Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2004, 15:20   #501
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Crosserke, van die franse diesel in een toyota kan ik beamen. De ouwe corola van een familielid is zo goed gebruikt dat delen die niet slijten versleten zijn. maar die motor ,die ronkt als nieuw, en verbruikt niet meer olie of diesel als een nieuwe.Het enige verschil is het aantal Kw.
Oud 14 december 2004, 15:49   #502
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Crosserke, van die franse diesel in een toyota kan ik beamen. De ouwe corola van een familielid is zo goed gebruikt dat delen die niet slijten versleten zijn. maar die motor ,die ronkt als nieuw, en verbruikt niet meer olie of diesel als een nieuwe.Het enige verschil is het aantal Kw.
Ik heb ook met ne Corola diesel gereden, beestig goeien auto, !

Het eerste wat versleten was was de contactsleutel, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2004, 17:20   #503
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Hieronder maak ik voor de Tegendradigaards van deze wereld nadere informatie over (de K9 hebben zo'n brommobiel allang aangeschaft... Ze noemen dat ook een fijne firmawagen...):
Indien je kon lezen zou je zien dat ik ook deze klasse van wagens aanklaag.

Citaat:
Een klein vraagje aan de azijnpissers...

Zou het een groot verschil uitmaken dat een voetganger door zulke brommobiel of door een bvb een kleine 4x4 overreden wordt
ja
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2004, 18:23   #504
crosserke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
[/left]

Indien je kon lezen zou je zien dat ik ook deze klasse van wagens aanklaag.

ja
Leg uit?
crosserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2004, 21:18   #505
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Deze levensgevaarlijke, commiehatende 4X4 (BMW X3) verbruikt 7,2 l/100km...
Het was m.i. beter dat die minstens 7,2 azijnpissende communisten per 100km zou 'verbruiken'...

Voila. Mensen die het hebben tegen te grote monsters op de weg zijn bij deze dus niet enkel jaloers, maar het zijn ook commies. Ik hoop dat het niet de bedoeling was om het imago van de jeep-rijdende cowboy af te raken want met dit soort hillbillie-talk kom je er niet, vrees ik.

Citaat:

[size=1]K9 met zijn toffe firmawagen...[/size]
zucht... volwassen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2004, 21:21   #506
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een klein vraagje aan de [size=4]azijnpissers[/size]...
Zou het een groot verschil uitmaken dat een voetganger door zulke brommobiel of door een bvb een kleine 4x4 overreden wordt
Je blijft bevestigen wat ik eerder zei : je bevestigt hier elk cliché van de lompe 4x4 eigenaar...

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 14 december 2004, 21:35   #507
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Jazeker Ik word liever overhoop gereden door een Hummer dan door een Ligier. Met die Hummer ben ik zeker dood, en als bijkomend voordeel, ik haalthet nieuws als laatste slachtoffer van het VS imperialisme en word het gevaarlijke van de 4*4 nog eens dunnetjes in de verf gezet.
Met die Ligier hou je 2 zwaargewonden, mezelf en de bestuurder.

Eneuh, ik ken 4*4 eigenaars die boertig lomp zijn, maar ook 4*4 eigenaars die omschreven zouden worden als het prototype van serene menselijkheid.

En jij gooit met vooroordelen. Als ik zou schrijven:" alle Marokanen zijn idote kleptomane verkrachters" krijg ik de hele linkervleugel van het forum over mij.Terwijl ik goed weet dat niet alle Marokanen idiote kleptomane verkrachters zijn.
Jij doet nu net hetzelfde. Dus start je scooter en knetter leuk 2 takt walm uitbrakend weg.
Oud 14 december 2004, 21:47   #508
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Jazeker Ik word liever overhoop gereden door een Hummer dan door een Ligier. Met die Hummer ben ik zeker dood, en als bijkomend voordeel, ik haalthet nieuws als laatste slachtoffer van het VS imperialisme en word het gevaarlijke van de 4*4 nog eens dunnetjes in de verf gezet.
Met die Ligier hou je 2 zwaargewonden, mezelf en de bestuurder.
Dat is een antwoord dat je aan K9 wou geven, denk ik...

Citaat:
Eneuh, ik ken 4*4 eigenaars die boertig lomp zijn, maar ook 4*4 eigenaars die omschreven zouden worden als het prototype van serene menselijkheid.
Ik zeg dat sommige mensen die hier posten het cliché bevestigen door zich over het algemeen te verweren als :
* tegenstanders zijn azijnpissende commies
* tegenstanders zijn alleen maar jaloers
* ...

Citaat:
En jij gooit met vooroordelen. Als ik zou schrijven:" alle Marokanen zijn idote kleptomane verkrachters" krijg ik de hele linkervleugel van het forum over mij.Terwijl ik goed weet dat niet alle Marokanen idiote kleptomane verkrachters zijn.
Maar als er op het forum een marrokaan zou roepen dat wat de vlamingen niet willen geven maar moet gepakt worden en dat vrouwen ondergeschikt zijn aan mannen, dan mag jij wel zeggen dat die marrokaan het cliché van de kleptomane verkrachter aan het bevestigen is.

Citaat:
Jij doet nu net hetzelfde. Dus start je scooter en knetter leuk 2 takt walm uitbrakend weg.
tiens, heb ik een scooter of hoort dat bij je vooroordeel over mij ?

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 14 december 2004, 21:58   #509
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

*sigh* Mijn versnellingen zijn kapot. De Overpoort oprijden in je zwaarste steek is misschien geen lachertje, maar je wordt het snel gewoon. Vandaag nog in Terzake een repotage gezien over "arrogante" zwakke weggebruikers. ze toonden toen tientallen voetgangers de ondanks het rode licht toch overstaken. Ik keur dit ten strengste af, maar ik moet er toch even bij zeggen dat ik op dat kruispunt elke dag minstens 1 auto door het rood weet rijden. En als fietser is het niet aangenaam om te weten dat je er rekening mee moet houden dat - ondanks dat het groen is - je er rekening mee moet houden dat er nog een haastige chauffeur zich eens snel uit de voeten zal willen maken. Niet dat ik het ooit al heb weten lukken. Levensgevaarlijke sitauties worden zo gecreëerd, iets wat die overstekende voetgangers niet doen. Zij steken namelijk over omdat er geen auto's in de buurt zijn. De auto's aan de Overpoort denken er snel nog eens tussen te kunnen glippen...

Hoedanook. voorbijgestoken worden voor 4X4's geven me de kriebels, maar tot mijn spijt krijg ik de indruk dat het in de menselijke natuur ligt om de regels trachten te overtreden, enkel en alleen omdat het je 5 seconden extra tijd zou kunnen geven. Wil je geen dodelijke ongelukken? Verbied auto's. En zoals iedereen dat inziet is dat nonsens.
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2004, 22:16   #510
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Je blijft bevestigen wat ik eerder zei : je bevestigt hier elk cliché van de lompe 4x4 eigenaar...
Tja ...

In uw geval is het geen azijnpis maar kattenpis...

U bent dus een [size=4]kattenpisser... [size=1](U moet niet denken dat ik het niet gezien én geroken heb!).[/size][/size]

Laatst gewijzigd door Chipie : 14 december 2004 om 22:18.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2004, 22:23   #511
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja ...

In uw geval is het geen azijnpis maar kattenpis...

U bent dus een [size=4]kattenpisser... [size=1](U moet niet denken dat ik het niet gezien én geroken heb!).[/size][/size]
Is je papa thuis ?

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 14 december 2004, 22:37   #512
giserke
Banneling

Standaard

heeft iemand het nieuwe wetsvoorstel ivm lichte vracht?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2004, 22:39   #513
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
*sigh* Mijn versnellingen zijn kapot. De Overpoort oprijden in je zwaarste steek is misschien geen lachertje, maar je wordt het snel gewoon. Vandaag nog in Terzake een repotage gezien over "arrogante" zwakke weggebruikers. ze toonden toen tientallen voetgangers de ondanks het rode licht toch overstaken. Ik keur dit ten strengste af, maar ik moet er toch even bij zeggen dat ik op dat kruispunt elke dag minstens 1 auto door het rood weet rijden. En als fietser is het niet aangenaam om te weten dat je er rekening mee moet houden dat - ondanks dat het groen is - je er rekening mee moet houden dat er nog een haastige chauffeur zich eens snel uit de voeten zal willen maken. Niet dat ik het ooit al heb weten lukken. Levensgevaarlijke sitauties worden zo gecreëerd, iets wat die overstekende voetgangers niet doen. Zij steken namelijk over omdat er geen auto's in de buurt zijn. De auto's aan de Overpoort denken er snel nog eens tussen te kunnen glippen...

Hoedanook. voorbijgestoken worden voor 4X4's geven me de kriebels, maar tot mijn spijt krijg ik de indruk dat het in de menselijke natuur ligt om de regels trachten te overtreden, enkel en alleen omdat het je 5 seconden extra tijd zou kunnen geven. Wil je geen dodelijke ongelukken? Verbied auto's. En zoals iedereen dat inziet is dat nonsens.
als 4x4 wagens te snel zijn, (wat niet zo is) dat ze dan gewoon verplichten een snelheidsbegrenzer in te bouwen.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 00:27   #514
Waldo
Burger

Waldo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap
Moet ik nu een 2de wagen kopen, als ik eenmaal per week in de stad moet?
Ze zouden beter het ministerie van mobiliteit herdopen tot het ministerie van debiliteit. Waar blijven ze de klojos halen, Durant, Anjovis, en nu hebben ze blijkbaar opnieuw een groot licht gevonden.
openbaar vervoer... openbaar vervoer, DE oplossing, als je toch maar één keer in het stad komt en supermarkten buiten het stad te vinden zijn, dus cut the crap aub!
ps.: het gaat erom 4X4's weg te reglementeren (en maar goed ook, ze verbruiken teveel)
Waldo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 07:04   #515
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een nieuwe Justy is 4*4 in het formaat van een stadswagentje([size=1]en dat is geen optie bij Subaru[/size]). De nieuwe Panda Climber is een stadswagentje in 4*4 uitvoering.
Mee verbieden met hun grote broers?

Mensen ademen het broeikasgas CO2 uit, en scheiden methaan af langs de achteruitgang, ook verbieden?
Tja mensen doden mensen, geen wapens of wagens op zichzelf, wat is er dus te verbieden, mensen of spullen?
Oud 15 december 2004, 08:06   #516
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Voila. Mensen die het hebben tegen te grote monsters op de weg zijn bij deze dus niet enkel jaloers, maar het zijn ook commies. Ik hoop dat het niet de bedoeling was om het imago van de jeep-rijdende cowboy af te raken want met dit soort hillbillie-talk kom je er niet, vrees ik.

[/center]

zucht... volwassen...

Als je de vrije keuzen van mensen aan banden wil leggen is het inderdaad tijd dat je volwassen wordt, en als je dat dan nog eens doed uit pure afgunst, ben je inderdaad ook nog een communist.
Oud 15 december 2004, 08:15   #517
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone

Jij weet nooit wat er kan gebeuren, als je als voetganger door het rood loopt, een auto kan veel sneller bij u zijn dan je denkt, je kan vallen, enz... als het rood is, blijfde staan. Als automobilist moete ook nie door het rood rijden, ik heb er zo zelf bekanst eens eene in mijne flank gehad, 's nachts in 't weekend, tegen meer dan 100 per uur ging die zot door het rood, da is verschieten, ik kan het u verzekeren.

En als voorbijstekende 4X4 's u de kriebels geven, hoe voelde u dan met een camionet, ne monospace ne vrachtwagen, ? ik kan mij inbeelden dat je als fietser een beetje schrik hebt, van grote voertuigen naast u, ik zal mijn mede weggebruikers altijd zoveel mogelijk plaats geven.

Gisteren heb ik een Altoke nog wree toeren zien uithalen, een echt stadsautke, weete wel, nog kleiner als ne smart als get mij vraagt. Tot het laatste moment links blijven rijden, dan door het rood, haar voor de eersten auto in de fille gaan zetten maar dan aan de rechterkant. Waarbij ik mij de bedenking maakte, stel u nu maar voor dat daar ne voetganger loopt, of dat ge daar dan just met uwe 4X4 passeert en over da veredeld scateboard rijd omdat het daar ineens in de weg komt staan. Wie is dan weer de gangster die dat arm madameke heeft platgewalst nietwaar, ?
Oud 15 december 2004, 08:16   #518
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waldo
openbaar vervoer... openbaar vervoer, DE oplossing, als je toch maar één keer in het stad komt en supermarkten buiten het stad te vinden zijn, dus cut the crap aub!
ps.: het gaat erom 4X4's weg te reglementeren (en maar goed ook, ze verbruiken teveel)

Denkte gij nu werkelijk dat ik mij door zo'n discriminerend bord ga laten tegenhouden, ?
Oud 15 december 2004, 08:19   #519
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crosserke
Leg uit?
Jierboven staat ergens dat ik ook die wagens niet correct vind. Zoals je zelf zegt het gaat hier over mensen die afgekeurd worden om te rijden, of die zoveel keer buizen op hun rijexamen dat ze maar zo'n wagen kopen. Of nog erger die hun rijbewijs kwijt zijn geraakt door overtredingen. Deze mensen horen niet in een wagen op de baan, zelfs niet 1 die maar 50 kan.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 08:45   #520
crosserke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Jierboven staat ergens dat ik ook die wagens niet correct vind. Zoals je zelf zegt het gaat hier over mensen die afgekeurd worden om te rijden, of die zoveel keer buizen op hun rijexamen dat ze maar zo'n wagen kopen. Of nog erger die hun rijbewijs kwijt zijn geraakt door overtredingen. Deze mensen horen niet in een wagen op de baan, zelfs niet 1 die maar 50 kan.
Je moet hier in ons dorp eens komen postvattenop een dag, laat ons zeggen, ergens tussen begin september en eind november.
Wat je dan dagdagelijks ziet tart op sommige momenten alle verbeelding.
Landbouwtrekkers met volle aanhangwagens maïs (tot meer dan 30 ton) worden vaak bestuurd door snotneuzen vanaf 14 jaar.
Je mag immers vanaf je 14de een landbouwvoertuig besturen op de kortste weg vanaf de boerderij naar het veld.
Als je dat aankaart bij de plaatselijke loonwerkers krijg je als commentaar: de boerestiel is al duur genoeg, wij kunnen iemand anders niet betalen...
Als je nu eens even alles op een rijtje zet: brommerkes klasse B die op de openbare weg rijden, brommobielen, onverzekerden, (sommige) bejaarden,enz...
Wat rijd er allemaal rond wat beter niet op de weg kwam?
Wisten jullie dat als je in de rijschool voor de 20ste keer buist, dat je dan een aangepast examen mag afleggen waar gewoonweg IEDEREEN doorheen raakt?
(Dit heb ik niet van mezelf).
crosserke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be