over de Sovjet-Unie en de door haar gedomineerde "volksdemocratieën" geen woord kwaad wilden horen. Eentje van die collega's ging elk jaar op ideologische bedevaart naar de DDR. Daar liet hij zich, fier als een gieter, met kameraden fotograferen terwijl hij vol toewijding zat te lezen in het partijorgaan Neues Deutschland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan mij over nog meer zorgen maken. In de annalen der geschiedenis van mijn dorp staat vermeld dat er zestien ingezetenen destijds meegevochten hebben in het leger van Napoleon. Daar is toendertijds ook heel wat heibel rond geweest. Maar.......ben ik nu een afstammeling van een van die overlopers? Opzoekingen hebben geen klaarheid gebracht. Maar de tijd heeft de problematiek naar de eeuwigheid verwezen. Maar zolang gewezen problematiek bruikbaar is in het heden zal ze gebruikt worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rara, welk liedje zingen onze vrienden hier?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 maart 2016 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het niet zoiets als "de verworpenen der aarde"? Dat terwijl ze daar allemaal chic gekleed en, wat de vrouwen betreft, geschminkt en opgetut met het gemanicuurd en gebald vuistje in de lucht staan. Ach ja...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Europees Commissaris
|
![]() Stomme opmerking bij gebrek aan beters. Als bepaalde inhoud U niet aanstaat wordt dat afgedaan als gekakel. Zit er echt niks beter onder uw hersenpan? Zemelen misschien? Maar ik ga mij niet laten verleiden om op dergelijk hoog niveau met U in debat te gaan. Er is bij voorbaat niks bij te winnen want ge hebt reeds de hoofvogel afgeschoten met uw reactie. Proficiat dus. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeker het "Ave Maria". Doet het nog altijd; die "song". Of is het "De troubadour is in dit land.... hij houdt de poen wel in deze hand" Of zou het kunnen zijn hun nieuw gemaakt deuntje? Bij gebrek aan de niet gekregen jodiumpillen Wordt het nu nat tussen onze billen En van de grote schrik Dragen we nu slipjes van plastik....... trololo trololo |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens hem werd de kabel TV voor de Italianen en de Grieken in Limburg afgesloten nog voor deze werd uitgevonden. Het blijft een straffe zaak. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is mij ook reeds dikwijls opgevallen. Sommigen spreken nog steeds over "de zwarten" (de zwette) op een wijze dat je warempel zou gaan geloven dat ze hier nog steeds rondlopen (al of niet in uniform). Mijn vader, die aan de andere kant vertoefde, is reeds een eeuwigheid gestorven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het niet lang meer zal duren of in het nieuws komt dagelijks een melding van het feit dat er hier en daar een moskee in brand werd gestoken. En als er dan nog geen licht gaat branden zullen er volgens mij moskees in brand worden gestoken met inzittenden. Wie wind zaait zal storm oogsten zegt het spreekwoord. Men doet maar. Leve de multicul. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 8 maart 2016 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |